Chapter Nine ⚘ Bees at Aubrey Hall

323 29 209
                                    

DOKUZUNCU BÖLÜM: AUBREY HALL'DAKİ ARILAR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DOKUZUNCU BÖLÜM: AUBREY HALL'DAKİ ARILAR

Sevgili okuyucu,

Evlilik sezonunun beklenilenin aksine birbirini beğenmeyen eşleşmelerle, dans ederken hanımefendilerin ayağına basan beyefendilerle ve yeni Lord Featherington'ın sürpriz bir şekilde genç hanımların ilgisini epey çekmesiyle geçiyor oluşu kimleri kızdırıyor?

Beni!

Asil beyler, dans derslerinizi aksatmaya son verin ki, genç hanımefendilerin parlak ayakkabıları temiz kalmaya devam edebilsin. Beylerin ne zaman bu kadar tembel olduğunu anlamak zor. Kulüplerinizde birbirinizi çok mu dolduruyorsunuz yoksa müstakbel gelin adaylarınızı hoş tutmak size artık yük gibi mi geliyor?

Dostça bir tavsiye vereyim, beyler.

İki sezon öncesinde, çoğunuzun şimdi yaptığı gibi umursamaz ve tembel olan bir adam vardı. Lord Nelson'ın büyük oğlu İşe Yaramaz Oscar Nelson! Gelin bulmak zorundaydı ve annesinin ona gösterdiği her hanımla görüştü. Fakat hatırlar mısınız bilmem ama zavallı kızların çoğu beyefendinin yanından ağlayarak uzaklaşıyordu. Sebebi, Oscar Nelson'ın hadsiz oluşuydu. Eğer genç bir hanımın güzelliğini sorgular, onu eksik hissettirir ve yetenekleri ile alay ederseniz sonunuz artık kimsenin istemediği bir damat adayı yani Oscar Nelson gibi olur. Kendisi hâlâ bekâr ve duyduğum kadarıyla annesinin hizmetçisi olan bir kadından gayrı meşru çocukları varmış. Ne pis adam!

Ondan ders alın beyler.

Öte yandan, güzide sosyetemizin seçici anneleri artık eskisi kadar yetenekli değil mi? Kızları asık suratları ile çay davetlerini huysuzca terk ederken ve annelerinden başka damat adayları isterken, sosyetik hanımlar ne yapıyor? Hiçbir şey! Gözde damat adaylarının hepsi kalbini birilerine kaptırmışa benziyor ve üzgün kızlar, Leydi Featherington'ın evde kalmaları muhtemel kızları Prudence ve Penelope gibi olmamak için ellerinden geleni ardına koymuyorlar. Kur yapmalar, bayılma numaraları ve işveli sohbetler artmış vaziyette. Ne çaresiz bir sezon, değil mi?

Dedikodular benim beş çayım gibidir.

Biraz süt ve biraz şekerle her şey olması gerektiği kıvama gelir. Bu haftaki dedikodular ise önüme zaten şekerli geldi, ben sadece süt katarak İngilizlerin damak tadına uyumlu hâle getireceğim. Umarım hizmetçileriniz giysilerinize bulaşacak çamuru en kısa yoldan temizlemeyi biliyordur. Zira bu sosyetede iffet denilen şey artık sadece bir tabu gibi görünüyor.

wild, beautiful and scandalous ❥ bridgerton × matt smithHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin