NOAH
Neredeyse tüm konuklar çoktan gitmişti. Jenna annemi selamlıyordu ve Nick arkada Lion ile sigara içiyordu. Etrafa, partiden sonra kalan dağınıklığa baktım ve ilk kez her gün evi temizleyecek birine sahip olduğum için şükrettim. Sosyalleşmek için bu kadar çok zaman harcadıktan sonra, ne kadar şanslı olduğumu takdir edebilmek için bir an yalnız kalmak hoşuma gitti. Parti inanılmazdı: tüm arkadaşlarım oradaydı ve bana yemek odasındaki kanepede büyük bir yığın halinde duran muhteşem hediyeler getirmişlerdi. Onları odama götürecektim ki birinin kollarıyla belime dolandığını fark ettim. Nick kulağıma, "Sana pek çok hediye verdiler," diye fısıldadı. "Evet, ama hiçbiri seninkiyle kıyaslanamaz," diye cevap verdim, gözlerinin içine bakmak için döndüm. Bu bana verilen en güzel şey ve çok şey ifade ediyor çünkü senden geliyor. Dudaklarında hafif bir gülümseme belirene kadar birkaç dakika sözlerimi tarttı.
"Sürekli onu mu giyeceksin?" diye sordu bana bir yanım bunun onun için çok önemli olduğunu anladı, bir bakıma kalbini o kolyeye koymuştu ve göğsümün ortasında yoğun bir sıcaklık hissettim. "Her zaman. Gülümsedi ve beni kendine çekti. Dudakları sonsuz bir tatlılıkla, fazlasıyla tatlılıkla benimkilere değdi. Öpüşü derinleştirmek için ilerledim ama bu beni olduğum yerde tuttu. "Daha fazla ister misin?" Açık dudaklarımın arasında bana teklif etti. Neden beni Tanrı'nın istediği gibi öpmedi? Gözlerimi açtım ve bana baktığını gördüm. Süsenleri muhteşemdi, o kadar açık maviydi ki tüylerimi ürpertti. "Yaptığımı biliyorsun," diye yanıtladım, hızlı nefes alıp vermem ve yüzeydeki sinirlerim ile. Bu akşam benimle gel. Takip ettim. Gitmek istedim ama gidemedim. Başlangıç olarak, annem Nick'le yatmamı komik bulmamıştı ve bunu çoğu zaman ona Jenna'nın evinde olduğumu söyleyerek yalan söylediğim için yapıyordum. Ayrıca çalışmam gerekiyordu, o hafta dört final sınavım vardı ve başarısız olursam her şeyi oynadım. "Yapamam," diye cevapladım gözlerimi kapatarak. Eli dikkatle sırtımdan aşağı indi, öyle narin bir okşadı ki tüylerim diken diken oldu. "Evet, yapabilirsin, bahçede onu bıraktığımız yerden başlayalım," dedi, dudaklarını kulağıma uzatarak.
Midemde kelebeklerin uçuştuğunu ve içimde büyüme arzusunu hissettim. Dili sol lobumu okşadı ve sonra dişlerini sıktı... gitmek istedi... Ama gidemedim. Uzaklaştım ve gözlerimi açıp onunkine baktığımda ürperdim... O karanlık bakışı, beni korkuturken bana sonsuz güvenlik sağlayan o bedeni özlemiştim. "Görüşeceğiz, Nick," dedim bir adım geri giderek.
Gözleri beni komik ve sinir bozucu arasında inceledi. "Gelmezsen mezun olana kadar seks olmayacağını biliyorsun değil mi? Derin bir nefes aldım: Kirli oynuyordum ama gerçek buydu. Gelmeyecektim.
Onu görmek için şehre inmek için zar zor, hatta daha az zamanı oluyor ve eğer babasıyla tanışmak istemediği için eve gelmek istemiyorsa... "Sinemaya gidebiliriz," dedim sesim çatlayarak. Nick güldü. "Tamam, ne istersen çilli"diye kabul etti, yaklaşıp dudaklarını şefkatli ve iffetli bir öpücükle alnıma yerleştirdi. Bunu bilerek yapıyordu, bu çok açıktı. İki gün sonra sinemaya gitmek için görüşürüz. Onu geride tutmak ve kalması için yalvarmak istiyordum, ona ihtiyacım olduğunu çünkü ancak onunla kabus görmeyi bırakabileceğimi, bugün benim doğum günüm olduğunu, bu kez pes etme ve beni memnun etme sırasının onda olduğunu söylemek istiyordum. , ama söylediğim hiçbir şeyin onu o çatı altında kalmaya zorlamayacağını biliyordum. Merdivenlerden aşağı süzülüşünü, Menziline tırmanışını izledim. Rover ve arkasına bakmadan gitti. Sonraki iki gün biraz temiz hava almak için zar zor dışarı çıktım. Kafama o kadar çok bilgi sığdırmak zorunda kaldım ki beynim patlayacakmış gibi hissettim. Jenna, öğretmenleri, erkek arkadaşını ve genel olarak hayatı eleştirmek için beni arayıp durdu. Ne zaman sınav olsa histerik olurdu ve ayrıca mezuniyet partisinin başındaydı ve hak ettiği zamanı geçiremediği için hastalandığını biliyordu. O gece Nick'le randevum vardı, sinemaya gidecektik ama Cuma günkü, son kalan sınavımla çok kötü gidiyordum. Onu görmeyi her şeyden çok istiyordum ama görürsem sinirlerimi bozacağını biliyordum, bedenimde, bende yarattığı şey buydu, onun varlığı etrafımdaki her şeyi emiyor gibiydi ve biliyordum ki Kalsaydık yapmazdık, daha sonra çalışmaya devam etmeye odaklanacaktım. Onu arayıp söylemeye korkuyordum, kızacağını biliyordum, doğum günümden beri iki gündür görüşmüyorduk ve telefonda konuşmamıza rağmen oldukça dağılmıştık.