terbongkar

12.6K 91 1
                                    

kini telah seminggu kejadian itu. aku terasa cukup bosan. Suamiku mmg seorg pendiam.. tak byak bicara.. aku juga jenis begitu.. tp jika org tu riuh.. aku ok jew.. kesunyian mula terasa.. plg terasa bila suamiku tiada di rumah.. aku dgn fonku.. melayan segala laman sosial.. suami mmg tidak pernah melarangku.. ambil tahu pun tak.. aku pernah jugak curi2 pandang fon dia.. dia mmg tak.. sepenuh kepercayaan di berikan pd

pernah juga asri menghantar kiriman pic2 btgnya. tp segera ku padamkan terus dlm telefonku.. asri juga pernah mengugut aku supaya melayani nafsu nya.. tp aku tak hiraukan... aku abaikan kiraman wasapnya ..

hari ni genaplah seminggu aku di rogol asri.. aku pandang wajah suamiku.. nafsu ku cukup tinggi mlm ni... aku tak tahu kenapa... mungkin siang td aku melihat motosikal yg sama seperti asri.. jd aku teringat terus pd nya.. seluar dlm yg di tinggalkan olehnya ku cium.. lg bertambah nafsuku.. jd ku putuskan utk bersama suamiku..tak mungkin aku mengulangi perbuatan itu lg..

selepas masak utk mkn mlm.. aku terus bersiap.. aku pakai bj kurung satin putih crem sewaktu bacaan akad nikahku bersama suamiku dulu.. pakaian dlm ku sarungkan bra nipis lace utk buah dadaku dan thong menutup pantatku.. sengaja aku seksi begini utk memancing nafsu suamiku..

Suamiku= cantiknya isteri bie harini.. ada ape2 ke? nak gi mana cantik begini ni?

Aku = tak kemana bie, utk bie jew.. tak gi mana pun... bie bkn nak bawak yan jalan2 pun..

suamiku= huhuhh.. nantilah.. ahad ni bie bawak yan ya.. jgn merajuk nanti cepat tua..ahad ni bie bawak yan gi mandi air terjun nak.. ke yan nak gi pantai.. bie ikut jew.. bie janji...

Aku = betul ni.. bie tak tipu..sayang bie.. sambil ku  berdiri di samping suamiku...

ku cuim pipinya..terus
suamiku berbalas merangkul pinggangku.. bie.. kenapa ganas sgt ni... seram yan tau.. kataku..

suamiku= Yan abg nak skrg blh... abg tak tahan tgok yan mcm ni.. wangi pulak tu? sambil dia mengurut senjatanya..

aku= ishh bie ni.. tak menyempat... time nak tu gopoh2.. sabarlah kitew mkn lah dulu..

suamiku= cepatlah yan... abg tak tahan dah ni.. terus di tanggalkan seluar slacknya..

aku= bie... nape tak senonoh sgt ni...

suamiku- alah dlm rumah kitew jugak takde org tgok.. jom layan bie kat sofa tu.. tgnku di pimpin oleh suamiku.. tak pernah sepanjang perkhawinan ku suami ku bersikap begini.. pelik benar rasanya..

aku= bie kenapa ni.. rakusnya bie harini.. seram yan tau tak?? tutup lah langsir tu dulu bie. nanti ada org dtg ke ape? malu jew tau...

suami ku tanpa byak bicara terus rebahkan tubuhku di lantai.. di selaknya kain kurungku.. di rentapnya pantiseku.. dan tanpa foreplay.. aku terus di rodoknya.. gayanya seperti seorang perogol.. namun tak sampai 5minit air maninya mula keluar... umppp aku yg mengharap permainan seks segagah asri kini betul2 kecewa... suami tu lemah...

arhhh... arhhh .... arhhh... erangan dr suamiku ketika maninya memancut keluar.. bunyi suara jew padu.. tp mainan dan maninya langsung tak sehebat..

Suamiku= yan... terima kasih bg bie sedap.. yan puas tak.?

Aku= yan ok jew bie... bie puas yan pun puas.. sambil aku bgun menuju ke bilik air...

selesai bersihkan celah kangkangku yg cukup hampa ats permainan suamiku tadi.. aku pergi ke ruang makan utk kami mkn bersama... aku memandang wajah suamiku.. wajah nya  selalu ceria selepas aku berhubung bdn dengannya.. tp kali ini dia seperti serius.. selesai shj dia mkn.. dia duduk dihadapanku.. di capai tangan kiriku.. dan menggenggam tanganku dgn begitu erat.. aku jd serba salah dgn kelakuan suamiku...

cinta itu butaWhere stories live. Discover now