DÖRDÜNCÜ BÖLÜM: SEZONUN İLK BALOSU
❥
Sevgili okuyucum,
Etkileyici ama tahmin ettiğim gibi geçen takdim töreninin ertesi günü, baharın en sıcak günlerinden birini yaşarken bu kadar çabuk elinize geçen yeni sayının sebebini merak ediyor olmalısınız.
Merakınızı gidereceğim.
Fakat ilk önce hatırlatayım, izninizle.
Bir deyiş vardır;
"Gelmiş geçmiş en dişli kancık, eli kalem tutan bir kadındır."
Bu sözü doğru bulduğumu itiraf etmekle birlikte size dişimi göstermek benim en belirgin yükümlülüğümdür. Tehdit etmiyorum. Sadece sizi, sizden daha iyi tanıdığımı söylüyorum. Diline geleni art niyetiyle paylaşmaktan geri duramayan her dedikoducu, bilenmiş kalemime mürekkep bulaşmasını sağlıyor. Cemiyetin içindeki fısıltılar kulağımda. Belki de bu yazar, aslında sizin ortaya çıkmasından korktuğunuz her şeyi biliyordur.
Günahın ne kadar büyük, okuyucu?
Erdeminizi sadece dedikodu yaparak mı gölgeliyorsunuz yoksa suçlarınız, biriken terzi borcunuzu ödememekten daha mı büyük?
Saraydaki Kont Robert Smith'i fark etmeyeniniz yoktur herhalde. Tıpkı Vikont Anthony Bridgerton gibi onun da gelin adayını bulmak için bu sezon istekli olduğunu duyurmak isterim. Genç hanımlar, gözde bekâr olan iki beyefendiye karşı sakin olun. Zira soylu erkeklerin çabuk ürkme gibi bir sorunları vardır. Anthony Bridgerton belki sizi bir çay içmeye davet edebilir ancak Kont'un o derece ilgili olacağını düşünmeyin. Sizinle göz göze gelirse, şansınız var demektir. Şimdiye kadar iki hanımın, gelecekte Doğu Sussex Kontesi olmak konusunda şanslı olacağını söyleyebilirim.
Geçen hafta sabah yürüyüşünde Kont'a eşlik etme fırsatını yakalayan Bayan Cressida Cowper'ın prenses olmaktan vazgeçip kendisini bir kontes gibi hayal ettiğini iddia etmiyorum. Biliyorum. Hırslı gözleri, en münasip evliliği yapmak için en istekli hâliyle genç beyefendiye bakıyordu. Ama Kont Robert Smith'i etkilemek için güzel bir hanım olmak yeterli mi? Sanmıyorum. Bayan Cressida Cowper'ın sallaması gereken daha çok tüylü yelpazesi olacak gibi görünüyor.
Öte yandan, rakipler her zaman olur.
Sezonun elması, evlilik piyasasındaki tüm genç hanımların en dişli rakibidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wild, beautiful and scandalous ❥ bridgerton × matt smith
Fanfiction❝Tutkular söz konusu olduğunda, asil bir leydi bile aklını kaybedebilir. Böyle bir durumda skandalları beklemek normaldir, Bayan Bridgerton. Aşk hayal edebileceğiniz en büyük kural bozucu sebeptir.❞ bridgerton fanfiction. matt smith fanfiction. 2206...