Erkek Adam dediğin Öper

247 33 14
                                    

Riki>Eunchae

Zorba Riki
Hey Eun konuşmalıyız.
(20.18)

Neden bakmıyorsun???
(20.20)

Eğerki bana herşeyi şuan anlatmazsan evine geleceğim.
(20.21)

Peki yoldayım.
(20.34)

Kendimden emin bir şekilde Eun'un evine gidiyordum. Geldim de zaten. Zile bastım. Açılana kadar. Büyükannesi kapıyı açtığında üzgün bir suratla içeri girdiğinde arkasından  gittim.

Eun'un odasına girmiştik. Yatakta yatıyordu ve anlında ıslak bir bez vardı. Hızla yanına koşup yanaklarına elimin tersi ile dokundum. Çok sıcaktı. Ateşi vardı ve terliyordu. "üşüyorum" dediğinde büyükanneye baktım.

"Neden hastaneye gitmediniz."
"İstemedi ve odayı kilitledi ilk başta."

Telefonumu çıkarıp bir taksi çağırdım. Taksi gelene dek büyükannei hazırlandı. Bende sadece Eun'a baktım. Elimle yüzünü inceliyorken konuştu.

"Riki senmisin?"
Kısık ve zor çıkan kelimeler yüzünden zor anlamıştım.
"Benim Eun yorma kendini."

Cebinde ona aldığım yavru kediyi çıkarıp bana uzattı.
"Veremedim."

Elinden alıp cebime attım. Kısa süre içinde taksi de gelmişti. Eun'u kucağıma aldığımda kendini saldı. Hızla aşağı inip taksiye bindik. En yakın hastaneye gidicektik.

Hastaneye vardığımızda içeriye kadar kucağımda taşıdım. Doktorlar gelip onunla ilgilenmeye başladı. Acilde perdeler arkasında bir odada ateşini düşürmeye çalışıyorlardı.

Bir süre sonra bize haber verdiklerinde Eun'un yanına gittik. Büyükanne giriş yapıyorken bende yanındaydım.

"Arabadayken.."
"Efendim??"
"Kelebekleri kusmak istiyorum dedin ve o an öptün. Sonrada uykuya daldın öylece"
"Bunu sonra da anlatabilirdin. Hastasın ve zor konuşuyorsun"
"Olabilir"

Eun hastane çıkışı kesinlikle seninle daha da uğraşıcağım. O zaman pişman olucaksın.

Işlemler de bitince hastaneden çıktık saat gece 12 yi geçerken büyükanne ile Eun'u eve bıraktım. Büyükanne çok fazla kal desede eve gidip yatağımda kuduracaktım. Çünkü ben Eun'u öptüm;)

Eve vardığımda kapının önünde hyunglarım vardı. Sadece onlar olsaydı keşke. Hepsi eline ne bulduysa almış beni bekliyordu. Dayak zamanı desene.

Onları kandırıp hızla odama çekildim. Heeseung hyung arkamdan gelip bana neler olduğunu ve neden bu kadar geç geldiğimi sordu. Evet her şeyimi biliyordu. Neden bunu da saklıyayım ki.

"Hyung ben Eun'u öpmüşüm."
"Evet biliyor- NEEE!!"
"sarhoşken öpmüşüm üstünede uykuya dalmışım."
"Sana acilen biraz romantik olma dersi vermem gerek. Öpmeyi anladımda. NASIL DUDAKLARIN ÜSTÜNDE UYKUYA DALIYOS-"

Bağırarak söylediği şeyi tüm ev halkı duymuştu. Ağzını kapattığımda elimi yaladı. "Iyyy iğrençsin hyung"

Gülmeye başladı. O sırada tüm ev halkı odama toplandı. Jay hyung konuştu.

"Bizim şımarık ucube velet Riki bir kızı mı öpmüş."
Kafamı salladığımda Sunghoon araya girdi.
"Hemde Eunchae'yi"
Tekrar kafamı salladım. Jake ve Sunoo üstüme atladı.
"Erkek adam oluyosun desene"
"Öperek mi. Yanlış anlamışsın her şeyi Sunoo"
"Yok canım"

Gülerek geçirdiğimiz son yarım saat ile benim odamda uykuya daldık. Yatmadan önce Heeseung hyung bana "Eunchae ile yakınlaş. Iyi bir kız ve seni mutlu ediyor onu sakın üzme" demişti. Ve bende yatmaya çalışırken sürekli onu düşündüm.

The GAME of BULLYİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin