Asri lelaki seusia dgnku.. berkulit sedikit gelap berbadan sasa dan seorang jejaka pd ketika ia mencabul kehormatanku sebagai isteri setia.. Mlm tu Asri dtg kembali kerumahku kerana dompetnya tertinggal.. Aku menyarankan suami sahaja berjumpa dengannya.. tetapi malangnya suamiku kurang sihat.. sedikit pening mungkin terlalu penat atau overdose makan kambing agaknya.. jd aku jugalah terpaksa menemuinya.. Aku sebenarnya agak segan dgn asri ni... bila berdepan dgnnya aku rasa seperti malu2.. entahlah.. mungkin aku suka pd cara dan penampilan dia kot.. Kalau lah aku ni tidak bersuami mungkin aku goda dia utk jd boyfriend aku.. handsome dan cukup kacaklah.. macam salmankhan dimataku...
Ditanganku dompet si salman.. dikatilku suami telap terlelap.. mlsnya nak tukar blk pakaian tidurku..bg wallet dia jew kan.. bkn nak berbual pun fikirku..kedengaran deruman motosikal berkuasa besar di hadapan rumahku.. ohh Asri dah sampai.. dgn segera aku membuka pintu.. ya mmg benar asri telah sampai... jarak pintu pagarku agak jauh.. di dlm gelap aku keluar membuka pintu pagar keselamatan.. aku keluar sikit jew.. ku hulurkan dompetnya ...Asri = tq azie. nasib baik kat rumah azie kalau tak tak tahu lah saya... bkn ape duit ni tak penting sgt.. yg penting kad2 ni semua.., Azie itu juga panggilan ku... suami ku jew panggil Yan... sebab taknak sama dgn org lain.. azie tu nama glamour aku lah dulu..
Aku = tu lah... buang air tu gopoh sgt.. nasib takde org ambil.. kalau tak takde dah duit awak tu?? byak duit dlm tu.. sampai nak tutup pun tak blh.. gurauku pd nya...
Asri = takde azie.. nak di bandingkan duit suami you lg lah byk.. saya ni cukup2 mkn jew.. ehh mana abg deris.. dah tido ke??
Aku = yap.. abg deris dah tido.. penat ngan pening mkn kambing byak sgt kot... tu yg blk awal.. hihihi gelakku sambil bergurau..
Ok lah azie masuk dulu ya..sambil ku tutup pintupagar, akan tetapi nasib ku kurang baik.. entah mcm mana jari ku blh tersepit di celah pagar..
Aku = arhhh sakitnya...
Asri = ohh zie, zie ok ke? meh yie tgok kan..sambil dia terus melihat jariku. zie luka ni.. tgok mcm dlm ni...
Aku = sakit sikit jew.. umppp sambil tu menahan kesakitan..
Secara spontan asri terus menghisap jariku.. dan secara tidak langsung nasfuku terus memuncak.. sudah hampir 2 bln suamiku tidak menyentuhku dik kerana sibuk menguruskan rumah kami..
hisapan lidah asri bkn lg utk menghentikan darah di jariku... lidah nya meliar buas.. jariku dikulumnya.. pandangan matanya begitu tajam kearah mataku... pandanganku kini bertukar utk pasrah menikmati permainan asri... jariku dilepaskan dr mulut nya.. di ciumnya tgnku hingga ke pangkal leherku.. arhhhh dah lama aku tak rasa begini.. aku lupa yg aku kini telah berstatus isteri org... alang alang dah mcm ni.. baik aku tempuhi dgn tenang... tubuhku kini dipeluk rapat di dada bidangnya
Aku= asri stop jgn mcm ni.. nanti org nampak.. tak baik.. zie isteri org...
kata2 itu tidak langsung memberi kesan padanya.. malah lg di raba nya tubuhku sehingga aku lemas.. aku pasrah kan diriku. setelah jari hantu asri terbenam di lubuk nikmatku.. jarinya mengorek ngorek lubukku seperti mencari sesuatu... aku tak dapat berbuat ape2 dan hanya mampu mendesah.. telah lama aku tidak rasakan nikmat seks begini... Aku di dukungnya masuk di ruang tamu ku.. di baringkan aku di ats carpet ku.. baju kelawar ku di singkap ke ats perutku.. pussyku yg agak berbulu lebat kini telah terhidang utk santapan lelaki gagah ini..
yie... jgn buat i mcm ni yie...suami i kat atas..tolong lepaskan i yie... lelaki yg bermana asri dan kini ku singkatkan sahaja kepada yie tidak langsung menghentikan.. seluar jeans di pakainya kini di tanggalkan...dlm samar2 lampu pagar rumahku aku dapat rasskan btg milik asri tentu lebih besar dr milik suamiku...
kepala penis miliknya di gosok gosok di ats tundun pussyku.. aku kegelian.. aku tak sanggup lg menahan gelora permainan ini. buritku kini basah lencun akibat geselan kepada pelir asri di bibir buritku dan di ats biji kelentikkuasri= wow byaknya air you zie.mcm ni you blh kata taknak.. you tipu i ya.. burit you tak tipu i zie.. hehehe..
Aku= umppp yie... hentikan.... i arhhhhhhh.. jarinya asri menikam masuk menyiksa batin ku..
Asri= wow... hebatnya burit you ni jari i pun you kemut... you mesti dah lama tak main kan...tgok burit u mcm ni pun i dah tahu... hihihi
aku tak mampu lg utk berkata ape.. cuma erangan nikmat yg mampu keluar dari mulutku.. biarlah aku rela diriku diperkosa dari bdnku sakit.. asakkan jari asri yg liar di dlm lubang buritku membuatkan air nikmatku keluar memancut...terangkat rangkat bdnku menahan nikmat.. aku puas.. tp blom pada asri..di wajahnya tersenyum nakal melihat aku yg telah pasrah.. dicium nya bibirku dan aku membalas dgn cukup bernafsu sekali... aku pasti ini tidak lagi dinamakan mencabul kehormatanku.. yg pasti aku sendiri telah merelakan...
buah dadaku kini diramas dgn cukup hebat sekali.. putingku di gentel dan dipicit2.. bkn lg sakit yg ku terima.. akan tetapi ia telah bertukar menjadi nikmat....asri kini mencium dan menghisap buah dadaku... terasa bahang hangat pabila putingku terkena lidah dan mulutnya.. tak cukup dgn itu kini asri mengusap perutku yg sedikit membuncit.. di jilatnya tubuhku hinggalah ke celah kelangkangku...Arhhhh aku cukup nikmat sekali ... aku mula lupa siapa diriku kini....dan aku perlu sudahkan permainan ini secepat mungkin.. dah lama sebenarnya aku tidak di belai dgn cara begini.. Suamiku deris begitu kuno bab seks.. jd sumpah ku katakan.. aku tak pernah mencapai kepuasan ketika bersama nya... mujurlah asri mlm ni mencabul kehormatanku sebagai isteri setia
YOU ARE READING
cinta itu buta
Mystery / Thrillerseronok dan nikmat melihat isteriku berubah demi btg perkasa sehingga sanggup mengabdikan diri nya