BÖLÜM|13|

932 12 0
                                    

NOAH

O sabah uyandığımda ilk işim cep telefonumu açmak oldu. Nick'in son mesajına cevap veremeden önceki gece uyuyakalmıştım.

Mesajları açtım ve bana dört saat önce bir tane daha göndermiş olduğunu gördüm. Bana gönderdiği fotoğrafı gördüğümde aptal gibi sırıttım: o ve Maddie dillerini çıkarmış ve bana gülümsüyorlardı. Çok yakışıklıydı, dağınık siyah saçları vardı... ve o kız ona çok benziyordu ve eşit noktalarda çok farklıydı... Maddie'den döndüğünde moralininin bozulacağını ve birkaç saat depresyon geçireceğini biliyordu. depresyon Kötü ruh hali.

Kaçırdım. Sesini duymayı ve yanımda olmasını o kadar çok istiyordum ki.

Neyse ki annemin kendi odası vardı, bu yüzden telefonu alıp numarasını çevirdiğimde yalnızdı. Merakla bana cevap vermesini bekledim... Amerika'da saat geç olmuştu, herhalde uyuyordu ama yine de sabırsızlıkla sesini duymayı bekledim.

"Noah?" Diye cevapladı beşinci çalışta.

"Seni özledim." dedim kısaca.

Ayağa kalktığını duydum ve gece lambasını açıp elini yüzünde gezdirerek beni uyandırdığını hayal ettim.

"Bunu söylemek için beni uyandırma çilli," diye karşı çıktı, homurdanarak. Bana çok eğlendiğini, beni düşünmediğini söyle, yoksa bu aptalca yolculuğun bir anlamı yok.

Gece lambasını yakıp elini yüzünde gezdirerek bana baktı.

Başımı yastığa koyarak buruk bir şekilde gülümsedim.

"İyi vakit geçirdiğimi biliyorsun ama sensiz olmuyor," diye cevapladım, bana anlattıklarına rağmen onu özlediğimi söylememden hoşlandığını bilerek. Maddie'ye ne dersin? Ona eşlik edebilmeyi dileyerek sordum. Onunla gitmeyi ve kız kardeşiyle nasıl biri olduğunu görmeyi çok sevdim: o tamamen farklı bir Nick'ti, tatlı bir Nick, sabırlı, eğlenceli ve korumacıydı.

Tekrar konuşmadan önce kısa bir sessizlik oldu.

"Annem getirdi," diye ağzından kaçırdı zaten çok iyi bildiğim bir ses tonuyla. Onu kırk yaşında bir Barbie kadar gergin, kızın önünde beni ona hak etmediği gibi davranmaya zorlayan görseydin.

<<Kahretsin, annesi. Maddie hastalandığında onu hastanede kısa bir süre gördükten sonra hâlâ ne kadar kötü olduğunu hatırlıyordu. Sesindeki çaresizlik, onu yıllardır ilk kez görmenin nemli gözleri...

"Durumu bu şekilde zorlamamalıydım," yorumunu yaptım sinirle. Annesinin, ne de olsa onun oğlu olan Nick'le yeniden iletişim kurmak istediğini anladı, ama bu şekilde değil, onu bir kayayla sert bir yer arasına koyarak.

'Ne istediğini bilmiyorum ama onu tekrar görmek istemiyorum, onun ya da hayatı hakkında hiçbir şey bilmekle ilgilenmiyorum."—Ses tonu bariz bir şekilde kızgındı ama bi Şekilde kızgındı biraz da hüzün vardı, bunu iyi sakladı; yine de onu, bir yanının annesinin ona söylemek zorunda olduğu şeyi öğrenmeyi özledi

"Nicholas... sence de..." temkinli bir şekilde konuşmaya başladım ama hemen sözümü kesti.

"Oraya gitme Noah, hayır, olmaz, bir daha deneme bile. O kadınla konuşmayacağım, onunla bir daha aynı odada olmayacağım." Ses tonu korkutucuydu. Sadece bir kez annesiyle tekrar görüşebileceğini, kendini anlatmasına izin vereceğini ya da en azından samimi bir ilişki sürdürmeye çalışacağını ima etmişti ama öfkesi siyaha döndü, bana söylemediği başka bir şey daha vardı, benim söylemediğimi biliyordu. ondan nefret ediyorum.

Sanki bunu sadece onu çocukken terk ettiği için yapmış gibiydi ki bu zaten korkunç bir şeydi ama bir şey olmuştu, bana söylemeyeceğini bildiği bir şey

Culpa Tuya 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin