bölüm5

94 21 22
                                    

Öğlen arası

Dörtlü, o gün kantin kalabalık olduğundan yemeğini geç yemişti. Bu nedenle de müzik sınıfına biraz daha geç gitti.

Sonunda dörtlü yemeğini bitirip müzik sınıfına doğru yürüdüler.

Jiseok: senin şu kelebeğini merak ediyoruz.

Seungmin: Joo beğendiğine göre kesin çirkin.

Jooyeon: Demeyin öyle. Çocuk afet afett

Jeongin: Joo anlattıklarımı belli etme tamam mı? Yine de dikkatli davran.

Jooyeon: O iş bende.

Sonunda müzik sınıfına girdiler. Jungsu oradaydı ve şarkı için prova yapıyordu.

Jooyeon: Vay sesin gün geçtikçe güzelleşiyor Jungsu.

Jungsu: Öyle mi? Teşekkür ederim.

Jooyeon: Sana kısaca nasıl hitap edebilirim? Su desem tuhaf olur. Bence Jung ya da Kim daha mantıklı. Ya da Bay Kim?

Jungsu: Bay Kim genelde babama derlerd- derler. Jung desen daha iyi gibi.

Jooyeon: Peki Jung. Dün bahsettiğim arkadaşlarımı getirdim bak. Bu Jiseok biraz çılgındır ama seviyorum yine de. Bu da Seungmin. Yaşamdan tat almaya bakar. Bu da Jeongin. Aramızdaki en olgun ve zeki kişi denebilir.

Jungsu: Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Jungsu. Kim Jungsu.

Üçlü: Biz de tanıştığımıza memnun olduk.

Jooyeon: Ee beyler. Jung'a sohbet etme marifetlerinizi gösterin bakalım.

Jiseok: Jungsu, bir müzik aleti çalabiliyor musun?

Jung: Hayır. Ben daha çok söylemeyi tercih ederim.

Jiseok: Öyle mi? Sana gitar öğretmek isterdim. Ama ben bu sene başımda Seungmin ve Jeongin ikilisine öğretme derdi varken üçüncü birine daha öğretemeyeceğim sanırım. Ama istersen bence Jooyeon sana öğretebilir.

Jooyeon Jiseok'a "Ne diyorsun sen?" Der gibi bir bakış attı. Jiseok öyle söyleyince heyecanlanmıştı. Jungsu ne cevap verecekti acaba?

Jungsu: Olabilir. Hobi olarak enstrüman çalmayı isterim doğrusu. Fakat bu sene sesimi iyice güzelleştirmeliyim.

Seungmin: Neden bu kadar sesine önem veriyorsun?

Jungsu: Bu okulda her sene şarkı yarışması düzenlenirmiş. Geçen sene bizim sınıftan başka birisini yarışmaya soktu hoca. Normalde bu sene de onu sokacaktı ama kız gidince beni koydu.

Jooyeon: Benim böyle güzel sesli öğrencim olsa üstüne para verir her gece şarkı söylettirip uyurdum.

Jungsu biraz gülümseyerek kıkırdadı.

Jungsu: Öyle mi dersin?

Jooyeon; Aynen öyle.

Jungsu: Açıkçası sesimin güzel olduğunu düşünmüyorum. Ama madem beğendin istediğin şarkıyı sana söyleyebilirim.

Jooyeon: Dünya üzerindeki tüm şarkıları söyleyebilir misin?

Jungsu: Hepsini değil de bildiklerimi.

Jooyeon: Hmm peki EXO'nun Love Me Right şarkısını biliyor musun?

Jungsu: Ah evet çok severim? Tam masum aşk şarkısı değil mi?

Jooyeon: Aynen öyle. Sözleri harika.

Jooyeon ve Jungsu aynı anda şarkıyı söylemeye başladılar

"Doro wie yeogin runway
Nal baraboneun nun sok milky way
Just love me right (aha!)
Baby love me right (aha!)
O! naegero wa mangseorijima
Neon maehokjeogin naui universe
Just love me right (aha!)
Nae ujuneun jeonbu neoya"

Jungsu: Vay canına Jooyeon, sesin güzelmiş. Biraz eğitim alsan nerelere gelirsin sen var ya...

Jooyeon: Sesime pek düşkün değilim. Gitar çalmaktan yanayım.

Jungsu: O da güzel. Ama kesinlikle bu sene yarışmaya sen de katılmalısın.

Jooyeon: Olur yani istersen de ben utanırım.

Jungsu: Ben de utanıyorum ki. Sahnede ne yapacağım bilmiyorum.

Jooyeon: İnan bana üstesinden geleceksin.

Jungsu: Beraber üstesinden gelsek?

Jooyeon: Nasıl yani? Anlamadım.

Jungsu: Diyorum ki sahnede beraber şarkı söyleyelim. Hatta belki gitar da çalarsın ha?

Jooyeon: Bilmem ki olur mu öyle şey?

Jungsu: Geçen sene bir kız ve bir erkek yapmıştı. 12. sınıflardandılar. Ve ikisi sevgiliydi. O kadar romantik bir çiftti ki anlatamam. Umarım hep mutlu olurlar.

Jooyeon: Öyle mi ne kadar güzel. Peki seninle sahneye çıkabilirim ama hem söyleyip hem gitar çalamam ki. Odaklanamam.

Jungsu: Peki zaten arkadan müzisyenler çalacaktır.

Onlar heyecanlarını yaşarken bir süredir arkada gitarlarla ilgilenen Jiseok, Seungmin ve Jeongin geldi.

Jiseok: Beyler bölüyoruz ama biz sınıfa çıkıyoruz.

Jooyeon: Peki görüşürüz.

Üçlü sınıftan çıktı.

Jooyeon: Ee I'll Be Your Man mi söyleyeceğiz?

Jungsu: Hayır sen kendine göre kolay bir şarkı seç. Öğle arası bitiyor Joo. Joo dememde sıkıntı yok değil mi?

Jooyeon; Hayır yok. İstediğini söyle.

Jungsu: Pekala ben sınıfıma gidiyorum. Şarkı seçiminde bol şans!

Lise Aşkı | Jungyeon/JoosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin