berjumpa dukun part 2

12.5K 90 5
                                    

ku lihat isteri mas marjo memandanku.. cukup cantik isteri org tua ni.. muda bergetah pulak tu.. ishhh tak blh jd ni..

mas marjo= kok kenapa berdiri di situ.. mari di sini.. mas sama abg ini di sini bkn di sana.. jauh benar.. engak kelihatan abg ni nanti.. kurang mujatab jampi ku nanti dek.. mari kesini.. ucapnya pd isternya..

isteri mas marjo= enggak lah aku malu mas.. ada patut di sini.. depan jejaka ini lg.. ucap nya..

mas marjo.. di sini aja dek.. udah lewat ni.. kali ini aja.. mlm nanti abg buat dek linda sedap2 ya..
bgun duduk sebentar... ni rezeki buat kamu.. hihihi.. isteriku sendiri mahu menolong mu org muda..

aku tersentak... adakah ini mimpi @ benar ini terjadi..tak mungkin isteri mas marjo yg cantik ini mahu kencing dihadapanku... ishhhhh... bertuah nya aku mlm ni..

mas marjo= kok kamu pula yg melongo di situ.. ngak percaya? kamu ngak percaya ?ya benar isteri dek linda yg sudi buat kamu.. kamu blh lihat aja.. ngak blh main... udah cepat..

aku seperti tidak percaya.. isteri mas marjo yg lengkap berbaju kurung hijau kini berdiri dihadapan ku.. mas marjo perintahkan aku agar melihat dgn penuh teliti.. aku iakan saja.. tak lengkap dgn itu sahaja... mas marjo perintahkan aku supaya mencabut seluar dalam milik isterinya itu.. perlahan lahan aku yg duduk mengcangkung merapatkan diriku dihadapan isterinya yg sudah sedia berdiri.. ku singgapkan kain kurungnya.. tgnku dipinggangnya .. aku begitu teruja sekali.. inilah pengalaman  kali pertama dlm hidupku berbuat begini.. aku berjaya melondehkan seluar dlmnya..

mas marjo= dek linda.. usah malu lg deh.. kamu udah biasa kan.. cepat.. aku mahu selesaikan tugasku...

isteri mas marjo= umpp aku malu sekali mas..... namun ia tetap patuh..

Aku lihat dia beredar beberapa jengkal dr ku.. dia singkapkan kainnya lalu terus menampakkan tundun buritnya yg cukup subur.. tembam, gebu dan juga berbulu lebat namun ia nya di jaga.. perhhh mmg terbaik lah burit isteri mas marjo ni...untung aku mlm ni blh tgok burit free.. kalau blh jilat ni alangkah best kan.. detik hatiku..

mas marjo= kamu gitu ghairah lihat memek bini aku ya.. kamu ingin jilat ngak.. kalau kamu pingin jilat aku izinkan.. rezeki tu buat kamu... hahaha.. katanya sambil bergelak besar..pingin jilat ngak tynnya lagi

Aku= pengin mas ...

mas marjo= aku izinkan kamu.. tp jika isteriku berkehendakkan kamu blh setubuhi isteriku.. tp byak aturannya dan syaratnya.. huhuhuhu..

Aku= Aku setuju mas..( aku ketika itu amat terangsang sekali) tanpa berfikir panjang aku terus bersetuju tanpa mendengar ape syaratnya...
Mas marjo perintahkan isterinya linda utk aku setebuhi.. ia cukup patuh sekali.. matanya di ikat oleh mas marjo pakaian nya telah di tanggalkan.. berbogel terbaring menunggu utk aku setubuhinya...
tanpa berfikir byak.. aku terus merangkak naik ke tubuh isteri mas marjo.. pelirku yg ketika ini bersaiz 4 inci begitu mudah utk masuk ke lubang burit isteri mas marjo.. mas marjo ketika ini membaca mentera yg langsung tidak aku fahami.. sesekali ketika aku bertukar posisi mas marjo menarik btgku.. selepas itu dia menyurh aku segera menumbat ke dlm lubang isterinya.. dlm 5@6 kali dilakunya.. aku yg ketika menghayun isterinya td mula perasan yg btg ku kini telah berubah menjadi lebih panjang dan besar dr keadaan asal.. aku cukup panik dan gembira sekali.. hayunan demi hayunan aku gasakkan ke dlm pussy isteri mas marjo itu.. tp selepas 30 minit mcm tu.. aku terima kemutan yg agak kuat dari pussy mas marjo yg langsung membuat btg pelirku agak geli dan ngilu.. cengkaman dr kemutan pussy nya itu membuatkan aku hilang arah.. aku tak mampu lg bertahan lama.. air maniku kini sudah sampai di penghujung kepala pelirku.. ia betul2 menanti saat utk di muntahkan sahaja.. namun ketika aku mahu mencabut keluar btg ku dr pussy isteri... isteri mas marjo menyilangkan ke dua kakinya yg membuatkan aku terkunci di celah kangkangnya.. btgku tidak mampu lg bertahan.. aku sedar aku akan pancut di dalam perut isteri mas marjo kali ini.. arhhh lebih kurang 8 das aku menembak maniku di dlm rahimnya.. kami berdua terkapai kepenatan.. isteri mas marjo bingkas bangun dan membuka penutup mata nya.. dilemparkan aku dgn senyuman yg cukup manis sebelum ia mencium suaminya mas marjo..

Mas marjo= mcm mana.. sedap puas sudah kamu utk permainan td..

Aku= puas mas, terima kasih ats kerelaan kamu memberi isterimu sebentar kepadaku...

mas marjo= ohh tidak mengapa.. itu perkara kecil.. dek linda itu sudah biasa.. sudah berpuluh jantan sudah dia puaskan.. lupakan pasal dia.. dia isteri sementara ku sahaja.. hahahhahahaha
yg penting kamu sudah siap berubat dgnku... btg mu akan sentiasa sedar seperti botol yg kamu bawa td.. tp utk lebih mematangkan lg ilmu mu.. air kencingnya isteriku td kamu perlu habiskan dlm masa 3 hari 3 mlm... dan kamu tidak perlu ragu lg.. setiap wanita yg sudah bersuami pasti meminati dgn mu....
dan kamu pula harus jadikan dia bdk suruhanmu.. tp kamu perlu ingat.. setiap wanita yg kamu dapat kamu perlu persembahkan pd ku selepas seminggu kamu bersamanya.. dan kamu tidak blh bernikah dr sekarang hingga 5 thn ke depan..
pasangan yg akan kamu nikahi nanti kamu juga perlu kongsikan denganku sebulan sekali.. itu saja syaratnya...

Aku = baik mas marjo... aku sedia.. aku amat berterima kasih ats apa yg telah kamu membantuku..

Mas marjo= itu biasa saja.. tp ingat syaratnya jika kamu benar benar mahu jd penjantan sejati...

Aku = baik mas.. aku patuhi dan setujui syaratmu.. ini wang ats penghargaan buat isterimu td dan ini sedikit saguhati buat mu mas..

Mas marjo= huhuhu.. terima kasih anak muda.. jika kamu di dlam masalah bacalah ayat ni.. qadamku akan terus membantu mu.. dan jika kamu perlukan kekuatan maksimal amalkan ayat mentera ini juga.. lalu di serahkan sehelai kertas kecil di tapak tanganku..

aku lalu mencium tangannya.. dan ketika dia menggosok bahuku. aku terasa seperti ada satu aura yg kuat masuk ke tubuhku.. terasa btgku semakin membengkak seperti besar semacam..

Aku pulang dgn penuh harapan dan kepercayaan yg di jampi oleh mas marjo ke padaku..

dan ketika aku berhenti mengisi myak keretaku, aku ternampak sepasang suami isteri seperti bergaduh kecil.. aku cuba membantunya..dr awal aku berhenti lg aku sudah agak tertarik dgn isteri pasangan itu.. dan aku juga lihat wanita itu juga seperti lain memandangku.. ada kah ini mangsa pertamaku.. kalau ini mangsa pertamaku.. akan ku puaskan sampai dia benar benar menjadi budak nafsuku..

bersambung...

ikuti kisah ini di tajuk memori ku..kisah yg di ceritakan oleh seorang ustadzah yg telah bekenalan dgn asri.. lanjuti kisah nya

cinta itu butaWhere stories live. Discover now