Şuğra çalan alarmıyla uyandı.Bugün güzel bir gün olacağını hissetti.Her gün yaptığı gibi banyoya gitti ve ordaki işlerini halletti.Mutfağa gitti ve kahvaltı yaptı.Bugün işi yoktu,sadece evde yatacaktı bu yüzden çok mutluydu.Çayını alıp televizyon izlemek için salona gitti.Bir tane kanal bulup izlemeye başladı.
Bir anda telefonuna bir mesaj geldi.İnstagramdan Arda Şuğraya yazmıştı.Şuğra şok olarak hemen Aylin'i aradı.Şuğra:
-Aylin!Aylin!Arda bana yazdı!
Aylin:
-Nasıl yani?Nerden yazdı?
Şuğra bağırarak:
-İnstagramdan yazdı Aylin!Aaaaa ne yazıcam??
Aylin:
-Sakin ol biraz ya.Ne yazmış?
Şuğra:
-"Merhaba"yazmış.
Aylin kahkaha atarak cevap verdi:
-Sende merhaba yaz.Bir konuş.Sonra bana haber verirsin.
Şuğra:
-Tamam!!Şuğra heyacanlı bir şekilde Ardaya "Merhaba" yazarak cevap verdi ve gelecek mesajı beklemeye başladı.
Arda:
-O günden beridir sana yazmak istiyordum ama cesaret edemedim.Nasılsın?
Şuğra:
-Neden cesaret edemedin?Bana yazman beni çok mutlu etti.Ben çok iyiyim,sen nasılsın?
Arda:
-Bende iyiyim sağol.Sürekli seni düşünüyorum.O günden beridir aklımdan çıkmıyorsun.Çok güzelsin.
Şuğra:
-Ayy çok güzel sözler bunlar.Aslında dürüst olmak gerekirse bende seni düşünüyordum.
Arda:
-Birbirimizi düşünmemize sevindim.İstersen bir gün sadece ikimiz buluşalım.
Şuğra:
-Tabiki çok isterim!Buluşalım.
Arda:
-Tamamdır.Tekrar haberleşiriz.Şimdilik hoşçakal.
Şuğra:
-Tamam Arda.Görüşürüz.Konuşmaları bittiğinde Şuğra hemen Aylin'e Ardayla konuşmalarının ekran görüntülerini attı.
Şuğra:
-Aylin!Aylin!Benimle tekrar buluşmak istiyor.Bende kabul ettim.
Aylin:
-Ayyy çok iyi.Çok sevindim.Şuğra televizyonu kapattı.Çayını da bitirip bardağını mutfağa bıraktı.Odasına çıktı ve yatağına uzandı.Ardayı düşünerek Athena dinlemeye başladı.Acaba buluştuklarında ne yapacaklardı?Ardayı düşünmeden duramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞUĞDA
Ficción GeneralArda,stadyumda maç yaparken gözleri tribünde oturan Şuğra'ya kayar.