Ketika ini Karina sedang scroll sesuatu di Instagram miliknya. Hanya Jiwoong seorang saja yang tahu tentang username Karina memandangkan Karina sudah block semua orang dari mengikutinya.
Tidak lama kemudian,
"Haritu aku tengok macam banyak sangat ig story diaorang dua ni? Kemain mesra depan aku tapi kat sini senyap? Heh dah putus ke? Baguslah tak menyemak kan mata aku ni. Gambar perempuan tu pun dah takde. Dah settle lah tu. Biarlah aku pun boleh hidup bahagia"
"Reyna Evelyn,time to eat !"
"Okay mom ! im coming !"
.
.
"Kau jumpa dia dah ke Jen?"
"Tak lagi. Aku akan cari esok,aku baru je sampai Kanada ni. Apa apa aku bagitahu lah kat kau."
"Hm yelah. Sebab kau,aku kena bebel teruk dengan mama tahu?"
"Sorry Na Jaemin,kau pun dah banyak kali jadi mangsa bebel mama kan?"
"Eish,yelah. Semua sebab idea bengap kau tu lah ! Mengamuk Mia tu weh dibuatnya."
"Biarkan je perempuan tu,nanti aku tahulah nak senyapkan dia macam mana"Jeno terus meletakkan panggilan dari sepupunya itu. Dia perlu berehat dahulu sebelum dia mula mencari Karina kembali.
"Reyna Evelyn,wait for me. Aku akan ambil kau semula dari sesiapa pun."
Jeno hanya tersenyum sinis sebelum berlalu dari perkarangan lobby hotel tersebut
.
.Kelihatan seorang lelaki sedang menuju ke kelas seseorang
"Excuse me miss,sorry for disturbing you but Prof James want to see Reyna Evelyn at his room right now because there is important things."
"Reyna Evelyn,Prof James want to see you right now!"
Karina sudah agak Prof James akan panggil dia sebab assignment yang dilakukannya.
.
.TUKK TUKK
"Excuse me,Prof James. Why you want to see me?"
Karina terlihat ada seorang lelaki memakai sut hitam berambut dark blue.
"Actually, there is someone else want to see you. He said that he is your relatives. Mr. Jayden Niall."
Lekas Jeno memusingkan wajahnya menghadap Karina.
"Hi Reyna Evelyn,nice to meet you again"
"J-jeno?"
Nightmare Karina mungkin bermula?
.
."How can dia pergi centu je,Jaemin? You tak halang dia ke"
"Ma,Jaemin nak halang dia pun takde function juga. Dia tetap akan pergi jugak ma"
Jeda
"Habistu,dia ada cakap apa apa tak sebelum dia pergi dari sini?"
Jaemin lekas mengeluarkan cincin yang diberi oleh Jeno kelmarin.
"Ma,Jeno cakap dia nak putuskan pertunangan dia dengan Mia,then he gives me this ring back"
"Ya Tuhan,budak ni. Apa aku nak jawab dengan keluarga Kim nanti?"
Puan Lee memicit perlahan kepalanya itu. Sakit kepala dibuatnya
.
.
tbc
YOU ARE READING
(C) Meet You Again
Fanfictionjumpa kembali dengan si dia adalah satu perkara ngeri dan tragik dalam hidupnya?