BÖLÜM|7|

1.8K 14 2
                                    

NOAH

Arabada gerginlik bir bıçakla kesilebilir. Öfkeliydi, bunu biliyordu, gözlerinde görmüştü.

Bir ay boyunca gitmemden hoşlanmayacağını tamamen anlamıştım ama ne yapacaktım? Annem bir gezi ayarlayıp parasını ödemişti, reddedemezdim, annemdi. Hep mezuniyetimden, üniversiteden, evimin mobilyalarını birlikte almaya nasıl gideceğimizden söz etmiştik, ben daha onun küçük kızıyken geçen yazı paylaşmak için sırt çantamızla Avrupa'yı dolaşacağımız konusunda şakalaşmıştık. beni aradığı gibi Bir yanım o yolculuğa çıkmak istiyordu, bana hayatı ve sahip olduğum her şeyi veren kadınla baş başa kalma fırsatını kaçırmak istemiyordum, onu öylece reddedemezdim.

Diğer kısmı da oldukça önemliydi, Nicholas'ı dört hafta boyunca görmemeyi düşündüğü için vücudu ağrıyordu. Planlar da yapmıştım, ayrıca günün her saniyesini dairesinde onunla geçirmek istiyordum, özellikle de yakında çalışmaya başlamak zorunda kalacağımı ve San Francisco gezilerinin sadece iki hafta sürmeyeceğini bildiğim için. yaptığı sonuncusu

Oturduğum yerden ona baktım. Gözleri yola sabitlenmiş, elleri şiddetle direksiyonu tutuyordu. Aklından geçenlerden korkuyordum ama bana kızmasın diye ne yapacağımı ya da söyleyeceğimi bilmiyordum.

"Benimle konuşmayacak mısın?" dedim sonra kendimi zorlayarak. Eğer-

Çenesini sertçe sıkarken boynundaki damarların nasıl gerildiğini görmeme rağmen bana bakmak istedi. Bir saniye sonra,

"Geceni mahvetmemeye çalışıyorum, Noah," dedi.

Deniyor mu?

"Nicholas, bunun için beni suçlayamazsın, gitmeyi reddedemezdim, o benim annem!" Sinirimi kaybederek cevap verdim.

Ve ben senin erkek arkadaşınım! Beni ürküterek bağırdı. İşimiz bitmişti, sonunda tartışmak üzereydik ve bu o gece istediğim son şeydi. Yüzünü bana çevirdi ve gözlerinde bana her şeyi anlatmak istediğini gördüm.

"Bunu yapma, beni taşla sert bir yer arasına koyma, beni seninle annem arasında seçim yapmaya zorlama," diye yalvardım ses tonumu kontrol ederek.

Nicholas arabayı hızlandırdı ve ben kapıya tutunmak zorunda kaldım. Sonra Four Seasons'a bir göz attım. Uzun bir araç kuyruğu, yolcuların dışarı çıkması için sıralarını bekledi. Daha sonra anahtarları park etmeleri için otel çalışanlarına verdiler. Sınıf arkadaşlarımdan birkaçı zaten oradaydı
partnerleriyle ve yüzlerindeki gülümseme beni kıskandırdı.

Bir değişiklik olsun diye benimki çoktan gitmişti. Nick bir Mercedes'in arkasına park etti ve bana döndü.

"Seçmek zorunda kalsaydım, her zaman seni seçerdim,"

dedi o kadar soğuk bir şekilde ki kanım dondu.
Ona inanamayarak baktım, ses tonundan incindim ama bununla ne demek istediğinden dolayı kendimi suçlu hissettim.

Dünyada en çok sevdiğim iki insan arasında seçim yapmak zorunda kalmamalıydım, bu farklı bir aşktı, tamamen farklı: Annemi her şeyden çok seviyordum ama Nicholas'a duyduğum aşk açıklanamazdı, canımı yakan bir aşktı. , sevdim ama yoğunluğundan dolayı beni korkuttu.

Arabadan indim ve arkamı döndüğümde onun hala sürücü koltuğunda oturduğunu fark ettim.

"K-kalmayı düşünmüyor musun?"

Titrek bir şekilde pencereden sordum. Kahretsin, o terk edilmişlik, bağımlılık duyguları yine oradaydı... Beni bırakmasını istemiyordum, yanımda olmasına ihtiyacım vardı, erkek arkadaşımın olması gereken o geceyi onunla paylaşmak istiyordum.

Culpa Tuya 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin