rezeki @ bala

18K 125 4
                                    

Rumah yg ku beli dgn hasil titik peluhku kini telah siap di ubah suai mengikut segala kemahuan isteriku tercinta... dr bentuk dan segala kelengkapan kini semua telah tersedia... penat lelahku kini terubat melihat air muka isteriku penuh gembira... tp di sebalik kegembiraan itu aku terpaksa kecewa.... bkn penat lelah utk mendapatkan ini semua... tp.... kecewa yg amat sgt... isteri yg ku sayang di tunggang lelaki lain di hari kami masuk ke rumah baru...

Asri @ ayie itulah lelaki yg meragut kesucian isteriku...ya dia yg meragut pd mulanya akan tetapi isteriku sendiri yg menginginkannya... aku tak salahkan isteriku juga dan aku tak salahkan ayie... aku yg salah sebab aku dah lihat tp aku tak halang... itulah sebabnya sehingga isteri yg baik berubah seperti seorg wanita sundal mlm itu.... aku dah lihat depan mata aku sendiri isteriku yg syok bila di henjut ayie.... dah nama janda... pernah hidup sosial dan bertukar pasangan mmg payah utk berubah... jd sejak hari itu... aku mula anggap ia rezeki buat isteriku....
aku tak salahkan isteriku... aku suami yg blh dikatakan seorang lelaki penakut... nak tumbuk ayie.. mmg jauh sekali... bdnku yg gemok air.. pendek dan jauh beza dgn tubuh ayie...
Asri yg kukenal dr kenalan ku... tgok dia handle bdk kerja dia pun aku serun... dia adalah tukang perabut yg menjalankan kerja2 perabut dirumahku... hasil kerja nya agak memuaskan hatiku..
Aku dilimpahi rezeki yg cukup luas.. selepas aku bernikah dgn azian.. boss tempat aku bekerja naikkan lg gaji ku dan juga pangkatku..
Rumah second hand yg kubeli buat isteriku.. kini telah blh di diami.. hari ini sempena hari jumaat.. aku bercadang dgn isteriku utk menjemput rakan taulan ku menjamu selera sempana kami masuk rumah baru... tp tidak bg asri, mlm ni bkn saja menjamu selera ia telah di hidangkan dgn tubuh isteriku... ya dia telah menikmati isteriku di dlm rumahku sendiri...
Aku lihat dgn kepalaku sendiri.. isteriku terkangkang luas menikmati jilatan lidah asri di celah kangkangnya... begitu buas isteriku pd waktu itu.. kepala asri di gosoknya tanda ia benar2 nikmat.. tak cukup dgn itu.. jari asri merodok- rodok lubang isteriku... dan yg plg aku kecewa isteriku sendiri mendorong pelir asri ke lubangnya.. asri begitu hebat ketika itu... dia pandai pergunakan isteriku.. isteriku sendiri yg beria ria minta di jolok... hampir 40 minit asri mendayung.. aku lihat asri keluarkan btgnya dan halakan ke wajah manis isteriku.. isteriku yg saat itu bkn lg seperti isteriku.. dia seperti seorang murahan yg gilakan batang.. dihisapnya btg asri tanpa rasa jijik dan penuh berselera.. air mani asri berdas das terpancut di wajah isteriku.. isteriku tanpa rasa jijik menelan air mani asri.. aku takut sebenarnya utk halang asri .. mesti aku ditumbuknya... jd aku putuskan diri agar menyaksikan sahaja kesundalan isteriku.. selesai menonton aku terus naik semula ke ats dan terus  berpura2 tidur... dgn btgku yg samar2 keras.. isteriku masuk ke bilik dan terus ke bilik air.. dan aku dengar deruman engine motor asri meninggalkan rumahku... ...

wanginya bdn isteriku.. ketika dia baring di sebelahku.. tp sayang wangi ini telah buat aku terluka....

umpp nakal bie ni dah tidur pun keras... itulah ayat isteriku sebelum aku betul2 terlelap..

cinta itu butaWhere stories live. Discover now