Yes! This part of sinopsis for season 2! Maybe season 2 ni akan ade add characters 😋. Let's start this part. Hati - hati kalau terjumpa typo okey. Jangan salahkan aku pulak kalau jumpa. HEHEHEH. Aku jadi camni sebab excited nak matiyy buat season 2 ni tho but if korang still don't see my effort do this story for season 2....Tahlah mat , tak tahu nak cakap ape lagi hm 🫤. Okeylah , jom kota start sekarang~ Enjoyy.
Sinopsis (Pertemuan Season2) :
Hali ni seorang jejaka yang digila - gilakan para wanita di dunia ini. lol. Beliau juga seorang jejaka yang susah nak jatuh cinta pada seseorang wanita. Walaupun dia pernah bercinta dan putus sebab playgirl jadian. Dia ni pulak jenis tak suka bila jumpa perempuan macam tu perangai. Hali ni tak suka bersosial dengan orang sekitarnya sebab dia cuma percaya pada seorang perempuan saja. Bagi dia , lebih bagus percayakan seorang wanita daripada beribu - ribu. Yeah , dia sekarang dah kahwin dengan gadis tersebut. Genap 3 bulan sudah mereka berkahwin. Hali terlalu bahagia apabila bersama dengan isterinya itu. Mereka berdua dah macam tak boleh terpisah. Papa / Daddy dorang pula sudah mintak nak cucu. Pada awalnya , susah nak tunaikan permintaan Papa / Daddy mereka itu. Tapi , disebabkan kesian dekat Papa / Daddy mereka , so kedua - duanya berniat nak bagi cucu pada mereka. Now , dapat sudah 2 cahaya mata. 1 laki , 1 perempuan. Jarak tak jauh. 2 tahun saja jaraknya. Kedua - dua nya seiras Hali & Alieya. Sekarang dah masuk 15 tahun umur mereka. Hali sekolah kan mereka berdua di sekolah mereka dahulu. SMK Pulau Rintis. Bagi Hali , lagi bagus sekolah di situ kerana senang , dekat dan mudahkan masanya untuk ke company miliknya. Hali sekarang mempunyai company sendiri. Dia juga lebih sering luangkan masa bersama keluarganya saja. Bagi dia kerja jugak tidak seberapa penting. Yang dia selalu fikir pun , KELUARGA , KELUARGA , KELUARGA DAN KELUARGA. Tanpa keluarganya , dia tidak akan berjaya sampai sekarang ni. Isterinya juga yang selalu beri semangat semasa dirinya sedang kesusahan. Apabila dapat kesenangan , dia lebihkan keluarganya juga. Daddy / Papa mereka pula sekarang terkenal sebagai 'Milliarlity & Mafia' . Bagi Hali , dia sudah terbiasa dengan perkejaan Daddy nya sebagai Mafia dan Papa nya pula sebagai Milliarlity yang terkenal di seluruh semesta tersebut. Hahahaha. Lucu. Actually , tak pun. lol. 🗿🗿🗿. ( Abaikan huehue ).
To be continued
HAHAHAHA. Dahlah bye! Pape roro ye. Sorry tau pendek hm. Cau! <33. *Poff*
YOU ARE READING
1. Meets Again | (©) bbb Halilintar ✓
Mystery / ThrillerAlready Completed (S1) | RE-EDIT ✓ On - Going (S2) | IN PROGRESS × Cer imagine , ko jumpa balik childhood lama ko yang dah lama berpisah sebab pekerjaan keluarga ? Know2 dia ada buat satu planning ? And , u deserve that's 'fakta' yang ko dengan dia...