kini peristiwa hitam itsebulan telah berlalu.. dan sebulan jugaklah isteriku tidak bercakap beria denganku. tanggungjawabnya sebagai isteri dilaksanakan dgn baik sekali.. aku pun tak bertanya tentang peristiwa itu. Asri pula sudah lama tidak ku lihat.. pernah lah jugak selepas kejadian tu dia dtg lg kerumahku utk memuaskan nafsunya bersama isteriku..aku pantau pun melalui cctv yg ku pasang tanpa pengetahuan isteriku..
aku mula stim bila teringatkan peristiwa2 isteriku bersama Asri.. entah kenapa btgku selalu menegang lain mcm.. isteriku pula skrg semakin cantik.. kulitnya semakin putih.. buah dadanya semakin anjal dan lubang buritnya jgan cerita lah.. lebih baik dr yg sebelum ini.. tembam dan berwarna pink lg.. pernah aku berkhayal utk melihat isteriku lebih dr skrg.. yap aku pernah bayangkan isteriku melayan lelaki lebih dr seorang... yap aku teringin melihat seperti itu... tp biarlah dulu.. biarlah dia puas bersama asri dahulu..hari ini adalah hari aku mendapat gaji.. aku mengajak isteriku bercuti .ia ikutkan sahaja kemahuanku.. hari ini penampilan isteriku cukup cantik.. dgn berbaju kurung yg agak ketat di tubuhnya.. dada dan bontotnya betul betul membulat membuatkan sesiapa sahaja pasti memandangnya.. aku cukup berbangga memiliki isteri seperti Azian.. kini isteriku seolah olah seperti seorang model... kemana ku pergi pasti ada yg memandang isteriku.. isteriku pula mmg sikap mudah mesra dgn semua org... jd semakin geram aku melihat isteriku..
kami memilih sebuah hotel di sini.. isteriku baring di katil... masih lengkap dgn pakaian dan tudungnya.. ia memandang ku dgn senyuman.. nafsu ku terus bangkit.. aku mencium isteriku.. isteriku faham akan kemahuanku..namun tetiba ia mengelak.. biasa ia turut jew kemahuanku utk bersamanya...
Aku= yan... kenapa ni yan.. abg nak kejap? abg tak tahan lah ..
isteriku= abg ... apa motif abg bawak yan ke hotel.. kat rumah pun blh kan abg bersama yan kan? atau abg ada niat lain pd yan lg ke? atau abg nak rosakkan yan lg?mcm tu.
aku= eh taklah.. mana ada yan.. abg bawak ni sebab saja nak belanja yan.. asyik yan kat umah jew.. risau yan bosan jew.. tu yg abg ajak yan keluar tu.. takde niat lain lah..
Isteriku= betul ni abg masih sayangkan yan? Abg tak jijik pd Yan? Yan dah kotor abg? Yan bkn isteri yg baik? Yan dah ......
Aku= Yan... ape pun yg terjadi yan tetap abg sayang.. abg ada Yan jew.. kisah tu biarlah rahsia kitew berdua Yan...
Isteriku= tp abg... sejak peristiwa tu.. yan rasa bersalah pd abg... Yan asyik rindukan Asri abg? ketika Yan melayan abg pun Yan terbayangkan Asri abg?Yan mintak maaf sgt2 abg, Yan terpaksa jujur harini. Yan sekarang bkn Yan yg dulu abg? Yan tak pernah capai klimax bersama abg? Yan cuma sedapkan hati abg jew..
Aku= abg faham Yan. Abg tak mampu puaskan nafsu Yan.. tp takat tu jew abg mampu? maafkan abg Yan..
Isteriku= Abg... Abg patut didik Yan ke arah lebih baik.. abg dah janji ngan Yan dulu? tp kenapa abg serahkan diri Yan pd Asri abg?? jelaskan Abg?? abg suka Yan seperti Yan yg dulu.. Abg rela isteri abg di pakai org?
Aku= Yan.... maafkan abg Yan.. abg tak berniat nak buat Yan mcm tu tempoh hari? abg terlalu marah dgn Yan sebenarnya... Yan maafkan abg ya..
Isteriku= Yan blh maafkan abg, siapa Yan utk menghukum abg? tp abg blh ke terima Yan? Yan sayangkan Abg? tp Yan juga manusia biasa abg? Yan tak mampu utk hindari dr hawa nafsu Yan sendiri abg? Yan dah tak mcm isteri abg dulu? Yan dah seperti perempuan sundal abg?
Aku= Yan jgn cakap begitu sayang? abg sanggup terima Yan seadanya sayang?
Isteriku= betul abg sayangkan Yan sama mcm dulu?Tp Yan takblh dah mcm dulu abg? abg faham kan maksud Yan?Abg tgok ni... Yan dah ketagih setiap masa abg... Yan selalu teringatkan btg Asri abg? sambil isteri ku menyelak kainnya.. di sebalik kain baju kurung itu terdapat benda yg tak asing lg? vibrator ? isteri menyumbat sebiji vibrator berbentuk bujur di dlm pussy nya.. dan di lubang juburnya terdapat 1 buttpug? ohhh kenapa isteriku begitu extrame? selama dia berjalan dgnku kedua benda ni di dlm tubuhnya.. ?aku seakan tidak percaya apa yg aku lihat skrg? terpegun? terkejut? semua ada?
Abg????? kenapa abg tak percaya apa yg abg lihat skrg ke? tegur isteriku yg menghentikan lamunanku...Aku= tak.... iya.. aku terbata bata.. tak tahu mana 1 jawapan ku?
Isteriku= Abg...... ni semua sebab abg tau? abg yg buat Yan jd mcm ni? Abg yg tinggalkan Yan bersama Asri... Yan asalnya dirigol jew abg... tapi tanpa usul periksa dr abg... abg dah menghukum Yan.. abg bg peluang utk asri sekali lg.. dan Yan bkn malaikat abg? Yan akui Abg ketika Asri melayan Yan, Yan cukup puas. dan lebih puas dr yan main dgn abg @ lelaki yg Yan pernah nakal sebelum ni.ini semua sebab abg? abg yg buat Yan mcm ni? Yan tak blh undur dah abg,sejak seminggu Yan bersama Asri hari tu, nafsu Yan membuak buak nak. Asal bau lelaki jew nafsu Yan terus naik abg. Air dr tubuh Yan terus melembab abg?Yan tak mcm Yan dulu abg... Yan sayangkan abg,tp blh ke abg menerima Yan yg mcm ni?
Aku= Ya abg tahu.. abg blh terima Yan..
Isteriku= sayang abg.... tp abg kena lebih kuat dr Asri tau.. Abg kena fuck Yan mcm abg ni seorang perogol... abg kena banjirkan Yan.. bg Yan puas2 blh.. kalau tak Asri akan jd tuan besar dlm rumahtangga kitew tau.. Asri pernah bg tahu Yan yg dia nak Yan jd bdk nafsu dia.. bkn tu jew tau.. dia juga cakap kat Yan bahawa dia akan lacurkan Yan jika abg tak puaskan Yan.. jadi abg kena hebat dr dia ya... kalau tak sampai bila2 lah nafsu Yan mcm ni. Abg kena bertanggung jawab tau? Yan sayang sgt kat abg,abg puaskan Yan ya. mlm ni adalah gelap 4 minggu peristiwa tu berlaku tau.. jd mlm ni mlm sesuai utk abg puaskan Yan.. biar Yan buat kopi songkok ni dulu utk abg? org kata kopi ni baik utk lelaki.. Yan isteri abg... Yan taknak sebab nafsu Yan jd nak btg lelaki lain. tp kalau mlm ni abg kalah... Yan tak blh buat ape? Yan terpaksa ikut kehendak Yan ni... Yan taknak byak dr Abg.. cukuplah abg blh buat Yan 3 round mlm ni.. blh?
Aku= umpp blh sayang.. tp.. kalau abg tak penuhi mcm mana pulak? adakah Yan sendiri sanggup mengangkang utk jantan lain..
Isteriku= ya abg?? Yan sendiri yg akan cari Asri. dan suruh Asri buat ape jew utk Yan. janji Yan puas? dan kalau blh Yan nak abg sendiri tgok mcm mana Asri puaskan bini abg ni.. blh kan ? sambil tgannya meramas btgku yg cukup tegang...
Aku= umppp.. tp
Isteriku= takde tapi tapi lg abg? kalau abg seorang suami.. abg tak buat Yan mcm haritu... dan kalau abg benar2 jantan? puaskanlah betina kat depan abg ni???? sambil isteriku membuka kancing seluarku dan terus menghisap btgku yg mmg cukup keras..
Arhhhh sedapnya Yan... eranganku yg takpernah ku dapat dr isteriku... uhhhhh sedap nyaisteriku= betul ke sedap abg??? kalau sedap abg pakailah.. jgnlah kongsikan Yan pd lelaki lain? puaskan Yan? Yan rela mlm tu abg jolok mana2 lubang yg abg suka? lg pun lubang2 tu semua dah bekas Asri abg? Abg buat lah mcm mana Asri puaskan betina depan abg ni.
aku= arhhhhhhh sedapnya Yan... pandainya isteri abg isap btg abg... uhhhhhh sedap... aku mengeluh di dlm kenikmatan..
isteriku= sedap sgt ke abg... kalau sedap abg jgn pancut awal.. bg Yan pancut dulu baru abg blh pancut okey.. kalau tak mmg Yan akan suruh org lain pancutkan Yan
Aku= arhhh Yan... abg tak tahan.... arhhhhhhh
bersambung....
YOU ARE READING
cinta itu buta
Mystery / Thrillerseronok dan nikmat melihat isteriku berubah demi btg perkasa sehingga sanggup mengabdikan diri nya