Asri, yie, ayie

11.6K 72 3
                                    

Aku Asri, biasa aku senang dipanggil ape pun. ayie ada yie pun ada.. skrg aku berusia 33 thn.. aku bekerja sendiri.. aku buka kedai perabut.buat perabut dapur dan mcm2.. janji ada custemer tempah semua aku layan... jd bermacam custemer lah aku jumpa..
Aku pernah bertunang dgn seorang wanita pilihanku.. namun jodoh kami tak sampai dek kerana aku terlalu sibuk dgn urusan kerja ku.. jd tunangan aku di rembat jantan lain.. Dan sejak dr peristiwa lampau ku itu lah aku mula tidak mempercayai wanita selain ibuku...
  pertalian pertunanganku  terputus akibat tunangku yg bernama nadia mengikut jantan lain.. nadia seorang gadis  bandar. berpewatan cantik dan menarik.. berkejaya namun sayang dik kerana btg guard nepal yg sama kerja dgnnya dia lebih memilih lelaki itu.. ada baik dan mujur lah aku tdk bersama nadia.. sistem kewangan ok sikit.. nadia ni boros sikit.. biasalah gadis bandar kan.. kepercayaan ku pd perempuan terus hilang apabila nadia curang pd aku... dan dr situ jugaklah aku mula mengkhianati wanita...
Aku mula pergi bersenam di gim..bina otot2 badanku agar kelihatan tegap dan macho.. dengan kewangan ku yg baik,rupa dan bdn yg tegap... begitu mudah bg ku utk rapat dgn perempuan..
Aku mula mengubah saiz btgku selepas aku disindir oleh wanita yg selalu keluar dgnku... Ya benar juga katanya.. dulu saiz aku sama seperti lelaki lain.. 4 inci lebih jew panjangnya.. main pun sekadar 15-20 minit jew terus aku pancut... tetapi lepas dr aku terdengar rakan perempuan yg aku bawak tu bercerita sesama mereka, aku rasa tercabar.. aku mula ingin mengubah saiz btgku agar lebih panjang..
Aku ni jenis peramah.. berkawan dgn semua golongan manusia.. dr tua sampailah bdk2.. semua aku buat kwn..
nak jd cerita aku ngan beberapa sahabat aku ni pergi bercuti di batam indonesia.. ketika aku menaiki bot, aku mula bersembang dgn pembantu tekong bot ni.. dr kerjaya sampailah ke Bab seksual.. org laki ni kalau gi batam mestilah utk berhibur ngan perempuan kan.. maka dr sini lah aku terjebat dgn benda yg haram dan salah disisi agamaku...
bro bravo nama pembantu bot yg kini menjadi sahabatku.. bro bravo jugaklah yg kenalkan aku pd seorang tukang urut indonesia yg blh mengubah saiz btg lelaki dan langsung blh buat wanita yg merasa akan pasti tergila gilakan dan mahu merasa lg.. sng erti kata ketagih...
   Bro bravo menghubungi kwn yg diperkatanya.. tp sayang sekali.. kwn nya sudah berhijrah  ke kuantan pahang.. bkn kecewa buatku.. namun aku sgt gembira sekali dgar kwnnya itu telah berhijrah ke tempat ku.. lg senang utk aku berjumpa.. 
Bro bravo memberikan aku no telefon kwnnya itu.. pucuk dicipta ulam mendatang.. blk sahaja dr batam aku terus menghubungi kwn si bravo itu

Aku hampir putus asa.. 5 kali aku hubungi no yg berikan bravo tp tidak dijawab.. aku mula tanamkan dlm driku mungkin bkn rezeki ku agaknya.. pd magrib nya ketika aku sedang mkn aku terasa seperti ingin sekali lg menghubungi kwn si bravo tu.. akhirnya setelah kali ke 3 telefonku di jawab oleh seorang lelaki yg bernama mas marjo..

aku= assalamualaikum bang... saya ni kwn si bravo.. yg haritu.. dengar abg blh mengurut.. betul ke..

mas marjo= ohh blh... td aku lg kerja.. sibuk gak blh angkat telepon.. jd kamu yg nelefon byak kali td..

aku= ya bang.. jawabku beria sekali..

sedikit sembangku  dgn nya akhirnya aku di jemput ke rumahnya..tetapi bkn sekarang aku perlu sedikan sedikit pengeras sebelum berjumpanya pd mlm jumaat ketika bulan mengambang.. jika hujan aku disaran kan agar tidak kerumahnya..

bercerita pasal pengeras.. bkn nilai ringgit yg diperlukan oleh mas marjo.. tetapi pengerasnya agak buat aku serba salah dan betul ke tidak mas marjo ni.. dgn rasa tak puas hati.. aku menghubungi bro bravo utk kepastian.. dan ternyata mas marjo benar.. pengeras yg bro bravo cakap sama seperti mas marjo beritahu padaku.. dan ketika aku bercakap dgn bravo.. bravo sedang berzina .. terkejut aku lihat pelir bravo.. dan ketika itu jugaklah aku mula yakin bahawa marjo betul blh mengubah pelirku juga.. aku perlu segera mencari dan buat ape yg di suruh mas marjo.. dan mlm jumaat akan dtg adalah waktu yg sesuai sekali utk aku berjumpa dgn nya...

cinta itu butaWhere stories live. Discover now