berjumpa dukun

12.9K 87 2
                                    

aku kini telah berada betul2 dihadapan rumah mas marjo... semua brg yg diminta mas marjo semua ku dapat mencarinya.. ya lah sebab brg tu bkn lah susah bg ku... yg blom ku dapat cuma 1 iaitu air kencing wanita... dgar mcm mudah kan.. tp tu plg susah utk aku dapat.. ya lah nak dapatkan nya aku perlu lihat perempuan tu kencing.. dan air kencing tu juga lah aku kena persembahkan nanti pd mas marjo.. aku nekad... walaupun tak cukup lg.. aku gagahkan jugak..

Kedatanganku di sambut baik oleh mas marjo dan isterinya.. Mas marjo ku rasa berusia awal 60 an namun isterinya aku agak awal 20an... ku kira pada mulanya itu anaknya.. rupanya adalah isteri dia.. gila siak... isteri mas marjo bernama linda.. peramah dan sgt baik melayan aku sebagai tetamunya...

Sedang rancak berbual.. akhirnya mas marjo mintak aku sediakan brg2 yg disuruh... aku terus beritahu mas marjo semua ada kecuali air kencing wanita yg di mintanya... mas marjo tidak lah merah akan aku.. dia kata blh jew tp sekadar btg aku jewlah yg blh di jampinya.. dan kalau aku bernasib sgt baik sahaja baru blh besarkan sebab brg penting tiada... aku agak sedikit kecewa... tp mujurlah mas marjo sudi membantuku.. tetapi bersyarat dan syaratnya agak berat utkku.. namun dik kerana taksub utk aku mengubah alat kelaminku.. aku sanggup terima syaratnya.... dan jika aku langgar syaratnya, musibah besar akan menimpa keats ku...
aku nekad aku sanggup..... lalu mas marjo mintak aku sediakan brg2 yg dikehendakinya....

Kini semua brg yg mas marjo perlukan aku susun di hadapannya... dia tersenyum melihat aku sanggup dapatkan itu semua..
brg2 yg mas marjo nak bg aku tidaklah susah mana... duit syiling tahun keluaran sama ngan thn kelahiranku.. seluar dlm dan bra wanita yg aku inginkan.. aku beli kat online jew..beberapa pakaian wanita yg blh menaikkan nafsu dan keinginanku.. pun sama aku beli online... myak zaitun.. sebutir beras, sebutir jagung, sebutir beras barli, pisau cukur, subang wanita, kasut wanita, air miniral 3 botol.. timun dan terung.. dan yg plg susah air kencing yg tak dapat aku cari tu...semua ku atur dengan kemas di hadapan nya... dia cuma suka melihat aku ..

mas marjo= rajin benar kamu ya.. semua kamu sediakan sendiri... ni timun dan terung ini kamu sendiri yg pilih... segar benar... jd kamu benar mahu btg kamu sebesar kayak gini..

Aku= ya mas marjo... sambil ku menunduk malu.. mujur isterinya linda dah  masuk ke dapur...

mas marjo=bisa aja... mari sini kamu baring disini.. biar aku lihat dulu anu kamu segede mana.. kok bisa mahu besar2... nanti susah aja tahu gak..

Aku= susah kenapa mas marjo..

mas marjo= ia susah bangat nanti.. kamu anu nya besar tp ngak kuat.. main bentar aja udah pancut.. buat malu sama para cewek saja...

aku= aduh mas marjo..abistu gi mana kalau aku mahu lama2 baru pancut.. tak blh ke buat @ jampi biar aku  blh juga bertahan lama...

mas marjo= blh aja tp syaratnya besar sekali kok.. kamu ngan ada bawak air kencingnya wanita... jd itu yg susahnya aku mahu rawat kamu... syaratnya kalau aku @ kamu yg langgar aku yg mati deh... kamu lg merana seumur hidup.. bisa jd gila... aku ngak mahu itu...

aku= takde cara lain ke mas marjo selain itu.. tak jd mas marjo brg besar tp cepat pancut... hahaha aku ketawa  bersamanya..

mas marjo= aku blh menolongmu dapatkan tp kamu harus ikut juga syaratnya...

aku= ape syaratnya mas marjo.. cakap jew berapa aku bisa bayar...

mas marjo= sabar anak muda... ini bkn pasal duit @ harta anak... ini pasal qadam... sambil di urut urut batangku seperti melancap... betul kamu mahu ni... tp ada beberapa syarat yg besar.. itu pun jika isterku bisa membantu mu... dek linda mari sini sebentar.. aku mahu berbicara sebentar dgn mu...

aku dengar isterinya dtg kearahku... cepat2 ku tutup btg ku dengan kain pelikat .. aku lihat mas marjo tersenyum memandangku..

mas marjo= kok bisa tutup gitu?? malu pd dek linda.. mcm mana mahu jd penjantan kalau asyik malu gini... hahhaha

cinta itu butaWhere stories live. Discover now