Chapter Thirteen ⚘ Wet Gentlemen and Brides To Be

205 19 90
                                    

ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM: ISLAK BEYLER VE MÜSTAKBEL GELİNLER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM: ISLAK BEYLER VE MÜSTAKBEL GELİNLER

Sevgili okur,

Taşra davetlerinin Londra'daki balolardan bir farkı var. Taze havadan mıdır bilinmez ancak aristokrat üyelerimiz ne zaman taşraya gitse duygularında yoğun dışa vurumların yaşandığını gözlemliyorum.

Bilmediğimiz ne yazabilir ki bu kancık, diyebilirsiniz. Sonuçta hepiniz Aubrey Hall'ın duvarları arasında bir arada vakit geçirdiniz. Ben sadece bilmediğiniz şeyleri yazmam, sevgili asil okurum. Gözünüzün önünde olanı da hatırlatmak vazifem. Tabi gizli kapaklı yürütülen günahların tadına bakmanızı da isterim.

Tatlıyı herkes sever.

Ama fazla şeker can sıkıcı olabilir.

Gizli kalacağı sanılan günahların ne kadar tatlı olduğunu biliyorum ama canınızı sıktığında, önünüzdeki tatlı tabağını nazikçe iteceğiniz kadar da tanıyorum hepinizi. Zavallı leydiler... Elindeki yelpazeyi sallayıp koca adayı olarak gördüğü beylerin dans davetini beklerken, aslında onların başka hanımlarla arka odalara gittiğini bilselerdi ne kadar üzülürlerdi acaba?

Annesinin küçük burunlu kopyası Bayan Roth, parmağına nişan yüzüğü takan ancak onunla hiç ilgilenmeyen müstakbel eşi Baron Oscar Stern'in balo boyunca bahçede iş ortakları ile sigara içtiğini sanarken; aslında adamın adını vermek yerine tahmin etmenizi isteyeceğim dul bir leydiyle, Aubrey Hall'ın boş odalarından birinde, kalemimin bile açıkça ifade edemeyeceği kadar müstehcen şeyler yaşadıklarını bilmeli diye düşünüyorum. Dans boyunca çalan o muhteşem müzisyenler olmasaydı, eminim ki sesleri duyardınız asil okurlarım. Muzipçe bir gülüşle dinledim. Hatta neredeyse kızardım. Sevgili Oscar Stern'in bu yoğun ilgiyi evlendiklerinde karısına da göstermesi gerektiğine inanıyorum. Ne dersiniz Bayan Roth? Çok kıskanç mısınızdır?

Bu, tatlı tabağımızın bir kase bala düşmüş kadar şekerli olan dilimiydi. Portakallı kreması bol gelmiş kekler de mevcut.

Geçen sezon Colin Bridgerton'ın, neredeyse, hamile Marina Thompson ile evleneceğini hatırlıyor musunuz? Kandırılmış damat adayımızın üzüntüsü çıktığı uzun seyahatle sona ermiş olmalı ki, Aubrey Hall'da görülmediği sıralarda aslında Bayan Marina'yı ziyaret ediyordu. Lord Phillip Crane ile evli olan Marina Thompson'ın bu ziyareti nasıl karşıladığı muamma olmakla birlikte Colin Bridgerton'ın yeniden Yunanistan'a kaçmasına neden olur mu bilinmez. Derdiniz ne, Bay Bridgerton?

wild, beautiful and scandalous ❥ bridgerton × matt smithHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin