Bugün Heeseung hyung arkadaşlarımı ve beni kendi evlerine davet etti. Hastalandığımdan bu yana 6 gün geçti ve Riki'yle flört gibiydik.
Açıkçası rahatsız da değildim. Hatta bazenleri yaptıkları hoşuma bile gidiyordu. Unnilerime yazıp akşam aynı saatte buluşacaktık. Kkura unni ehliyetini almıştı ve minicik arabası ile bizi götürücekti. Peki ya ne giyicem ben.
Yine bir kıyafet sorunsalı yaşıyordum. En son Riki sürekli baktığı için kendimi yaşlı hissediyordum. Bu yüzden pantolon ve üst giyeceğim.
Geniş siyah pantolonumun üstüne giydim yarım kol tsihort ile oldukça sadece ve hoştu. Çantamı da alıp unnilerimle buluştum. Sonra da Riki'lerin evine gittik. Gittiğimizde bizi Jay ve Sunghoon hyung dışında herkes güzel karşıladı.
Sohbet ve oyun oynadılar bense sadece onları izledim. Bir ara Chaewon unninin omzunda uyuya kaldım. Onun dışında bir sorun yok herhalde. Jay ve Jen unni sürekli atışıyrolardı. Şimdi ise kim daha iyi oyun oynuyor diye ps5 başına geçip atışmalı bir oyun oynamaya başladılar.
Bende ellerimi fazla terli hissedip mutfağa gittim. Ellerime bir su vurup bardak almak için uzandığımda biri mutfağa geldi. Fazla umursamadan suyumu içtim tam önüme dönücektimki Riki tarafından tezgah ile araya alındım.
Telaşla gitmeye çalıştım ama kolları engeldi. Yavaşça gülümsedim ve terlemeye başladım.
"Çok fazla terliyorsun"
"Dimi.."
"Evet"Yüzüme daha da yaklaştı ve bu sefer o mesafeden konuştu.
"Sarhoş değilim ve bunu hatırlayabilirim öyle değilmi."
Anlamsızca bakarken Heeseung hyung gelip öksürmeye başladı. Riki geriye çekildi ve bende ondan ayrıldım. Basılmak...korku....terleme
"Öhm öhm sanırım bölüyorum"
Hemen hayır demek için uğraşırken Riki gülerek cevap verdi.
"Evet hyung en güzel anlatımın katilisin"Geri adımlarla çıktığında Riki kulağıma fısıldadı. " birdahakine kesinlikle öpücem"
Sesli yutkundum. Bana gülerek mutfaktan ayrıldığında tezgahtan destek alarak boşta kalan elimi kalbime götürdüm. Birkaç saniye nefes almayı unutmuş olmalıyım ki nefes nefese kalmıştım. Kendimi toparlayıp içeri geçtim.
Herkes birlikte oturuyordu. Bende yemek masasının herhangi bir sandalyesine otururak telefonumla uğraşmaya başladım. Jake hyung yemek sipariş etmişti. Onları hazırladım ve herkesi davet ettim. Jen ve Jay hyung oyunun başında yediler.
Herkes karnını doyurunca yine dağıldılar. Sunghoon hyung elinde bir şişe ile tüm dikkati üstüne toparladı.
"Millet şişe çevirmece oynayalım."Emin değildim o oyuna sevmiyorum. Zuha elimden tutup çekiştirince onunla gittim. Ortada şişe ve etrafında oturmuş kurbanlar vardık. Ilk şişeyi sunghoon çevirdi. Kkura unni cevap Sunoo hyung soru.
"Doğruluk"
"Hiç plotonik oldunmu?"
"Evet"Biz Kkura unniye bakarken "nee sadece bir lise öğrencisiydim"
Tekrar şişe çevrildi. Jungwon hyung Riki'ye soruyordu.
"Doğruluk"
Jungwon hyungun yüzüne sinsi bir ifade takındı. Arada bir bana baktığında bir bokların döndüğünü farketmem uzun sürmedi.
"Şuan bir kızdan hoşlanıyormusun?"
"Evet"Ikiside birbirlerine bakıp güldüğünde sakince susup sıradaki kişileri bekledim.
Sunghoon hyung bana soruyordu.
"Doğ-"
"Hadi ama biriniz cesaret desin oyunun tadı kalmıyo"
"Tamam cesaret olsun"Hiç düşünmeden verdiğim cevaba sinsice güldü. "Havuza atla"
Ama yüzme bilmiyordum. Itiraz edicekken omzuna alıp havuza fırlattığında beni çırpınmaya başladım. Unnilerim bağırıyordu. "EUNCHAE YÜZME BILMIYOR" diye ben ise çırpınmaya devam ediyordum. Havuz denize göre daha küçük lakin sanki okyanusun içine çekiyordu beni.
Gözlerimi acı içinde kapattım. Ağzıma şu girmeye başladığında bilincim kapanıyordu.
(Niki'nin ağzından)
Sunghoon Eunchae'yi daha konuşmadan havuza attığında kızların bağırşları ile havuza daldım. En dibe çökmek üzereyken belinden kavrayıp su üstüne çıkardım. Yüzü tamamen ortaya çıkmıştı. Eunchaeyi kızlara verdim, havuzdan çıkıp yanlarına gittim. Eunchae uyanıyorken Sunghoon özür diledi. Kızlar hala sinirliydi.
Biz buradasorun yaşarken içeride Yujin ve Jay hyung birbirlerine girmişlerdi. Bağırışları üzerine herkes evine dağılıcaktı. Onları bekletip Eunchae'yi odama çıkardım. Ona olabilecek birkaç kıyafet verdim ve saçlarını kurutmaya başladım. Bebek gibi görünüyordu.
"Teşekkürler Riki"
"Önemli değil"
Kızları gönderdik. Kendimi kanepeye atıp Eun'u düşündüm. Saçları, gözleri, kokusu, dudakları herşeyi beni benden alıyordu. Cidden ondan hoşlanıyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The GAME of BULLYİNG
Ficção AdolescenteE: Sen tam bir zorbasın Riki! R: Ben sadece sana bu kadar zorbayım..