İlk Bakışma

918 25 9
                                    

Şuğra,lise ikiye giden başarılı bir öğrenciydi.Alarmı daha çalmadan uyanmayı başardı.Bugün aşık olduğu futbolcunun maçı vardı bu yüzden çok heyecanlıydı.Hemen yatağından kalktı ve banyoya yürüdü.Banyodaki işlerini hallettikten sonra mutfağa yürüdü ve kahvaltı hazırlamaya başladı.

Kahvaltısını güzelce yedikten sonra en yakın arkadaşı Aylin'i aradı ve gelinlikle gidip gidemeyeceğini sordu.Aylin derin bir nefes alarak cevap verdi:
-Tabiki hayır gerizekalı!
Şuğra:
-Tamam ya!Ne bağırıyorsun!Of!

Şuğra sinirlerek telefonu kapattı ve saçını yapmak için odasına gitti.Maç için hazırlandıktan sonra Aylin'i aradı,nerde buluşacaklarını sordu ve evden çıktı.

Aylinle buluştuktan sonra Galatasaray-Fenerbahçe maçının olacağı Ülker Stadyumu'na doğru yola çıktılar.Vardıktan sonra yerlerine oturup maçın başlamasını beklediler.Şuğra Arda'yı göreceği için kalbi küt küt atıyordu.

Arda maça çıkacağı çok heyecanlıydı.Bu maçı mutlaka kazanmalılardı.Yavaşça takım arkadaşlarıyla beraber sahaya yürümeye başladılar ve maç başladı.

Maçın 42.dakikasına geldiklerinde Galatasaray 2-0 öndeydi.Şuğranın morali çok bozulmuştu.Aylin Şuğra'ya sürekli zorbalık yapıyordu.

Ve işte o an...

Arda topun başında koştururken bir anda gözlerini tribüne çevirdi ve gözleri Şuğra'nın gözleriyle buluştu.O 5 saniye Şuğra'nın yaşadığı en güzel andı.Arda Şuğra'nın gözlerinden aldığı enerjiyle gol attı.Şuğra havaya sıçradı ve sevinçten bağırmaya başladı.

Maç sonucu 3-1 Galatasaray kazanmıştı.Ama Şuğra bunu pek önemsememişti çünkü Ardayla olan bakışmaları harikaydı.Aylin:
-Tamam Şuğra sakin ol.Alt tarafı bakıştınız.Ayrıca sana baktığını nerden biliyorsun?
Şuğra:
-Aylin,saçmalama tabiki bana baktı.Başka kime bakacak!

Şuğra ve Aylin Arda'nın soyunma odasına gitmeye karar verdiler.Arka kapıdan gizlice girdiler ve soyunma odasının kapısını izlemeye başladılar ve Arda'nın çıkmasını beklediler.

Ve kapı açıldı.

ŞUĞDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin