"Haih Karina kenapa lah kau bodoh sangat ,classmate sendiri couple dengan crush kau pulak tu. Kau memang selalu tak bernasib baik dalam hidup kan"

Sedang Karina khusyuk memikir ,seorang lelaki telah melanggarnya

"Cik sorry sangat ,awak tak apa apa?'

"Kim Jiwoong?"

.
.

"Awak mesti dah dengar kan pasal khabar angin yang berlaku sekarang ni kan?"

"Pasal Jeno tu ke?"

"Eo bukan tu je,ah mesti awak tak tahu ni."

"Habistu pasal apa?"

"Khabar angin yang mengatakan awak adalah teman wanita saya,Karina"

"Dah gila ke apa?"

"Bye bye Karina,your life will be gone after you want to take my Jeno."

.
.

"Aku takkan lepaskan kau perempuan tak guna!"

"Menda kau membebel tu dik oi?"

"Yah Yu Jinhee kau ni kenapa terjah centu je?"

"Aku risau kau tu asyik bercakap sorang sorang je. Aku takut je kau ni gila ke apa ke."

"Nonsense Yu Jinhee"

.
.

"Sejak dah graduate ni makin pendiam pulak kau ni Rin,pelik aku dibuatnya"

Masih tiada tanda Karina mahu berbual,hanya kekal berdiam diri

"Takpelah Rin,aku gerak dulu nak tolong cikgu Lee susun khemah dengan kerusi kat padang,apa apa kau call or text aku je"

Sebenarnya Karina hanya berdiam kerana dia sedang memerhati pasangan terbahagia sedang bermesra di hadapannya. Ya siapa lagi kalau bukan Jeno dan Mia. Sakit mata dibuatnya,menyampah.

"Sikit sikit sudahlah lebih lebih siapa nak layan! Setakat lap peluh pun nak gedik centu urgh stres aku!"

Harini hari sukan sekolahnya,jadi Karina dan Giselle menawarkan diri untuk menolong cikgu Lee menjual makanan ringan di padang sekolah memandangkan mereka sudah graduate. Tapi menyesal pulak rasanya dia datang,makin menyakitkan hati !

"Aku harap sangat Mia memang tak bahagia dengan sesiapa pun ! Berbahagia lah kau diatas penderitaan orang lain,Kim Mia tak guna ! Dasar tikam belakang ! Dah tahu aku suka Jeno,kau pulak melebih lebih kan? Konon suka since Jeno masuk sini,padahal kau kenal dia lepas dah tahu aku crush on Jeno"

"Rin,remember that deal to save yourself too.."

Karina menepuk dahinya perlahan,sungguh dia terlupa dengan hal itu.
.
.

"Im sorry Jeno but we need clear this . Aku perlu ke luar negara. Aku harap kau bahagia"

"But why Rin? Aku baru je nak ajak kau sambung belajar kat sini. "
seen

"Dah terlambat Jeno,aku dah terlalu sakit berada di sini."

Lantas Karina menekan butang block di semua media sosial Jeno termasuk nombor telefon Jeno juga.

"Kajja Jiwoong,dah terlambat ni. Nanti flight kita tertinggal."

.
.
tbc

(C) Meet You AgainWhere stories live. Discover now