İlk Konuşma

393 21 1
                                    

-Şuğra!

Duydukları sesle hemen arkalarını döndüler ve karşılarında Ardayı gördüler.Şuğranın boğazına içeceği kaçtı ve öksürmeye başladı.Arda hemen yanına gelip:
-İyi misin?
Şuğra:
-Şey,evet,iyiyim,teşekkürler.

Arda,Aylin ve Şuğra'nın oturduğu masanın karşısına oturdu ve Şuğraya bakarak konuşmaya başladı:
-Şey o gün yanıma geldiğinde sana yalan söyledim.Aslında sana bakmıştım.Sadece başımın belaya girmesini istemedim.
Şuğra:
-Tamam anlıyorum sorun değil.Bana bakmanın özel bir sebebi var mıydı?
Arda:
-Bir anda başımı tribüne çeviresim geldi ve gözlerim seninkilerle buluştu.Ve gözlerin çok güzel.
Şuğranın yanakları kızardı ve cevap verdi:
-Teşekkür ederim Arda!

Aylin,Şuğra ve Arda masadan kalkarak yürümeye başladılar.Arda ve Şuğra yan yana gülerek sohbet ederlerken Aylin onların arkasından yürüyordu.Önlerinden yürüyen Şuğra ve Ardaya bakarak gülümsedi.Şuğra mutlu olunca o da mutlu oldu.

Saat akşam 7 olmuştu.Arda Şuğraya:
-Bugün çok güzel vakit geçirdim her şey için teşekkür ederim.
Şuğra:
-Asıl ben teşekkür ederim!Şu an dünyanın en mutlu insanıyım.

Arda Aylinle de vedalaştıktan sonra evine doğru yürümeye başladı.

Şuğra Ayline:
-Acaba neden bir anda biz parktayken arkamızda belirdi?Çok şüpheli.Bizi nerden buldu?
Aylin:
-Bende hiç bilmiyorum.Belki senin güzelliğinden çok etkilenmiştir.
Şuğra kahkaha attı ve Aylinle sarılarak ayrıldılar.

Şuğra otobüs durağına geldi ve otobüsünü beklemeye başladı.Kulaklığını çıkardı ve şarkı açtı:
Model-Bir Melek Vardı
Otobüse bindi ve kulağındaki şarkıyla Ardayla geçirdiği bugünü düşündü.Acaba gelecekte ne olacaktı? Ardayla ilişkileri nasıl ilerleyecekti?
Kafasında dönüp duran sorularla beraber otobüsten indi.Eve girdi annesine merhaba dedikten sonra odasına girdi ve hemen yatağına yatıp uyudu.

ŞUĞDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin