10

22 6 0
                                    

"You are really sure about this Rin?"

"Tahlah you,im really traumatized with him. Dengan apa yang Mia dah ugut dulu ingat I boleh senang lupa ke?"

"You'll go through this. You're gonna be okay"

Lantas Jiwoong memeluk Karina yang sudah menangis teruk itu

"I'm sorry,Jiwoong"
.
.

"Jaemin,ambil aku sekarang kat airport Incheon ni"

"Awal kau balik?"

"Memang awal sebab aku nak uruskan something. Cepat Na Jaemin !"

"Eih aku jap lagi ada meeting lah Lee Jeno ! Lagipun aku tengah bawak kereta ni. Kau nak cepat cepat nak suruh aku mati awal ke apa?"

"Batalkan je,ambil emergency leave jelah."

"Lelaki ni kan,kalau aku campak ni sia je lah hidup. Nasib baik kau sepupu aku tahu tak! Aku lagi 100 meter nak sampai pejabat nak suruh aku batalkan macam tu je."bisik hati Jaemin

"Tapi-"

"Taeyong dengan Haechan ada je kan,Jaemin?"

"Haih yelah,lagi 10 minit aku sampai lah. Kau jangan pergi mana mana! Kalau tak aku tinggal kau kat situ,then tunggu lah aku ambil hari esok pulak eh?"

"Cepatlah senget,membebel pulaknya"

Mahu atau tidak Jaemin perlu menurut arahan Jeno juga. Nasib sepupu je kalau member tadi lama dah kena tibai. Yelah dahlah balik mengejut tak bagitahu dulu,tak pasal pasal tak boleh attend meeting.

.
.
"Tak guna ! Aku akan pastikan hidup kau tak aman ! Kau silap orang untuk kau cari pasal "

Hanya itu yang berlegar dalam otaknya sekarang. Apa yang Jeno dah tahu? Dia kena buat sesuatu,sebelum Jeno balik ke sini semula.

"Hello Kim Mia"

Tersentak Mia dibuatnya

"J-jeno,masa bila you sampai?"

"Hm sempatlah jugak i dengar you membebel sorang sorang tadi. Gila eh cakap sorang sorang gitu?"

Mia rasa mukanya seperti pucat sahaja. Bila dia mudah menggelabah,mukanya akan menjadi pucat.

"Takut rahsia lama terbongkar ke sampai ugut bunuh dekat orang lain?"

Jeno mengangkat keningnya berkali kali tanda dia sedang provok wanita di hadapannya itu.

"Eh takdelah. I saja je"

"Mia ,started from today kita tiada apa apa hubungan dah pun. Semuanya i dah pulangkan pada mama you"

"Jen,you tak boleh buat macam ni. Hubungan kita ni dah 4 tahun pun takkan you senang senang nak putuskan centu je?"

"Sebab senang nak lupakan lah i buat macam ni. You ingat you ugut macam macam kat orang you dah bagus sangat ke? Nope,Kim Mia. Pleaselah jangan buat perangai tak elok you kat sini."

Mia terus terdiam tika Jeno mengatakan begitu kepadanya.
.
.
tbc

(C) Meet You AgainWhere stories live. Discover now