"Giselle kau tak bagitahu pun Mia yang classmate kita satu group dengan aku?"

"Aku mana tahu siak,sumpah aku tak tahu. Kan aku tengok nama kau je time 2 minggu lepas mana aku perasan nama Mia tu ada weh. Apa apapun goodluck eh Karina sebab nanti kau kena bersaing dengan dia"

"Eh apa pasal pulak?"

"Aku dengar si Mia tu crush on Jeno jugak so kau memang bersaing dengan dia lah. Dia memang dah minat dengan Jeno since dia first time masuk sini lagi."

Karina mengetap giginya dengan kuat sehingga tergigit bibirnya

"K-karina bibir kau berdarah....."

"Biarkan. Aku memang suka melukakan bibir aku sendiri."

.
.

"Okay harini kita buat test English untuk kukuhkan pronounciation,vocabulary,grammar and comprehension awak semua."

Karina hanya memerhati Jeno dari jauh itu,nampak tenang saja muka lelaki tersebut.

"Haih sampai bila lah aku nak ada keberanian tegur dia?"

"Kau nak tahu cerita tak? Jeno tu dah bercinta dengan Mia weh. Sumpah aku tak expect do diaorang bercinta senyap senyap."jelas Hendery

Pranggggg

Bukan kaca atau sesuatu yang pecah tetapi hati seorang Karina telah pecah hancur. Setelah segala usahanya untuk mendapatkan Jeno musnah begitu sahaja.

.
.

"Rin,makan jom dah waktu rehat ni."

"Aku taknak,aku dah kenyang."

"Kenapa ni weh ada masalah ke?"

"Setelah apa usaha aku untuk tahu semua tentang Jeno,aku rasa semua nya sia sia Giselle. Aku baru je nak kumpul kekuatan untuk confess pada dia harini setelah 8 bulan aku crush on dia."

Giselle memeluk Karina dengan erat sekali. Dia tahu betapa seksanya hidup Karina kerana Karina hidup dalam trauma selepas perkenalannya dengan Wonjin amat memberi impak pada mental nya.

"Karina,sudah sudah. Tak guna dah kau menyesal kau nangis ni. Mungkin dia bukan jodoh kau. Kau akan jumpa yang lebih baik yang lebih menghargai kau tau. Apa kata kau try dengan Jiwoong tu,aku tengok dia pun helok orangnya."

"That deal..."
.
.

tbc

(C) Meet You AgainWhere stories live. Discover now