FİNAL pt3

39 11 23
                                    

Odehan'ın düğünü

Her şey geliştikten bir hafta sonra Hyeongjun ve Seungmin düğün yapacaklardı.

Nikah masasına oturmuşlardı.

–Oh Seungmin, Han Hyeongjun isimli beyefendiyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Seungmin: EVET!

–Peki Han Hyeongjun, siz Oh Seungmin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Hyeongjun: Evet!

–Peki sevgili Han Hyeongjun ve Oh Seungmin'in anlaşmasına göre Oh Seungmin soyadını Han olarak değiştirecek. Oh Seungmin, soyadını Han olarak değiştirmeyi kabul ediyor musun?

Seungmin: EVET!

–Ben de sizi evlilik için imzalarınızı artırmaya davet ediyorum.

Seungmin ve Hyeongjun imzalarını attılar.

–Tebrikler, evlisiniz!

Hyeongjun ve Seungmin kalktılar. Hyeongjun Seungmin'i kucağına aldı ve piste kadar taşıdı. Pistte indirince ona sıkıca sarıldı ve dudaklarına yapıştı. Sanki hiç bırakmayacak gibiydi.

Jooyeon, Jiseok ve Jeongin de koşup tebrik sesleri çıkararak üstlerine gül yaprakları attılar ve mumları yaktılar. Hyeongjun ve Seungmin dans ettiler.

Biraz sonra dans bitince Jooyeon sahneye çıktı. Jeongin bunu gördü ve diğerlerine de gösterdi. Kimse bunu beklemiyordu. Jooyeon eline mikrofonu alıp konuşmaya başladı.

Jooyeon: Sevgili Hyeongjun ve Seungmin'in yakınları. Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz. Uzun zamandır arkadaşım olan Seungmin bugün Hyeongjun ile evlenerek dünya evine girdiler. İlişkileri her zaman çok tatlı ve aşk doluydu. Yalnız olduğum zamanlar her zaman ilişkilerine özendim ve içimden benim de böyle bir ilişkim olsun diye dua ettim. Bir gün... Bir gün karşıma o çıktı. Sizlere benim hayatımı çok daha güzel yapan sevgilimi bugün, tam en yakınlarımdan birinin düğününde göstermek istiyorum. Huzurlarınızda KİM JUNGSU!

Jungsu utanarak sahneye Jooyeon'un yanına geldi. Alkışlar eşliğinde Jooyeon'a sarıldı. Jooyeon bir kolunu Jungsu'nun omzuna attı ve konuşmasına devam etti.

Jooyeon: Küstük barıştık, ayrıldık bir araya geldik. Bir araya gelişimiz resmen bir mucizeydi. Ben hiç bilebilir miydim o gün girdiğim şirketin sahibinin Jungsu'mun babası olduğunu? Hayır tabi ki. Ama Jungsu'm bana kendini gösterdi. Anılarımız yeniden yeşerdi. Ve son bir şey ekliyorum: O benim hayatımdaki tek aşkım, tek sevgilim.

Herkes bu tatlı çifti alkışladı. Alkışlar eşliğinde aşağıya indiler. Tüm çiftlerin dans etmesi için bir müzik başladı. Jooyeon ve Jungsu da dans ettiler. Jiseok ve Gunil çifti ve düğünümüzün baş karakterleri Hyeongjun ve Seungmin de yanlarında dans ediyorlardı.

Jeongin uzaktan onları izliyordu. Birazdan yanına bir çocuk geldi.

–Selam.

Jeongin: Selam.

Çocuğun biraz büyük olduğu belliydi.

–Adın nedir?

Jeongin: Ne yapacaksın?

Çocuk gülerek Jeongin'in yanına oturdu.

–Hadi ama adını öğrenip kimlik numarana kadar bulacak değilim.

Jeongin: Adım Jeongin. Yang Jeongin. Peki ya senin?

–Han Jisung. Hyeongjun'un abisiyim. Peki ya sen?

Lise Aşkı | Jungyeon/JoosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin