Gerçekler Ortaya Çıkıyor

91 9 6
                                    

Kafede buluştuklarının ertesi günü Bora planının işe yaradığını umarak kahvaltı yapmaya mutfağa gitti.Aslında endişeliydi.Ya işe yaramazsa?Ya Arda tehditleri ciddiye almayıp Şuğra'ya gerçekleri anlatırsa?

Arda uyandı.Bir kaç gün önce yaşanan olayları iyice düşündü.Eşofmanlı bir çocuğun kendisini ve ailesini öldürebileceğini düşünmüyordu.Dur bir dakika.Şuğra'yı bıçaklayan ve onu kaçıran kişinin eşofmanı aynı değil miydi?Kafası çok karışmıştı.Mutfağa gidip kahvaltısını yaptıktan sonra tüm cesaretini topladı ve Şuğra'yı aradı.En son beraber vakit geçirdiklerinde öpüşmüşlerdi.

Fakat Şuğra telefonu açmamıştı.Arda tekrar denedi.Şuğra yine açmadı.Bir işi vardır diye fazla zorlamadı.Odasına çıkıp hazırlandıktan sonra antrenmana doğru yola çıktı.Vardığında koçu Arda'yı yanına çağırdı,tebrik edip sarıldı.Arda koçunu sevmiyordu.Yine de teşekkür edip,sarılmasına karşılık verdi.Arkadaşlarıyla antremana başladı.Akşam oldu.Herkes eşyalarını toplayıp çıkıyordu.Arda telefonunu kontrol etti fakat Şuğra hâlâ aramamıştı.Arda endişelenmeye başladı.Aylin'i aramaya karar verdi.

Aylin de telefonu açmadı.Arda daha da endişelendi ve Şuğra'nın daha önce mesaj attığı adresi buldu.Antrenman çantalarıyla beraber hemen otobüse atladı.Şuğra'nın evine geldiğinde Şuğra'ya mesaj attı:
-Evinin önündeyim.Lütfen kapıyı aç.Neden telefonlarıma cevap vermiyorsun?

Şuğra,Arda'nın attığı mesajı görünce penceresini açtı ve baktı.Gerçekten de ordaydı.Onu çok özlemişti.Ama Bora'nın anlattığı sözleri söylemesi onu çok kırmıştı.Bu yüzden aşağıya inip düzgünce bu ilişkiyi bitirmek istedi.

Şuğra aşağıya indi.Arda onu görür görmez sarılmak istedi fakat Şuğra izin vermedi.Arda:
-Ne oldu?Sorun ne?En son beraber harika bir an yaşamıştık.
Şuğra:
-Evet.Doğru.O anı bende unutamıyorum.Çok güzeldi.
Arda:
-O zaman sorun ne güzelim?Neden böyle yapıyorsun?
Şuğra"Güzelim"lafını duyunca yanakları hafifçe kızardı.Arda'nın kolundaki çantaları görünce:
-Antrenmandan çıkıp direkt buraya mı geldin?
Arda:
-Evet.Çünkü çok endişelendim.Sen ve Aylin'de telefonlarıma cevap vermediniz.
Şuğra:
-Evet çünkü.Şey.Sana bir şey söylemem gerek.
Arda:
-Dinliyorum.

Şuğra sakince konuşmaya başladı.
-Dün,Aylin,Bora ve ben buluştuk.Bora bize bir şeyler anlattı.Bizimle ilgili.Söylediklerin doğru mu?
Arda:
-Ne anlattı?Hangi söylediklerim? Gerçekten bilmiyorum.
Şuğra sinirlendi.Ona bir şans daha verdi ve Bora'ya ne söylediğini anlatmaya karar verdi:
-Bora seni,ben hastanede yatarken aramış.Sana"Şuğra'nın yanında olduğun için teşekkür ederim."demiş ama sen...
Şuğra ağlamasını durduramadı ve gözyaşları gözlerinden damla damla döküldü.Arda ona sarılmak istese de Şuğra engelledi ve sözüne devam etti.
-Ama sen ona demişsin ki"Aslında gitmek istemiyorum,keşke bıçaklandığında orda bıraksaydım."
Arda şok üzerine şok geçirirken Şuğra yere çöküp ağlamasını devam ettirdi.Arda sakin ama hafif sinirli bir şekilde:
-Şuğra.Bora sana yalan söylemiş.Ben asla öyle bir şey söylemedim.Bıçaklandığında hemen şöfore seni hastaneye götürmesini söyledim.Sen ameliyata girdiğinde kapında ben bekledim.Bora'nın neden böyle bir şey söylediğini anlayamıyorum.
Şuğra ayağa kalktı ve:
-Gerçekten söylemedin öyle mi?
Arda:
-Tabiki hayır.Neden böyle saçma şeyler söyleyeyim?İnandın mı gerçekten?
Şuğra:
-İnanmak istemedim.Ama Bora anlatınca inandım.
Arda:
-Ben bunların hiçbirini söylemedim.Eve gidince Bora ile konuşacağım.

Arda,Şuğra'nın sakinleşmesini bekledi ve onu kollarının arasına aldı.Şuğra buna izin verdi.3 dakika boyunca kapının önünde sarıldılar.

ŞUĞDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin