Aku begitu kecewa dgn tindakan suamiku yg terus menghukum aku.. aku tidak mampu membela diri ku... namun di aku terus dipersalahkan.. kenapa dgn nasibku.. aku cuba berubah tp aku terus diuji begini... aku hanya mampu menangis di katilku.. tiada siapa yg aku kisahku.. aku tiada kwn yg hendak diluahkan...
biliku ku kunci.. namun suamiku berjaya membukanya dgn kunci pendua.. dia masukkan beberapa helai pakaiannya.. aku mengintipnya.. terus dia tinggalkan aku tanpa sebarang kata..
dr tingkat ats ku dengar suamiku berbual sesuatu dgn asri..Asri= assalamualaikum bang deris
suamiku= waalaikumsalam.. oh yie.. dr mana yie?
Asri= oh takde ape bang.. td isteri abg kak zie ada bg tahu yie ada pintu kabinet dia rosak.. tu yie dtg tu..
Suamiku= ohh ... kakzie kat ats tu.. yie panggil lah dia.. suruh dia tunjukkan yg mana tak elok.. .. oh ya yie.. abg mungkin seminggu outstation ni.. entah lebih pun tak tahu lg.. abg ni takde kwn sgt.. abg harapkan kau jewlah.. kau pun dah rapat ngan kami..
Asri= tlg ape bang?
Suamiku= takde ape.. tlg tgok tgokkan akk jew.. dia tu bkn blh drive.. kot2 lah dah bosan masak ke ape dia nak kuar mkn ke cari brg ke? kau temankankan dia ya..
Asri= blh jew bang.. takde masalah... sikit jew tu ingat suruh ape td?
Suamiku= tu jewlah yie? takkan nak suruh ganti tempat abg pulak kan.. hihihi.. dia bergelak besar.. oklah yie.. abg amanahkan pd kau ni.. kak zie ada ats tu.. merajuk sebab abg last minit bg tahu.. biasalah perempuan... kau panggil lah.. dia kuar lah tu nanti.. kalau dia tak kuar.. ni kunci bilik abg.. kau pujuk lah.. ok lah abg gi dulu... assalamualaikum....
aku dengar jelas segala perbualannya.. ku hubungi suamiku.. namun telefonnya dimatikan... aku tidak dapat berbuat ape2.. asri kini sudah di dlm rumahku.. kunci bilikku juga pd nya.. ape yg patut aku lakukan skrg... berserah, melawan @ aku menerima sahaja tindakan asri kepadaku... dr bwh asri sudah memanggilku...
asri= zie..... ooo zie.... turunlah.. suami u dah pergi tu... jgnlah sedih lg.... i ada utk u... suami u pun mintak i jaga u ... turunlah... td beria cabar i dtg.. skrg turunlah.. i dtg utk u tau... mujur suami u tak syak ape2 kat i...
setelah lebih 30 minit, aku mendiamkan diriku di dlm bilikku.. asri dr td memujukku.. namun tak pula dia membuka pintu ku.. tetiba ku dengar sesuatu dr luar... ku dengar asri bercakap dgn seseorg.. siapakah org yg dtg kerumahku.. habislah aku.. isteri org bersama jantan lain dirumahku..
oh tidak.. lelaki yg sedang bercakap dgn asri adalah pengawal rondaan disini.. pakcik harun dan pakcik basri.. ape yg patut ku buat..
Aku terpaksa keluar melihat percakapan dia orang bertiga... rupanya pak basri dan pak harun sedang membuat rondaan ..
aku = ya pakharun... kenapa ya.. tynku buat2 ramah...
pakharun= ohh takde ape.. td waktu jumpa deris suami puan azie td dia suruh tggokkan azie tu jew.. bila kami ronda tgok ada lelaki ni.. dia bg tahu kami dia ni abg kamu.. call si deris tak dijawab pulak.. tu yg nak pastikan tu.. tu jew... bkn ape... skrg ni kan isteri org ramai peminat... hihihi
Aku= ishh pak harun ni.. ya lah... dia ni abg kembar azie... kejap ya.. azie ambil ic jap.. aku berpura2 meyakinkan diaorang berdua...
Pak basri= eh takyah susah2 lah.. kami bkn polis nak ic ke ape puan azie... dah puan azie cakap mcm tu... kami cukup lah...katanya lg...
kami semua tersenyum.. selepas pakcik harun dan pakcik basri pergi aku memandang asri.. aku cukup berdebar.. tp semua ni telah tertulis buatku.. aku tiada pilihan... lebih baik aku buat sajew seperti kemahuan suamiku... alang- dah dituduh curang.. tak bg aku peluang utk aku bersuara langsung....bdnku mula terasa lain mcm ketika berdua dgn asri ketika ini... tak tahu kat mana aku nak mulakan dulu... tiba2 jariku di sapa olehnya...
Asri= azie... kenapa ni... merajuk ngan suami u ke? suami u tinggalkan u utk u jugak? jgn lah sedih sampai mcm ni... i kan ada utk u....aku= u ada utk i... utk rosakkan rumah tangga i? mcm tu?kenapa td u tipu suami i? u takut nak terus terang?
Asri= hehehe... i takut??u cakap i takut azie? i tak pernah takut utk u azie? i blh jew tunjuk wasap i ngan u... tp i jaga perasaan suami u... i taknak dia tahu isteri dia gilakan btg i... hahaha...
aku= i tak gilakan btg u? btg suami i pun dah cukup.. you dtg sini semata2 nak puaskan nafsu u jew kan? i bkn perempuan murahan yie... tlg lah lepaskan i..
asri= umppp... lepaskan u... i tak ikat u lah azie... u yg panggil i dtg sini... u lupa ke? lg satu.. td kenapa u tak cakap jew i pencerobah rumah u?nape u cakap i abg kembar u? u mmg nak i kan? usah malu azie... i mmg utk u.. dan buat pengetahuan u... i akan stay kat rumah u sampai suami u blk...
aku= uuuu lelaki jahat.. suami i amanahkan u jaga i.. bkn fuck i? i tak faham yie lelaki jenis mcm u... u lebih fikir nafsu u dr amanah suami i...
Asri=umppp wanginya u zie.... syg u ni isteri org kalau tak u ni i dah buat bini i zie... sambil di pelukku dan mencium leherku.. aku tidak berbuat ape2.. melarang pun tak .. aku rela tubuhku ini utk asri... terasa bonjolan besar di alur bontotku...
arhhh pussyku tidak dapat di kawal lg... terasa pussyku berdenyut denyut.. air kelembapan mula terasa... aku yg kini tanpa panties menanti sepenuhnya permainan seterusnya dr asri...
Tubuhku dirabanya... dr buah dadaku hinggalah ke pangkal pehaku... dr luar bj kurungku asri mengosok gosok tundun suburku....bie... maafkan sayang bie.... bie restui isteri bie utk kembali jalang....mataku terpejam seronok dgn lelaki sesasa asri... terasa hidupku selamat di pelukkannya...
aku= yie i tak tahan.... you jahat... tu sahaja yg mampu ku ucapkan ke pada yie..ku rapatkan bibirku ke bibirnya... asri membalas ciumman berahiku... arhhhhhhhhh yie... i nak .... suaraku tersangkut sangkut menahan nikmat....
asri= u nak ape syg sayang..... cakaplah.. i bg jika i mampu... janji u milik i...
aku= i nak ni... sambil jemariku meramas btg miliknya yg berada di celah bontotku... i milik u yie... selama suami i takde u temankan i ya... blh...
asri = blh jew sayang... tp u kena janji ngan i.. blh.....
bersambung..
YOU ARE READING
cinta itu buta
Mystery / Thrillerseronok dan nikmat melihat isteriku berubah demi btg perkasa sehingga sanggup mengabdikan diri nya