Aylin çalan alarmla uyandı.Banyoya doğru ilerledi.Aylin her sabah istisnasız duş alırdı.Duştan çıktıktan sonra odasına geldi,üzerini giyindi.Ardından yatağına uzandı.Gizli bir numaradan mesaj gelmişti:
-Eğer bir an önce Şuğra ve Ardayı ayırmazsan çok kötü şeyler olur.
Aylin bu mesajı görünce çok korktu.Kalbi çok hızlı atıyordu.Mesajın kimden geldiğini anlayamadı.Şuğraya söyleyip söylememek arasında gidip geldi fakat söylememeye karar verdi.Şuğra uyanmış,kahvaltısını yapmış, odasında ders çalışıyordu.Ama telefonuna gelen mesaj dikkatini dağıttı.Mesaj Ardadandı:
-Selam Şuğra.Napıyorsun?
Şuğra hemen dersi bıraktı ve cevap yazdı:
-Selam.Ders çalışıyordum.Sen ne yapıyorsun?
Arda:
-Ben de bu haftasonu olan maçım için antrenman yapıyordum.Çok yoruluyorum ama bu maçı kazanmak zorundayız.
Şuğra:
-Anladım.Kendini çok yorma.Senin için endişeleniyorum.İstersen ziyaretine gelebilirim.
Attığı mesajdan sonra yüzü kızardı ve gelecek mesajı beklemeye başladı.
Arda:
-Tamam.Endişelenmene gerek yok ben iyiyim.İstediğin zaman antrenmanlarımı izlemeye gelebilirsin.Ben çok isterim.
Şuğra gelen mesajla çok mutlu oldu ve şöyle yazdı:
-Tamamdır.Yarın senin için uygun mu?
Arda:
-Evet.Yarın antrenmanım sabah 8'de başlıyor.Gelebilirsin değil mi?
Şuğra saatin biraz erken olduğunu ama kalkabileceğini düşündü.
Şuğra:
-Tabiki gelirim.Şimdilik görüşürüz.Arda Şuğradan gelen son mesajla telefonunu kapattı ve antrenmanına geri döndü.Çok yorgundu biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı ama yapamazdı.Sevdiklerini hayal kırıklığına uğratmamak ve kendi geleceği için pes edemezdi.Maçları bittikten sonra Şuğra'ya daha çok vakit ayıracağına dair kendi kendine söz verdi.
Akşam olmuştu.Aylin Boraya Ardayla nasıl tanıştıklarını sormak için mesaj yazdı:
-Selam Bora.Nasılsın?
Bora yaklaşık 1 saat sonra cevap verdi:
-İyiyim.Sen nasılsın?
Aylin:
-Ben de iyiyim sağol.Dün Ardayla beraberdiniz.Nasıl tanıştığınızı merak ediyorum.
Bora:
-Anladım.Televizyonda maç tekrarları izlerken karşıma Arda çıktı ve tanışmak istedim.Zor olacağını düşündüm ama sonra tüm cesaretimi toplayıp Instagramdan mesaj attım.Ertesi gün cevap verdi.Onunla tanışmak istediğimi anlattım.Kabul edeceğini düşünmemiştim ama şu aralar hiç arkadaşı olmadığını ve yalnız olduğunu söyledi.Bu yüzden buluşmayı kabul etti.Sizi o gün görünce şok oldum.Ardayla Şuğranın baya yakın olduğunu bilmiyordum.
Aylin:
-Ardanın hiç arkadaşı olmamasına üzüldüm.Şuğraya söyleyeyim de Arda ile biraz fazla ilgilensin.
Bora:
-Arda ve Şuğranın tam olarak ilişkileri ne?
Aylin:
-Şuğra ile maçına gitmiştik.Daha sonra imza alabilmek için soyunma odasının önüne gittik ve imza verdi.Ardayla orda tanıştılar.Daha sonra biz bir parkta otururken bir anda arkamızda belirdi.İkimizde şok olduk,sonra tüm günü Şuğra Ardayla geçirdi.Birbirlerini çok sevdiler.Umarım bir an önce Şuğranın duygularını anlar ve sevgili olurlar.
Bora:
-Anladım.Bence acele etmelerine gerek yok.Daha birbirlerini tam olarak tanımıyorlar.Ayrıca parktayken sizi nasıl buldu?Sormadınız mı?
Aylin:
-Hayır sormadık.Şuğraya söyleyeyim de sorsun.Bende merak ediyorum.
Bora:
-Kapatmam gerek.İyi geceler.
Aylin:
-İyi geceler Bora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞUĞDA
Ficțiune generalăArda,stadyumda maç yaparken gözleri tribünde oturan Şuğra'ya kayar.