Season 2 coming!! (👾)

7 4 0
                                    

So , dah baca tajuk kan? Hah , maksudnya aku dah dapat idea untuk sambung ke season 2 bagi cerita ni. Don't worry. Aku akan updates season 2 bile storyline dah settle 🤓. Dah , jangan stress - stress. Aku share sikit spoilers ye gusy? HUAHAHAHAHAH.

🚫Warning Spoiler in ur area~

"Hensemnya buah hati saya ni"
"Ish dasar tetan tagune!"

.

"Ayah , Umi. Kenapa kami kena masuk dekat sekolah ni? Kenapa tak asrama je?"
"Sekolah tu ade kenangannya sayang"

.

"Weh Hali , aku tertanya - tanyalah. Kenapa kau nak kahwin dengan Alieya? Sedangkan ramai lagi perempuan yang ade dekat luar sana yang cantik. Why kau pilih Alieya?"
"She so special to me"

.

"Umi pernah kena tinggal dengan Ayah?! How taht can be , Umi?!"
"Haha , kenapa? Kamu berdua nak dengar ke? boleh minta ayah ceritakan hehe"

.

"Kamu berdua nak tahu ape yang istimewa dengan sekolah tu ke?"
"Nak! Nak!"
"Nak tahu apa aje?"
"Macam mana Ayah dengan Umi pada mulanya kenal yee?"

.

"I miss memory of this school"
"Me too darling"

.

"Mesti sekolah ni ade banyak memory , sampai Ayah dengan Umi nak kita sekolah sini kan?"
"Of course. Hm , apekata kita cari tahu nak tak?"
"Aik , awat nak siasat? Kan ayah dah cerita pada kita pasal sekolah ni"
"Aku masih tak puas hati lagi. aku rasa macam , ayah cerita tak habis"

.

"Ni tempat ape tho?"
"Entahlah. try masuk jom?"

.

"Aku takut rahsia ni terbongkar je"
"Tak apa. Korang semua jangan sesekali kantoikan perkara ni , faham?"

.

"Ni macam base mafia je"
"Mafia? Wujud ke natang tu?"
"Aku rasa salah seorang dari mak atau bapak korang , mesti mafia"

.

"Weh , perangkap ni"
"Masih berguna ke perangkap ni?"
"Dia masih kemas dan cantik la. Walaupun dah bertahun dibuang"

.

"Bile penyiasatan ni nak habis?"
"Dan bile rahsia mak bapak korang akan terbongkar?"
"Pale bapak mung!"

.

"Aku penat. Bile nak habis tah"
"Ish , kita kena teruskan!"
"Betul , kita tak boleh putus asa"

.

"Kami nak ayah dan umi jujur. Betul ke ayah dengan umi ni......"
"Kenapa? Jujur? Kamu berdua nak umi dan ayah jujur pasal ape pulak?"
"Kami nak tahu , betul ke Umi dan Ayah ni sebenarnya , M A F I A ?"

.

"Sorry. Sorry sebab tak jujur dari awal. Kalau Umi dengan ayah tahu , dari awal kami tak rahsiakan! Kami rahsiakan semua ni bersebab kamu berdua tahu!"
"Perlu ke rahsia dengan kami?"

.

"Tak sangka parent korang ni mafia"
"Eeew , anak mafia! Natang tu wujud ke bodoh? Korang ni dasar ulat buku"
"Mende yang kena mengena dengan buku ek bro? Sesat kah? And for ur information. Masalah ke kalau parents kami mafia sekalipun? Oh , kau jeles ye sebab parents kerja dekat syarikat orang je? Oops!"

.

To be continued.
Ha , dah. Malas pulak nak bagi spoiler banyak - banyak hahaha. Okey. Tataaaa. Aku ade hal sikit. Nanti aku triple updates , okey? Esok nak sekolah lagi. Huhuhu. Sabar Jaa , lagi 2 hari je. AAAA. Demi crush aku sanggup datang. Hiks , walaupun terpaksa. Hehehe. Udah , pape pun nanti korang roro jelah pada aku. *Poff*

1. Meets Again | (©) bbb Halilintar ✓Where stories live. Discover now