1

109 8 2
                                    

"Kau rasa dia single lagi tak weh? Kalau tak single boleh lah aku try dia kan Karina?"

"Kau ni kerjanya asyik menggatal je. Buatlah kerja Mrs.Kim tu dulu baru nak ngorat anak teruna orang."

Giselle hanya mencebik. Chenle tu handsome memang dia pandang lah beb.

"Karina nanti ikut saya ke bilik saya ya. Ada hal penting untuk dibincangkan."

"Baiklah Mrs.Lee."

.
.

"Giselle,aku rasa kan aku dah sukakan someone lah."

"Ey kata orang gatal dia pun sama. Menyampah aku."

"Aku takpe nak gatal pun lawa bijak bukan macam kau."

"Eyy kalau aku pijak perempuan ni alangkah bahagianya hidup aku."

"Kau tahu kan Lee Jeno dari kelas depan tu?"

"Kenapa? Kau suka dia ek?"

"Ye aku suka dia lah. Eish kau ni tanya lagi."

"Tapi aku dengar cerita dia tu budak baru lah yang famous dengan eye smile dia yang comel. Tapi tulah sombong sikit. Certain orang je dia akan tegur."

"Lain macam jugak eh crush aku ni hm."

"Takpe aku try jelah. Mana tahu sangkut ke kan? Aku taknak kisah aku berulang macam aku dengan Wonjin dulu. Permulaannya dia baik je dengan aku tapi pada pertengahannya aku dicaci dimaki crush sendiri angkara perempuan tak guna tu."

"Dahlah tu Karina,kisah lama tu kau tak payah ingat dah. Sekurang kurangnya kau dapat pengajaran dari kisah dulu. Kau pun dah move on dia pun dah move on. Kita dah besar,dah tahu mana baik mana buruk."

"You are the best friend ever my Giselle ! "

Terus Karina memeluk Giselle dengan erat sebelum mereka berdua beredar meninggalkan kawasan sekolah itu.

.
.

tbc

Suprise ! I coming back with new story 💗

(C) Meet You AgainWhere stories live. Discover now