Yazar notu:Zaman kavramları karıştı ama ona aldırmadan okuyun.İyi okumalar.
Birkaç gün önce.Bora ve Arda.
Bora planlarının hiçbirinin işe yaramadığının nedenini araştırırken aklına,kimseye zarar vermeden yapacağı harika bir plan geldi.Aylin'e mesaj attı.Ciddiye alınmadı.Aylin'i kaçırdı,hatta ailesini öldüreceğini söyledi.O notu yazdığında kendisinin de öldürebileceğini düşündü fakat aslında kimseyi öldüremezdi.O gün Şuğra'yı bıçakladığında da hayatından sıkılmıştı ve biraz eğlenmek istemişti.Artık bıçaksız ve silahsız bir plan yapmalıydı.Ve yaptı da.Sıra uygulama kısmındaydı.Arda'yı kaçırmalıydı.
Arda haftasonu olan maçına hazırlanırken,hastane odasında uyuyan Şuğra'yı düşünmeden duramıyordu.
Bora,Arda'nın antrenman yaptığı yere geldi.Onu izlemek için dün ona haber vermişti.Geldiğinde Arda onu kapıda karşıladı:
-Hoşgeldin Bora.
Bora:
-Hoşbulduk.
Arda akşama kadar antrenman yaptıktan sonra Bora ile beraber soyunma odasına geldiler.Arda üzerini değiştirdi.Arda ön kapıya doğru yürürken Bora onu durdurdu.Bora:
-Gel arka kapıdan çıkalım.Arabamla geldim.Seni eve bırakabilirim.
Arda:
-Senin araban mı var?Çok iyiymiş.Hadi gidelim.Arda ön koltuğa oturdu.Bora da sürücü koltuğuna geçti ve sürmeye başladı.Arda:
-Şey,evim bu tarafta değil.Sana adresi söylemiştim.
Bora:
-Evet biliyorum ama ondan önce seni götüreceğim sürpriz bir yer var.Lütfen izin ver.
Arda:
-Pekala.Tamam.Arda dağlık gibi görünen bir alana girdiklerinde Bora'ya:
-Doğru yere geldiğine emin misin?
Bora:
-Evet.Eminim.
Arda arabadan indi ve Bora'ya baktı.Böyle bir yerde kendisine nasıl bir sürpriz yapacaktı?Bora,Arda'nın yanına geldi ve geldiği gibi Arda'yı bayılttı.Arda'yı koluna aldı ve gizli mekanındaki koltuğa yatırdı.Umarım bu lanet koltuğa daha fazla kişi yatırması gerekmezdi.Planı şimdilik güzel gidiyordu.Arda'yı yine Aylin'de yaptığı gibi ailesiyle tehdit edecekti.Eğer yine ciddiye alınmazsa kendisini öldürecekti.
Arda'yı aldı ve sandalyeye oturttu.Ayaklarını ve ellerini öne doğru iple bağladı.Ağzına bir şey yapıştırmadı çünkü konuşmasını istedi.Kendisi arkaya gidip maskesini,şapkasını ve gözlüğünü taktı.Üstüne de bol eşofman takımını giydi ve aynaya baktı.İçinden"Hadi bakalım Bora.Yapabilirsin."
Arda uyanmıştı.İğrenç bir yerdeydi.Ellerini ve ayaklarını zorladı fakat işe yaramadı.Ağzında bant olmadığı için bağırmaya başladı.Bora hemen Arda'nın yanına geldi ve ağzına kalın bantından yapıştırdı.Bu kadar gürültü yapacağını tahmin etmemişti.Bora eline bir kağıt aldı ve şöyle yazdı:"Seninle alakalı her şeyi biliyorum.Ne kadar çaresiz ve boş bir hayatın içinde yaşadığını..Eğer dediğim şeyleri ikiletmeden yaparsan sana yardım ederim."
Kalemi Arda'ya verdi.Arda korkarak yazdı:
-Tamam.Ne yapacağım?
Kağıdı Bora'ya verdi.Bora yazdı:
-Şuğra'dan ayrılacaksın ve bir daha onunla konuşmayacaksın.
Arda şaşırdı.Kim,neden Şuğrayla ayrılmasını istesin ki?
Arda çok uzatmadan kağıda"Tamam"yazdı.Bu işi dışarı çıkınca çözecekti.Bora Arda'nın bunu hemen kabul etmesine şaşırdı fakat bir şey demedi.Eline bir bıçak aldı ve Arda'yı çözdü.Eline bir not verip gitmesini işaret etti.Arda kapıya doğru yürüdü.Yürürken notu açtı.Notta"Eğer buraya geldiğini birine bahsedersen sana ve ailene çok büyük zararlar veririm."
Arda Şuğra'dan ayrılmak istemiyordu.Bu olayı Şuğra ve Aylin'e maçtan sonra anlatmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞUĞDA
General FictionArda,stadyumda maç yaparken gözleri tribünde oturan Şuğra'ya kayar.