Yan( azian)

23.4K 124 2
                                    

tak byak yg aku nak cerita kat sini... tp mungkin blh kongsikan pengalaman aku bersama korang.. Aku Azian Sufian.. 33 thn.. seorang suri rumah dan juga freelance job.. aku berasal dr muar johor.. dan berkhawin ngan seorg lelaki pilihanku sendiri berasal dr kemaman terengganu.. kami sekarang menetap pantai timur...
Aku sewaktu muda.. bknlah gadis liar.. tp tak juga baik alim sgt.. cukup sekadar tahu batas agama.. tp setelah aku bertemu jodoh dgn suami pertamaku dahulu.. aku menjadi sedikit liar.. suamiku yg menyuruhku memakai pakaian seksi..lepaskan tudung, minum arak dan kenalkan aku dunia clubing...
Aku juga bahagia bersamanya walaupun dlm keadaan begitu.. namun selepas aku melahirkan anak pertama kami.. suamiku mula curang.. dan utk membalas dendam kecurangan suamiku itu, aku juga curang diblkg suamiku.. akhirnya aku kantoi ngan suamiku setelah aku bersuka ria di sebuah club..Ats dasar itu aku diceraikan dan hak penjagaan anak ku juga dapat kepada suamiku..
      Aku terus hidup berfoya2.. siang ngan jantan,mlm kat kelab.. namun semua tu tak lama.. ayah dan pakcikku berjaya temuakan ku.. aku dipukul dan dimahari beliau.. aku dihina dan di halau keluar dr keluarga..
   aku tiada tempat lain.. aku dah mula seronok.. aku teruskan hidupku di jalan gelap.. akhirnya ayahku meninggal akibat mendengar berita pasal aku menjadi penyanyi di sebuah kelab mlm..
  Sejak kematian ayahku.. aku nekad aku perlu berubah.. Aku putuskan hubunganku dgn kekasihku.. aku berhenti kerja.. lalu aku berhijrah  ke sebuah bandar yg aku diami sekarang... dgn sedikit wang simpanan.. aku menyewa sebuah bilik.. dan mula mencari kerja halal.. aku diterima berkerja di sebuah kedai letrik tak jauh dr bilik ku..
      hampir setahun aku disitu.. berbagai usikan yg aku terima...biasalah kehidupan seorg janda muda kan.. ajak lepak keluar mlm.. tu biasa sesama staff dan pengunjung kedai kan..
Aku lebih tertarik pd seorang jejaka di tempatku.. org yg cukup pendiam. mengikut segala suruhan boss dan blh dikatakan org kepercayaan boss lah.. ats usikan rakan2, kami di satukan..
tiada rahsia lg utkku ceritakan.. aku cerita kisah lampauku.. tp aku tipu.. aku bg tahu yg aku ni ditipu suamiku.. gila lah nak cerita yg aku ni perempuan club kan.. tak siapa nak terima aku..
Idris nama suamiku.. lelaki yg cukup sempurna bg ku.. cukup menyayangiku.. ape yg aku mahu pasti aku dapat.. kini abg idris milikku.. aku perlu setia utknya.. aku takkan seperti dulu... aku perlu seperti wanita lain.. ada keluarga ada rumahtangga bahagia seperti insan lain..
mlm pertama aku seperti aku harapkan hampa.. kosong dan tidak bermakna... mungkin abg deris penat, tp mlm2 berikutnya ia tetap sama... sehinggalah setelah seminggu kami bersama aku bertynkan ape masalah suamiku...
malu dan segan jewlah jawapan darinya.. lucu kan.. mlm tu aku lah yg mulakan dulu.. aku memakai pakaian tidur yg agak seksi siap ngan heels lg utk menggoda suamiku.. akhirnya aku dapat rasakan kehangatan bersetubuh bersama suami tercinta.. soal puas aku letak tepi.. cukuplah sekadar aku menjalankan tanggung jawabku sebagai seorang isteri... janji suamiku puas... mlm2 berikutnya pun sama... kepuasan aku mmg tidak pernah tercapai.. kurang dr 10 minit.. tanpa foreplay.. dan ianya cukup kuno... mmg aku cukup hampa.. tp mungkin ini nasibku.. aku readho...
3 thn aku menjadi isteri setia.. kepuasan batin tak pernah ku terima dr suamiku...sehinggalah 1 ptg aku bertynkan pasal zuriat.. aku inginkan cahaya mata seperti org lain... alasan suamiku adalah mungkin blom sampai rezeki kami...
Allah itu maha adil... tanpa zuriat rezeki lain dtg mencurah diberikan pd ku suami isteri..kami berdua membeli rumah semiD terpakai tidak jauh dr rumah kami ini... berbagai renovation di buat.. semua itu ats kehendakku... suami menurut segala kemahuanku...rumah ini pun dia belikan ats namaku.. aku sgt bersyukur memiliki suami sepertinya...kini setelah 4 bln kerja renovation siap.. aku mula berpindah.. semuanya baru.. dr ruang tamu hinggalah ke ruangan dapur..
Aku bercadang utk menjamu sedikit ahli keluarga kami dan jiran jiran baru kami disini.. kenduri sikit naik rumah baru lah katakan...
hari yg di tetapkan tiba.. segala nya ku uruskan dgn suamiku.. alhamdulilah segalanya berjalan lancar tetapi semasa majlis berlangsung.. aku sedar ada segelintir lelaki memandangku dgn agak berlainan.. atau mungkin aku sahaja yg perasan..
Aku bertanyakan pd suamiku tentang keadaanku.. suami ku cakap tidak ada ape2.. ok jew.. tp aku yakin mereka memandangku kerana dek pakaian ku terlalu sendat.. lantaklah suamiku pun tak kisah.. biarlah diaorg pandang... aku waktu itu memakai baju kebaya lace dan berkain pario satin.. Aku tahu suamiku mmg minat aku mengenakan pakaian berjenis fabrib satin di tubuhku.. lagi berkilat lg dia suka.... utk pengetahuan anda semua.. suamiku mmg tak pernah melarang cara pemakaian ku. ketat ke sendat ke semuanya ok lah... aku pun takde lah pakai seksi kat luar.. aku masih bertudung jika di luar.. tp biasalah tudung fasyen kan.. tak tutup pun buah dada.. tutup kepala jew lah
seperti biasa sebelum tido aku melayan mataku dgn menonton youtube.. tetiba 1 wasap masuk.. dr lelaki yg ku kenali.. asri namanya.. Asri ni adalah bdk perabut yg menjalankan kerja2 di rumahku baru2 ini.. tujuan Asri ni adalah utk bertynkan tentang dompetnya yg tertinggal di bilik air rumahku... aku melihatnya.. mmg benar dompetnya ada di rumahku... namun kedatangan Asri bkn sedakar utk mengambil dompetnya... tetapi ia telah mencabul kehormatanku...

cinta itu butaWhere stories live. Discover now