Arda soyunma odasının kapısını açtığı anda Şuğra ve Aylinle karşılaştı.Şuğra Arda'yı gördüğü anda nefesi kesildi.Heyecanlı bir şekilde Ardaya:
-Ben çok büyük bir hayranınızım.Rica etsem imzanızı alabilir miyim?
Kibar bir şekilde yanıt verdi.
Arda:
-Tabiki veririm.Buyrun.
Şuğra
-Çok ama çok teşekkür ederim!Şuğra o anki heyecanına yenik düşerek Ardaya şöyle dedi:
-Şey,acaba tribünde sizinle bakışmış olabilir miyiz?
Arda:
-Şey,sanırım başka biriyle karıştırdınız.Üzgünüm.
Şuğra şok oldu ve sakinliğini korumaya çalıştı.
Şuğra:
-İmza için teşekkür ederim.Umarım tekrar karşılaşabiliriz.Arda gülümseyerek başını salladı ve ordan ayrıldı.Şuğra çok sinirlendi ve ağlamaya başladı.Aylin ona sarıldı ve sakinleştirmeye çalıştı.
Aylin:
-Tamam Şuğra üzülme.Yapacak bir şey yok.Tekrar karşılacağınıza inanıyorum ben.
Şuğra bu sözlerle biraz da olsa teselli oldu ve oradan ayrıldılar.Şuğra Aylinle beraber yürümeye başladılar.Bugün Şuğra Aylinlerde kalacaktı.Aylinin evine geldiklerinde Aylin Şuğranın moralinin düzelmesi için Athena Gökhan'ın filmini açtı.Hatta Aylin mısır da patlattı.Film bittikten sonra beraber Aylin'in odasına uyumaya gittiler.
Ertesi gün Şuğra erkenden kalktı ve Aylin için kahvaltı hazırlamaya başladı.Aylin uyandığında kendisine kahvaltı hazırlayan Şuğrayı görünce:
-Ooooo Şuğra helal olsun!
Şuğra:
-Tamam tamam abartma.Kahvaltılarını bitirdikten sonra biraz yürüyüş yapmaya karar verdiler.Hazırlanıp dışarı çıktılar.Yürürlerken kulaklarında çalan şarkı:
Kolpa-Gurur Benim NeyimeBiraz daha yürüdükten sonra Şuğra yoruldum dedi ve yollarının üstündeki parka oturdular.Yandaki bakkaldan cips ve içecek alıp oturdular.Sohbet edip gülerlerken bir ses duydular.
-Şuğra!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞUĞDA
General FictionArda,stadyumda maç yaparken gözleri tribünde oturan Şuğra'ya kayar.