arhhh jgn kat situ.... yie... please.. aku meronta utk mengelak bila kepala pelir yie cuba di lubang juburku... ayie sebenar sengaja buat mcm tu agar aku sendiri yg suapkan btg pelirnya ke bibir pussyku..
ayie= bkn lubang ni ke?kalau bkn kat lubang mana zie.. ayie tak biasa lah.. katanya sambil menggesel2 btgnya ke bibir lubang buritku..
Aku yg sudah tidak lg mampu menahan nikmat terus mencapai btgnya...wow btg ayie jauh lebih besar dr suamiku.. ku kira ada sebesar miniral water 500ml.. tak muat btgnya dlm genggamanku.. mahu rabak buritku... jika dulu aku mmg dah biasa btg2 besar, tp tu dulu.. dah 4 thn ku tinggalkan dunia jalangku.. rasa gementar tu ada... tp keinginan utk menikmati senjata milik asri lg kuat. alang alang aku dah mcm ni kan... baik aku mikmati dr aku sakit.. aku terus suapkan btg besar ayie ke bibir buritku...
aku= yie... pelan2 yie...
asri= wow hebatnya bini deris ni.. tak sabar ya nak rasa btg.. dah lama ke abg deris tak sumbat zie.. tgok u stim sampai mcm ni.. sumbat kat sini ke? sambil dia mengacah- acah di bibir buritku...
aku= ayie i tak tahan... jgn siksa i lg.. please masukkan btg u...
blm habis aku merayu.. ayie dah mula jolok btg monsternya ke dlm lubang nikmatku..ayie... pelan pelan yie... arhhh... sakit... yie... btg u besar sgt tak muat utk i... stop yie... i tak blh.. arhhhh... rayuanku tidak lg diendahkan, asri kini makin menekan seluruh btgnya masuk ke lubangku.. arhh sakit dan perit sekali kurasakan waktu ini..namun di dlm keperitan itu.. ia telah berubah sedikit menjadi nikmat yg tidak dapat dikawal olehku.. ku peluk rapat tubuh asri, aku cium bibirnya.. ciumman ghairah ku di balas lembut olehnya.. di tarik batang nya perlahan lahan dari lubang kelaminku.. terasa bibir pussyku terikut sekali...
Ayie slow slow yie.. btg u besar sgt... sakit iasri= besar ke zie? mana besar btg i ngan btg suami u.. i rasa btg i biasa jew... normal asia jew zie? atau u dah lama tak rasa btg ni kan? suami u mesti dah lama tak usik u kan?
aku= umpp... aku hanya mampu mendesah kesedapan..
asri= jawablah.. btg i sedap ke? sampai u mcm ni?
Aku= ya yie.. btg u sedap... sedap sgt...
asri=sedap dr suami u kan?
Aku= ya yie... btg u lg sedap... puaskan i cepat yie.. i tak tahan.. henjut i yie...
asri= mestilah... i punya kan.. i dah tahu, perempuan sekarang mmg jalang dan sundal kan? btg suami diaorang kecik mesti nak rasa btg besar mcm i kan? isteri org mcm u pun sama kan... lepasni lubang ni milik i blh? i nak lubang ni jd milik i, u kena bg time i nak?
aku= i dah bersuami yie? i umppp arhhhh aku tak dapat teruskan kata2 ku lg.. asri begitu hebat dlm bermain cinta... biji kelentikku di gentelnya.. aku kesedapan yg teramat sgt... ummpppp ....
asri = pasal u dah bersuami lah i nak ? kalau u tak blh takpelah i stop dulu. kite stop mainan ni... sambil asri menarik btgnya mahu keluar dr lubang nikmatku...
Aku= yie jgn hentikan... i nak btg u lg... henjut i... bg i puas dulu... jgn buat i mcm ni? rayuku.. kini aku benar benar lupa siapa diriku sebenar.. aku lupa yg aku ni isteri kepada idris.. aku lupa dik kerana btg besar dan kuar ini... btg asri betul2 buat aku seperti wanita murahan yg menagih btg jantan...
Asri= umpp nak btg ya? nak btg ni kan.. di tekan btgnya rapat masuk ke perutku.. cukup senak ku rasakan.. terasa kepala kotel asri rapat di rahimku...
Aku= arhhhhhh .... senak yie jgn cam tu... pelan pelan i sa....
asri= sakit ke? u sedap kan??? sambil melajukan lg dayungan nya..
pap pap pap kulitku bertemu dgn kulit jantannya...Aku tidak lg mampu membohonginya... nikmat yg tak pernah ku perolehi dr suamiku. lelaki bernama asri mmg hebat.. pelbagai aksi dan gaya dia puaskan aku.. tak tahu berapa byak sudah air pussyku keluar.. ada yg mengalir dan ada yg memancut seperti aku kencing.. hampir 1 jam aku dikerjakan olehnya... tetiba asri mengeluarkan btgnya.. di angkatnya aku duduk bersimpuh menghadap btgnya.. ia melancap tepat di wajahku.. aku seperti di pukau hanya menanti pancutan air maninya.. yg aku pelik.. tanpa di suruh aku tanpa rasa jijik menghisap btg nya walaupun sudah di penuhi air pussyku sendiri.. selang tak berapa lama.. air yg ku tggu telah tiba... kembang kepala kote nya seperti cendawan butang yg cukup sedar.. berkilat..
8 das air kote asri menembak wajah ku.. tak cukup dr itu.. aku terus menghisap dan menyedut btg besar asri sehingga kering air maninya... wajahku kini penuh dgn lendiran mani asri.. asri membelai rambutku dgn penuh kasih syg.. di angkatnya aku di sofa.. aku lesu memandang nya.. ku lihat dia kembali memakai pakainya... yg aku hairan dia tidak memakai seluar dlm nya... selesai sahaja dia bersiap.. dia terus menghampiriku.. di ambil seluar dlmnya.. ku lihat bibir asri berkumat kamit membaca sesuatu dan meludah pd seluar dlm nya itu... seluar dlm td di sapukan ke wajahku.. mengelap sisa sisa mani yg masih ada di wajahku.. bkn wajahku sahaja di lapnya keseluruh tubuhku di lapnya... dan yg terakhir di lubang pussyku.. .. aku di belai seperti bayi... aku pasrahkan diriku sepenuhnya... arhhhh asri kini menyumbat seluar dlmnya td ke lubangku... kesat dan perit sekali..nanum ianya tetap berjaya bersemadi di dlm lubangku.. terasa sendat.. penuh memenuhi ruang lubang nikmatku.. asri mengangkat tubuhku.. di pakaikan kembali bj kelawar suteraku.. Aku kini separuh sedar.. aku seperti kekasihnya.. ku cium tgnnya dan menghantarnya pulang di hadapan pintu rumahku...
Asri= maafkan asri zie... asri tak sengaja td.. ucapnya meminta maaf kepadakuAku= i maafkan u.. terima kasih puaskan nafsu i.. i tak marah pd u sikitpun... nanti jika u nak tubuh i lagi u bg tahu jew... i milik u... i suka kat u.. sambil ku rangkul lehernya dan ku cium bibir nya dengan prnuh nafsu sekali.. syg utk ku lepaskan jejaka sehebat asri..
asri= ya sayang... tubuh u mmg milik i.. ok lah sayang i balik dulu.. nanti suami u sedar pulak.. tak seronok pulak nanti kitew nak main lg... oh ya carpet u basah teruk tu.. jgn lupa cuci... lg 1 burit sedap u tu jgn cukur tau.. i suka mcm tu.. segala bulu jgn cukur lah.. ya sayang... biar i yg cukur nanti...
Aku= jahat... tak malu nak cukur org punya.. dah seluar dlm u ni? mcm mana.. takkan i nak biar jugak sampai u dtg keluarkan? huhuhu sambil ku selak baju kelawarku menampakkan segitigaku yg subur kehitaman bulu2ku...
asri= oo tu nanti utk bekalan u... u rindu i u ciumlah dia.. kalau u sangap u sumbatlah dlm pussy u tu... u kan bakal isteri jalang... hihihi
kata2 asri tidak sedikit pun buat aku terasa.. malah aku semakin suka...
permergian nya sukar utk aku lepaskan.. deruman engine motosikalnya memakin jauh meninggalkan rumahku..aku menutup piintu rumahku... terasa sengal sengal sekali di badanku.. .. namun begitu aku cukup puas.. begitu berat utk ku lepaskan asri pergi td.. ku sentuh pussyku.. tak pernah lg mana2 lelaki yg menyumbat panties di dlm lubangku.. aku biarkan ia di dlm tubuhku.. terkemut kemut pussyku ketika aku menaiki tangga rumahku.. yg aku hairan.. lendiran apa di tangga. ku calitkan di jariku.. ku cium.. seperti mani lelaki.. tak mungkin air asri sampai di tangga ni... tak mungkin air mani suamiku... takkan dia mencalat di sini.. takkan dia menonton perlakuanku bersama asri... ahh lantaklah..
aku tak pedulikan itu semua.. aku perlu bersihkan diriku sebelum suamiku mengetahui segala perbuatanku td bersama asri...ku buka pintu bilikku.. ku lihat suami sudah nyenyak sekali.. tp tak mungkin btgnya blh bgun berdiri jika tidur senyenyak itu.. aku cuma mampu tersenyum.. lelaki mmg besar nafsu.. tp tidak sehebat perempuan.. ku tinggalkan suamiku.. ku bersihkan diriku sepenuhnya... setelah di bilik air, aku baru sedar .. aku tak harus bersikap begini.. di mana kesucianku sebagai seorg isteri... oh.. kenapa aku begini... asri adakah dia telah menyihirku... oh.. aku mula takut.. ku lihat seluar dlmnya di gantungngan bilik airku...bersambung
YOU ARE READING
cinta itu buta
Mystery / Thrillerseronok dan nikmat melihat isteriku berubah demi btg perkasa sehingga sanggup mengabdikan diri nya