bölüm12

55 17 25
                                    

Jooyeon ve Jungsu aynı yatakta yatmışlardı. Tabi yatarken sarhoş oldukları için biraz kaçamak yapmışlardı. Jungsu Jooyeon'dan erken uyandığı için Jooyeon şu an yatakta tek başına yatıyordu. Üstünde Jungsu'nun bornozu vardı. Jungsu Jooyeon'u bir süre izledi. Sonra kalktı ve evde kim var diye kontrol etmeye gitti.

Evde sadece ikisi vardı. Jungsu rahat bir şekilde odaya doğru yürüdü.

Jungsu: AŞKIIM!

Jooyeon uykusundan uyandı. Önce biraz gözlerini kapalı tuttu. Gözlerini açtığında etrafta Jungsu'nun eşyalarını gördü ve şaşırdı. Kahverengi gözlerini kocaman açmış etrafına ve üstündekine baktı. Daha sonra da nerede yattığına...

Jungsu: GÜNAYDIN PRENSİM!

Jungsu şaşkın şaşkın bakınan Jooyeon'a gülerek yaklaştı. Yanına uzandı ama tamamen değil başlığa yaslanmıştı. Biraz Jooyeon'un saçlarıyla oynadı.

Jooyeon: Aşkım...

Jungsu: Efendim aşkım?

Jooyeon: B-ben... Ben neden burdayım...?

Jungsu: Neden belirtmeli miyim?

Jooyeon: Y-yani bilmiyorum...

Jungsu: Nedeni boşver. Günaydın öpücüğüne ne dersin?

Jooyeon: Öpücük mü...?

Jungsu: Çok mu konuştuk?

Jungsu Jooyeon'un dudağına minik bir öpücük kondurdu.

Jooyeon Jungsu'nun ani günaydın öpücüğüne şaşırdı. Aynı zamanda da utandı. Utanç ve şaşkınlık yüzünden yattığı yerde doğrulup oturur pozisyona geldi. Biraz sıcaklamıştı. Bu yüzden yüzünün önüne gelen saçlarını geriye attı.

Jungsu: Imm çok seksi...

Jooyeon biraz kendine geldi. Jungsu'nun bu alışılmadık tavırlarına sessiz kalmak istemedi. Biraz utangaçlığının geçmesini bekledi. Jungsu bu sırada Jooyeon'un dizine başını koyup uzandı.

Jungsu: Nasıl da yorulmuşum ha...

Jooyeon: Bir şey yapmadın ki bebeğim. Daha yeni uyandık.

Jungsu: Bir şey yapmadın derken?

Jungsu Jooyeon'a sırıttı. Jooyeon bu bakışların sebebini anlamamıştı.

Jooyeon: Erken mi uyandın?

Jungsu: Yani dün gece uyumak yerine yaptıklarımızı saymazsak bir şey yapmadım haklısın.

Jooyeon: D-dün gece yaptıklarımız...?

Jungsu: Dün gece yaptıklarımız iştee. Ah doğru sen sarhoştun di mi?

Jungsu gözlerini kapatıp kıkırdadı.

Jooyeon: N-ne yaptık...? Söyle lütfen...

Jungsu: Bir takım eylemler işte bebeğim. Anlarsın ya.

Jooyeon: Sanırım anladım...

Jungsu: Ay bu nee çok terledin sen.

Jungsu kalkıp Jooyeon'un arkasına oturdu. Onun saçlarını toplamaya başladı.

Jungsu: Yumuşacıklar...

Jooyeon: Sen kendine bak hayatım. O tatlı yüzün ve dudakların hayatımda gördüğüm daha doğrusu öptüğüm en yumuşak şeydiler. Ellerin ve cildinden bahsetmiyorum bile. Muhteşem ötesi bir yumuşaklığın var.

Lise Aşkı | Jungyeon/JoosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin