merelakan demi cinta

13.2K 118 28
                                    

arhhhhhh... air maniku tidak dapat lg ku tahan... tersembur keluar dr btgku.. isteriku tersenyum melihat gelagatku.. aku benar benar mengalami kesedapan yg blom pernah ku rasa sebelum ini.. lidah liar isteriku betul betul buat btg ku kesedapan. btgku terus di jilat isteriku. ia sedikitpun tidak geli mahupun loya dgn air maniku.. btgku dicium olehnya.. ku lihat isteriku tak ubah seperti pelakon porno japan yg biasa ku tonton..

ape lah bie ni, Yan baru jew isap bie dah pancut.. puaskan yg dia jew.. Yan ni tergantung tau.. Bie buat mcm ni bie ingat Yan ni pemuas nafsu bie jew kan??

Yan.. bie tak tahan sgt.. yan isap sedap sgt.. tu yg bie tak tahan tu?

Abistu nafsu Yan ni mcm mana? bie saja kan nak Yan ni cari Asri....
Bie dah janji td kan... tp betul ke bie nak tgok live isteri bie ni dipuaskan lelaki lain...

aku bagai lembu di cucuk hidung.. terus mengiakan sahaja percakapan isteriku....

oklah bie... Yan ada buat surat perjanjian ni.. Yan nak bie yg sain sendiri.. Yan taknak nanti Yan dipersalahkan.... manalah tau kata Yan ni Jalang ke Sundal ke kan?

aku membaca segala utusan surat ringkas yg di taip khas oleh isteriku.. yg buat aku agak terkejut apabila ada dua saksi yg juga telahpun menandatangani surat perjanjian ini...

Nape bie pandang Yan mcm ni? teruk sgt ke isi kandungan itu.. Yan tak mintak ape2 harga pun bie? just sekadar bie sendiri yg membenarkan Yan berkelakuan seperti yg Bie dan Yan mahukan tu jew... ape yg pelik sgt sampai pandang Yan mcm tu..

Takde ape lah... Bie terkejut jew.. ni tempat utk bie tandatangan kan? ni pulak tandatangan Asri kan.. tp yg saksi kedua ni.. siapa pulak? bie tak kenal pun.. lihat nama kat sini bkn nama seperti melayu... siapa ni?

ump.. ohh yg tu... entah lah Yan pun tak pasti tp Yan rasa mungkin kenalan abg Asri kot..

haa ape dia? maknanya surat ni asri yg buat ke mcm mana?

ya lah  bie? siapa lg bie jugak yg jalakkan Yan mcm ni.. kalau tak Yan okey jew.. abistu skrg mcm mana? bie sanggup tak? kalau bie tak sanggup esok pg kitew pergi mahkamah.. bie ceraikan Yan kat sana blh?
bie sanggup tak?

baiklah... bie sain sini ya... terus ku turunkan tandanganku di surat perjanjian itu..

ish.. teruk bie ni... mulai skrg Yan blh dapat kepuasan dr jantan lain lah ni.. umpp kalau mcm tu blh ke Yan call Asri? bie betul ni nak tgok isteri bie depan depan??

umpp.. aku menganguk tanda setuju..

okey baiklah.. bie tgu sini.. Yan bersiap utk kekasih Yan dulu ya.. mlm ni Yan bkn isteri bie? Yan nak jadi pemuas jantan yg lebih hebat dr bie. biar bie tgok puas puas jantan lain puaskan isteri bie ni ya?

umpp aku menganguk lg

eee... geramnya.. tgok jew bie ni mcm lelaki baik. sebenarnya bie ni dayus.. lelaki tak juga.. bie duk sini Yan keluar ok..

aku melihat isteriku bersiap.. dgn makeup yg cukup berbeza dr sebelum ini.. pakaian yg cukup seksi benar benar menguji aku..

bie?? serius ni ya... bie tak main main.. bie perlu tahu.. Yan ni perempuan.. Yan buat ni utk bie.. tp jika bie nak tarik blk permainan ni.. Yan okey jew..
bie buat keputusan skrg..

ya bie sanggup.. bie tahu bie tak mampu puaskan Yan.. jadi bie dah buat keputusan bie benarkan isteri bie ni di pakai lelaki yg blh puaskan Yan...

Baiklah bie? bie tggu dan segala nya kehendak dan kerelaan bie.. Skrg Yan nak bie tanggalkan panties Yan ni.. perempuan sundal mcm Yan tak layak pakai panties lg.. baru lah sng jantan nak main burit Yan ni kan? bie tanggalkan skrg..

Aku seperti seekor kerbau.. menghampiri isteri yg berskrit pendek selutut. lalu ku lucutkan panties yg ada tubuhnya..

umpp... dayusnya suami Yan ni.. skrg bie Yan nak bie cium burit Yan ni blh?

blh sayang... jawabku sambil ku terus sembamkan wajahku tepat ke burit tembamnya itu.. umpp ku hidu dlm dlm bau burit nya...

ohhh syoknya bie.. mcm ni lah suami dayus.. ok skrg burit ni bebas di cium jantan lain ya..

ya sayang.. jawabku..

oklah.. bie tggu lah kat hotel ni ya.. Yan ni menjalang sekejab.. jab lg kalau asri free Yan akan tunjukkan jantan sebenar kuasai isteri bie ni ya..

ya sayang... jawabku sambil ku perhatikan isteriku melangkah keluar dgn penuh keseksian sekali...

dgn dress yg cukup seksi dipadankan pulak dgn kasut tumit tingginya lg lah membuatkan bontot nya tertonggek sedikit..

arhh pelirku kembali mengeras melihat isteri seperti ini...

bersambung......

cinta itu butaWhere stories live. Discover now