Hello gusy. Boleh baca kan dekat atas tu ? Ha , no chapter sekarang. Kejap lagi aku buat. Hoho. Baru lepas sudah buat homework tadi hehe. Okey , aku tak tahu part ni untuk apa tapi lantaklah. Benda dah tekan lol. HAHAHA. Tadi pun aku ade post komik dekat IG and yeah , baru lagi. Hm , nothing tak tahu sumpah nak buat apa. Tapi en, tadi ade pakcik ni panggil aku. Masetu aku otw nk pergi kedai makan maklumlah tak breakfast lagi hm. Btw , aku jalan kaki je sebab tak jauh dari rumah and aku suka jalan kaki waktu pagi huh. Time tu aku tengah kusyok tengok ape benda tah aku sendiri lupa aku tengok apa tadi. Aku rasa aku tengah scroll IG kot tadi huehuehue 🗿. Tapi whtever la. I really doncare. But , palcik tu tengok macam nak buat apa siak. Seram. Dah banyak kali aku kena tegur dengan pakcik ii ni 💩🖕🏻. Haritu orang sarawak t43k , sekarang pakcik mana pulak ni mat yg tegur 🤡. Aku insaf dah share ii num fon ni lepas satu kejadian yang....Hm , tahlah seram jugaklah. Takut s14l aku lelama kalau dilayan pakcik ii x sdr diri dh tue ni hm , maaplah ksr. aku geram je sebab byk kali kena macam tu 😊. Ingat pakcik tu dah tue , jgn buat perangai tak senonoh y pakcik ii yg pernah aku jumpa :)
Frostfire: Macam Zaryn .
Eiyra: Lah , ape kena mengena sia ?
Frostfire: Yelah , kan pakcik tu sama je macam Zaryn . Gatal .
Liya: Gatal ke apa ke , korang ganggu aku punya curhatan.
Alieya: Kalau kau nak curhat ya , curhat saja pada kami. Dijamin takkan stress dan frust macam Frostfire dekat chapter 11 tu.
Frostfire: Jangan diingatkan pasal tu. Itu semua dia sendiri yang tulis dan bukannya kehendak aku ye manusia.
Alieya: Aku memang manusia , ko tu hewan ?
Frostfire: Ck , aku ni karakter imaginasi saja okey ~
Alieya: Alright , understand.
Frostfire: Sambunglah Liya. Jangan hiraukan dorang ni. Kalau nak curhat , curhat dekat aku jee ><P/S: Bab1 blushing aku tulis mende alah ni sia , padahal cuma tulisan saja tapi boleh buat aku sengih sorang - sorang hm 🗿. Ni lah nasib aku sendiri yang menyedihkan :) Dahlah sambung.
Okeylah aku nak sambung curhat balik. Pakcik tu aku rasa okey lagi kot. Tak ada minta num or whtever semua tu. Just , dia tegur tu cam gerakkan tangan. Dia siap cakap camni lagi dekat aku tadi: "Bagi satu" . Aku jem kejap. Dia mintak apa do senanya ? Apa yang dia nak ? Takkan sebab dia nampak aku sengih sorang - sorang tadi. Aku bile dengar dia kata centu , aku refleks malu sebab aku rasalah pakcik tu mesti nampak aku sengih sorang - sorang main handphone tadi hm. Mana aku sengih mase orang lalu lalang pulak tu. Tak rasalah dorang semua tu x nampak aku sengih sorang - sorang dengan tak ada covernya lagi muka aku masetu. Bukan apa tau , lawak siak fyp IG tadi sampai aku tak boleh nak stop gelak ni haih :( Korang nak tahu ape aku tengok dekat IG tadi sampai senyum sorang - sorang ? tapi lebih tepatnya gelak lah. Dari pukul 5.00 tadi aku sedar yang , aku asyik tak boleh nak stop gelak je bile perhatikan gambar elemental boboiboy yang buat aku gelak tak henti - henti ni haish sampai sekarang masih berlegar lagi muka elemental tu 😭👇🏻.
This. B4b1 lah , kat kedai ni kang gelak org kata aku giler 🗿. Jadi , aku batalkan niat nak gelak tu hehe. Asalkan aku tak gelak sorang - sorang sudahlah :) Nanti makin crazy aku lahai......
Makk , tolong anuckmu 1ni1 😊💔💔💔. Dahlah cau lu pape roro sini. Aku nak makan kejap lepastu nak sambung untuk chapter 12 pulak . Btw , nak share ss ml aku malam tadi mase mabar dengan cousin. member aku pun ade sekali main. Tapi 3 kali je kiteorang main. Lepastu dah tak main sebab dia nak download arcade punya. Aku dah install. Malam tadi pun lepas game yang dekat bawah ni aku terus main arcade sorang - sorang. Hm , nak ajak member dia pulak tengah download masetu haih. Okeylah gusy , bye <33.. See u di next chapter nanti =).
YOU ARE READING
1. Meets Again | (©) bbb Halilintar ✓
Misteri / ThrillerAlready Completed (S1) | RE-EDIT ✓ On - Going (S2) | IN PROGRESS × Cer imagine , ko jumpa balik childhood lama ko yang dah lama berpisah sebab pekerjaan keluarga ? Know2 dia ada buat satu planning ? And , u deserve that's 'fakta' yang ko dengan dia...