Gerçeklere Geri Dönüş

115 11 29
                                    

Sabah olmuştu.Şuğra hâlâ uyanmamıştı.Aylin uyanmış,Şuğra'nın bir an önce uyanması için dua ediyordu.Doktor ve hemşireler sürekli odaya girip Şuğra'yı kontrol ediyorlardı ne yazık ki kayda değer bir gelişme yoktu.

Arda,Aylin'i aradı ve bugün de Şuğra'nın yanında onun kalması gerektiğini söyledi.Aylin istemeye istemeye kabul etti.Çünkü çok yorulmuştu.Biraz dinlenmek istedi.Arda taksiye binip 45 dk sonra Medical Park Hastanesi'ne geldi.301 numaralı odaya giriş yaptı.Fakat Aylin odada değildi.Sanırım gitmişti.Hemen Şuğra'nın yanı başına oturup saçlarını okşamaya başladı.Bir an önce uyanmalıydı.Yeniden kendisini öpmesini istiyordu.

45 dk önce

Aylin,odanın içinde Arda'yı bekliyordu.Odanın kapısının açılma sesini duymamıştı.Bora bir anda Aylin'e doğru atılıp arkadan ağzına bayıltıcı bez koydu.Aylin bayıldı.Bora,Aylini koluna geçirip odadan çıktı.Kimsenin bir şey söylememesini umarak dikkatli bir şekilde Aylin'i hastaneden çıkardı.Arabasına bindirdi ve gizli mekanına doğru sürmeye başladı.Mekan kıyı kuytu bir yerdeydi.Kimse burayı kolay kolay bulamazdı.Bora arabayı park etti ve Aylin'i kucağına alıp mekandaki koltuğa yatırdı.Aylinin baygın halini izlerken bir sigara yaktı.Attığı mesajı(Arda ve Şuğra'yı ayırmazsan çok kötü şeyler olur)ciddiye almadığı,Arda ve Şuğra'yı ayırmak için hiçbir şey yapmadığı için ona çok sinirliydi.Ona küçük bir ders verecekti.

Saat akşam 8 olmuştu.Aylin uyandı.Uyandığında iğrenç bir yerdeydi.Bir sandalyede oturuyordu.Elleri ve ayakları iple bağlanmıştı.Ağzında ise kalın bir bant vardı.Aylin hafifçe kaçmak için kıvransa da tabiki hiç bir işe yaramadı.Ağzındaki bantı diliyle çıkarmaya çalıştı fakat bant çok kalındı.Aylin pes etti ve çaresiz bir şekilde beklemeye başladı.3 dakika sonra ayak sesleri duydu.Gelen kişi maskeli,gözlüklü ve şapkalıydı.Ayrıca bol bir eşofman takım giymişti.Konuşmadığı sürece kim olduğunu anlayamazdı.

Şuğra'nın parmağı hafifçe hareket etti.Arda uyuyakaldığı için bu hareketi göremedi.

Bora,sesinden tanınmamak için bir kağıda"Yarın sabah Şuğra'nın yanına gittiğinde ona sana verdiğim iğneyi yapacaksın.Yoksa aileni öldürürüm."yazılı bir not gösterdi.Aylin notu okudu ve ağlamaya başladı.

Şuğra diğer parmaklarını da oynatıyordu.Gözünü açmak üzereydi.Fakat Arda hâlâ uyuyordu.

Aylin titreyen elleriyle kağıda"Ne iğnesi?"yazdı.Bora kağıda ;"Onu söyleyemiyoruz maalesef".yazdı ve psikopatça kahkaha atmaya başladı.Aylin sinirlendi ve daha çok ağlamaya başladı.Çaresizce başını salladı ve kağıda "Yapacağım."yazdı.

Şuğra oynattığı parmakları oynatmayı bıraktı ve uykusuna geri döndü.

Bora,Aylin'in cebine iğneyi koymak için yaklaştığı anda Aylin sandalyeyle beraber kendini öne doğru attı fakat Bora kıvrak hareketiyle kurtulurken, Aylin'in yüzü yerle buluşmuştu.Bora bu harekete hafifçe güldü ve Aylin'i kaldırdı.Cebine iğneyi koydu.Eline bir bıçak alarak Aylin'i çözdü ve kolundan tutup dışarı çıkardı.

Aylin'e bir not verdi yürümesini işaret etti.Aylin biraz yürüdükten sonra elindeki notu açtı:
"Buraya geldiğini birine bahsedersen aileni öldürmekten daha kötü şeyler de yaparım.Sus ve sadece sana denileni yap".Aylin titreyerek ağlıyordu.Koşarak uzaklaştı.Yol üstüne geldiğinde hemen bir taksiye bindi ve şoföre Medical Park Hastanesi'ne gitmesini söyledi.Cebindeki iğneyi çıkardı ve baktı.Şuğra mı ailesi mi diye düşündü.Kesilen ağlamasını bu soruyla devam ettirdi.Ne yapacağını bilmiyordu.Hastaneye geldiğinde Şuğra hâlâ uyuyordu.Arda da Şuğra'nın elini tutuyordu.Aylin'de Arda'nın karşısına oturdu ve umutsuzca beklediler.

ŞUĞDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin