bölüm17

53 13 56
                                    

Aradan bir ay geçmişti. Jungsu, Jungkook ve Taehyung hala aynı evde kalıyorlardı çünkü Namjoon ve Taehyung'un şirketle ilgili işleri vardı. Bu yüzden düğünü ertelemişlerdi. Diğerleri de her zamanki gibi kendi evlerinde kalıyorlardı. Jungsu hala Jooyeon'un kaçırılma olayının aslını bilmiyordu. Jooyeon ona uydurma bir şeyler anlatmıştı. Ne Jungkook ne Taehyung ne de Jooyeon gerçekleri söylemişti. Taehyung da hala Jooyeon'un kaçmasının arkasında Jungkook'un planının olduğunu bilmiyordu. Her şeyi bilenler sadece Jiseok, Jeongin ve Seungmin'di.

Taehyung'un yatak odasında

Taehyung ve Jungkook baş başaydılar. Jungkook uzanmıştı fakat Taehyung yatağın başlığına yaslanmış oturuyordu.

Jungkook: Aşkım uyusana artık.

Taehyung: Dur biraz.

Jungkook: Neden? Ne düşünüyorsun yine hayatım?

Taehyung: O şerefsizi.

Jungkook: O şerefsiz?

Taehyung: Jung'un sevgilisini diyorum.

Jungkook: He anladım. İyi de niye onu düşünüyorsun ki?

Taehyung: Benim zayıf anımdan yararlanarak kaçtı. Yetmiyormuş gibi resmen Jung'la her gün dışardalar. Hatta her gece!

Jungkook: Ee aşkım biz de aynı evde kalıyoruz. Ne bekliyorsun ki günümüz sevgilileri böyle işte.

Taehyung: Sapık biri o ama.

Jungkook: Nereden biliyorsun?

Taehyung: Daha liseye gidiyosun ve sevgilini yatağa atıyosun bu sapıklık değil de ne aşkım?

Jungkook: Sarhoşmuşlar.

Taehyung: İçkici olması daha kötü!

Jungkook: Ama Jung onu çok seviyor.

Taehyung: Umrumda değil. Daha adamakıllı birini sevsin.

Jungkook: Aşkım kalp bu söz geçirilir mi hiç?

Taehyung: Geçirilir. Kriterleri olmalı.

Jungkook: Jung bu çocuğu kendi kriterlerine göre seçmiş zaten. Şu an onun kriterlerini değiştirmeye çalışıyorsun.

Taehyung: Umrumda değil aşkım. İyi geceler.

Taehyung uzanıp arkasını döndü ve gözlerini kapattı. Jungkook da uzandı ve Taehyung'a sarıldı.

Jungkook: Seni seviyorum aşkım.

Taehyung: Ben de seni meleğim.

Jungkook ve Taehyung birbirlerine iyi geceler dilekleri ve öpücükleri verdikten sonra uykuya daldılar.

Yarın

Taehyung işteydi. Jungsu ve Jungkook evde yalnız kalmışlardı.

Jungkook: Eee Jung bugün manitanla dışarı çıkmicak mısın?

Jungsu: Yok o bugün arkadaş grubuyla çıkacakmış. Hatta dışardalarmış bile.

Jungkook: Hee iyi. Kolla manitanı haa.

Jungsu: O iş bende Kook.

Jungsu'nun telefonuna bildirim geldi. Telefonunu alıp baktığında sevgilisi hikaye atmıştı.

Jungsu: STORY ATMIŞ AĞAĞAĞA

Jungkook: Oo ne atmışş?

Jooyeon St'si

Lise Aşkı | Jungyeon/JoosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin