Dearest Reader ⚘

533 34 60
                                    

Sevgili asil okuyucum,

Tomurcuklanan çiçeklerin bize güzel bir haberi var. Sosyeteye takdim edilecek olan genç hanımların ışıltısı, rengarenk çiçeklerle süslü bahçenize vuran güneşten bile daha parlak şu günlerde. Genç hanımların en uygun eş adayını bulmak için şimdiden terzi randevularında birbirlerinin ayaklarına çelme takmaya başladığı kulağıma geliyor. Alışıldık bir durum.

Hanımlar iki şeyi paylaşamaz.

Elbiselerini ve erkeklerini.

Rekabetçi evlilik piyasasında iyi kumaşlı gösterişli bir elbise ve karizmatik soylu bir adam altın değerindedir. Buna karşılık genç hanımların da kendi değerlerini yüksek tutmaya dair hırslı bir isteğe kapılmış olması sizi şaşırtmasın. Her biri genç kızlığına adım attığı andan itibaren bunun için yetiştiriliyorlar.

Soylu bir evlilik yapıp ailelerini kurmak onların en büyük görevi.

Acınası mı yoksa olması gereken mi?

Sergilenen tavuklar gibi sıraya giren onca genç kızın içlerinde gerçekten bu istek var mı? Hepsi mi eş olmak, çocuk doğurmak ve en kabarık elbiseleri istiyor? Kadın olmanın tutkusunu arzu eden kızlarınıza kulak verdiğinizi hiç sanmıyorum. Onların da dile getirmeye cesaret bulamaması kalbimi derinden yaralıyor. Kadın olmaya doğru giden serüvenleri için onlara sadece sabır diliyorum.

Bir de sezonun elması seçilme şansını.

Kraliçe Charlotte'un gözüne bu sene girebilecek o şanslı hanımı hangimiz merak etmiyoruz ki? Geçen sezonu eminim ki hepimiz hatırlıyoruz. Duru güzellikteki Bayan Daphne Bridgerton, onu sezonunun elması seçen Kraliçe Charlotte'u gururlandırarak Hastings Dükü Simon Bassett ile tüm bekâr hanımları kıskandıran bir evlilik yaptı. Peki Daphne Bridgerton'un uyumsuz ikizini hatırlayanınız var mı? Geçen sene Bayan Grace Bridgerton'un niçin sosyeteye takdim edilmediğini eminim ki bir Bridgerton ile evlenmek isteyen tüm beyler merak ediyordur.

Açıklayayım, lordlarım.

Doğru bir zaman değildi.

Korsesinin iplerini kesip elbisesinin eteğini yukarı kaldırmayı seven genç Bayan Grace Bridgerton, çatılarda koşmakla ve resim yapmayı sevdiği kırlarda uyuklamakla öylesine meşguldü ki takdim törenine yetişmesi beklenemezdi. Dul Vikontes Violet Bridgerton'un vahşi ruhlu kızını asil ve edepli bir leydiye dönüştürmekte epey zorlandığını söylemek beni yalancı çıkarmaz. Genç hanım güzel ve etkileyici. Kapısının önünde yatmaya hazır onlarca genç lord var. Fakat vahşi ruh acaba evlenmek istiyor mu?

Düşünüyorum, sevgili okurlarım.

Sanırım Bayan Grace Bridgerton'un tarafındayım.

Sezon başında kavga eden ve en şatafatlı topuza sahip kıza kötücül gözlerle bakan kıskanç hanımlardan biri olmak yerine bahçedeki yabani gül olmayı tercih ediyor. Yalnız ama başkası tarafından seçilmeye ihtiyaç duymayan gerçek bir elmas gibi. Reveransı bahçelere, kuşlara ve çiçeklere veriyor. Şarkılarını gökyüzüne söylüyor ve muhtemelen ona artık genç bir hanım gibi davranması için yalvaran annesini dinlemiyor. Yabani bir gül, herkesin istediği en güzel çiçek. Her erkek dikenli gülü tutabileceğini sanır. Ama ellerine battığı an, gururları sarsılır. Bu sezon kraliçeye takdim edileceğini öğrendiğim Bayan Grace Bridgerton, genç beylerin hassas gururlarını kırarken çok eğleneceğim. Kitaplarının ve tuvallerinin ardına sakladığı ela gözleri nice beylerin düşlerindeki müstehcen anların sebebi olacak. Vikont ağabeyi Anthony Bridgerton'u geçen sezon olduğu gibi bu sezon da kız kardeşini korumak için delirecek noktaya getirecek günler yaklaşıyor.

Asilzadeler balolara, danslara ve rekabete çok hazır. Kavgalarınızı izlerken bir dilim kek yemeği unutmayacağım, sevgili okurlarım.

Hazır siz bu satırları okuduğunuz esnada gerginlikle çaylarınızı yudumlarken, başka bir haber daha vereyim. Büyük ve hanımları mutlu edecek bir haber.

Doğu Sussex Kontu Robert Smith, gözde bekâr olduğuna nihayetinde inanmış olacak ki, bu sezon, Kraliçe Charlotte'un rica gibi görünen emri ile sakin topraklarından ayrılıp gürültülü Londra'ya geliyor. Genelde kızgın yüzlü bir adam olduğunu hatırlatmak isterim hanımlar. Eğer parlak tacınıza ya da en güzel elbisenize iltifat etmez ise hemen kırılmayın. Kont, iltifatlara inanmaz. Ama çok iyi dans ettiğini de benden duymadınız. Ona doğruca bakmamaya özen gösterin. Nitekim sizden uzaklaşırken izin almayacaktır.

Bu sezon çiçek bahçeleriniz kadar taze, hayalleriniz kadar ışıltılı ve doğru eşinizi bulacağınız kadar şanslı geçsin. Kraliçe Charlotte'un rahatsız bakışlarından korkmayın. Zira kendisi her şeye öyle bakar. Ve unutmayın ki, sizin değil yalnızca skandallarınızın tarafındayım.

Sadece benden öğrenebileceğiniz gerçeklerle,

Leydi Whistledown.


❥ LEYDİ' GRACE BRIDGERTON

❥ KONT' MATTHEW ROBERT SMITH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KONT' MATTHEW ROBERT SMITH

❥ KONT' MATTHEW ROBERT SMITH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam! Bridgerton'un süslü dünyasına kapıldığım günleri bir kurgu ile değerlendirmek istedim.

Matt Smith benim için kurguya cuk diye oturdu :)

Fikirlerinizi merak ediyorum.

Öptüm!

wild, beautiful and scandalous ❥ bridgerton × matt smithHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin