Hoca: Günaydın gençler nasılsınız bakalım?
Jooyeon arkadaşlarına: Bu adamı seviyom lan aşırı kafa dengi
Jeongin: Bu aşk değil de nee
Jooyeon: Ya jeong! Şakasına Jeongin'in koluna vurdu
Jeongin: tamam tamam sustum.
Hoca: Gençler bugün sizi sınıfınıza yeni gelen arkadaşınızla tanıştırıcam. Gerçi siz de bu sınıfta yenisiniz zaten de olsun. Arkadaşınıza yabancılık çektirmek yok tamam mı? Hyeong, içeri gel canım.
İçeriye ağır adımlarla yere bakarak bir çocuk girdi. Elleriyle çantasının kulplarını tutuyordu. Çocuğun turuncu ve biraz kıvırcık saçları vardı. Yere baktığından yüzü görünmüyordu ama yanlardan bakan biri yanaklarının tatlı olduğunu anlayabilirdi.
Hoca: Hyeong, kendini tanıtmak ister misin?
Çocuk tamam anlamında başını sallayarak: Ben Han Hyeongjun. Kısaca Hyeong diyebilirsiniz.
Hoca: Pekala Hyeong. Şu en arka sıraya oturabilirsin. Teneffüste arkadaşlarınla kaynaşabilirsin. Bir sorun olursa bahçedeyim.
Hyeong ağır adımlarla sırasına geçti. Sınıfın çoğunluğu onu izliyordu. Fakat Jooyeon sırasına yatmış uyuyordu.
Hyeong, sınıfın zorba çocuğu Lee Minho'nun yanına oturmak zorunda kalmıştı. Seungmin durumu fark etmişti (Minho ve Hyeong'un sırası hemen Seungmin ve Jeongin'in sırasının yanındaki sıra) fakat hoca çoktan derse başladığından müdahale edemezdi. Hyeong, önündeki deftere resim karalamaya başladı. Fakat aynı zamanda dersi de dinleyebiliyordu. O gerçekten yetenekli ama biraz içine kapanık bir öğrenciydi.
Biraz sonra öğretmen test dağıtırken Jiseok sıra arkadaşı Jooyeon'u uyandırma çabalarına girişti.
Jiseok: Joo uyan hoca görücek
Jooyeon sıradan kafasını kaldırarak: Of yine mi test.
Jiseok: Maalesef.
Jeongin: Seung şu yemekleri sıra altına koymama yardım et.
Seungmin Jeongin'in yediği şeyleri sıra altına tıkıştırarak: Anca tıkın.
Hyeong, Seungmin'in bu sözünü duymuştu. İster istemez Jeongin ve Seungmin'in ilişkisi hoşuna gittiğinden biraz kıkırdamıştı. Seungmin bunu duymuş, kafasını çevirip Hyeong'a bakmıştı. Hyeong izlendiğini fark edince hemen gülüşünü durdurup daha ciddi bir yüz ifadesi takındı. Fakat Seungmin onun gülüşünü beğendiğinden gülümsemişti. Hyeong biraz da olsa yumuşamıştı ama aynı zamanda utandığı için hemen önüne dönüp önündeki test kağıdını çözmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı | Jungyeon/Joosu
FanficJooyeon; arkadaşları Seungmin, Jeongin ve Jiseok ile yeni bir liseye başlar. İlk günlerde sıradan bir hayat yaşarlarken Jooyeon'un aşık olmasıyla bu sıradanlık sona erer. Shipler: Jooyeon ve Jungsu/O.de ve Junhan/Gaon ve Gunil/Jungwon ve Jay/Taehyun...