Arda ve Şuğra sarılmalarını bitirdiler.Arda bu güzel sarılma sonrası hızına engel olamayıp Şuğra'nın dudaklarına yapıştı.Şuğra şok olsa da karşılık verdi ve harika ikinci öpüşmelerini de gerçekleştirmiş oldular.Şuğra dudaklarını ayırdı ve Arda'yı yanağından öptü ve el sallayarak eve doğru koşmaya başladı.Arda onun bu haline güldü ve ordan ayrıldı.
Otobüse bindi ve düşünmeye başladı.Gerçekten ikisi de aynı kişi miydi?Kıyafetleri neredeyse aynıydı.Ayrıca Bora neden Şuğra'ya ikisini ayırmak için böyle saçma şeyler söylemişti?Acaba eve gidip Bora'yı ararsa,Şuğra'ya söylediklerini Şuğra bana söyledi diye ona zarar verir miydi?Aklındaki sorularla otobüsten indi ve eve girdi.Annesiyle biraz sohbet ettikten sonra odasına çıktı.
Bora'yı aramadan önce Şuğra'yı aradı.Arda:
-Selam.Aklımda bazı sorular var.Bora ile konuşmadan önce seninle konuşmak istedim.
Şuğra:
-Tabii.Dinliyorum.
Arda:
-Bora'yı arayınca ve neden sana böyle şeyler söylediğini sorarsam sana tekrardan zarar verebilir?
Şuğra şaşırdı:
-Tekrardan derken?
Arda tekrardan lafını ağzından kaçırmıştı.Artık daha fazla uzatmak istemedi:
-Seni o gün otobüsteyken bıçaklayan..bıçaklayan kişi Boraydı.
Şuğra yutkunamadı.Bu doğru muydu?
Şuğra:
-Bora mı?Nerden biliyorsun?
Arda:
-Beni birkaç gün önce birisi kaçırdı ve bana seninle ayrılmam gerektiğini söyledi.Tabiki bunu yapmayacaktım.Adam beni hemen bıraksın diye"Tamam"dedim ve bir şey farkettim.Seni bıçaklayan kişinin kıyafetini gördüm fakat yüzünü göremedim.Beni kaçıran kişinin ve seni bıçaklayan kişinin kıyafetleri aynıydı.Ve Bora olduğuna eminim.Kafede sana söyledikleri planının bir parçasıydı.Senin buna inanmanı sağladı.
Şuğra şok olmuş bir şekilde dinledi.
Şuğra:
-Bora ile ben konuşacağım.
Arda:
-Peki.Dikkatli ol.Şuğra,Bora'yı aradı.Bora ilk başta açmasa da yarım saat sonra açtı.Şuğra konuşurken sanki Arda ile ayrılmışlar gibi yapmaya karar verdi.Şuğra:
-Selam Bora.Nasılsın?
Bora:
-İyiyim sağol.Sen?
Şuğra:
-Kötüyüm tabiki.Arda ile ayrıldık.
Bora hafifçe gülümsedi.Sonunda.
Bora:
-Böyle olması gerekiyordu.Seni sevmeyen biriyle beraber olmaya devam edersen kendine zarar verirsin.
Şuğra,Bora'yı haklı buluyormuş gibi yaptı:
-Hıhı.Haklısın.
Bora:
-Arda ile tekrar konuştum.Ondan ayrıldığın için çok mutluydu.O yüzden sende üzülme ve hayatına devam et.
Şuğra,Bora'nın nasıl hâlâ yüzsüz bir şekilde yalan söylediğine inanamadı.
Şuğra:
-Tamam.Kapatıyorum ben.Görüşürüz.
Bora:
-Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞUĞDA
General FictionArda,stadyumda maç yaparken gözleri tribünde oturan Şuğra'ya kayar.