Sonunda yazın sonu yaklaşmıştı. Jooyeon hala o isimlerin nereden tanıdık olduğunu hatırlamıyordu. Çünkü Jooyeon'un ayrıldıktan sonra bir süre psikolojisi bozulmuştu. Bu yüzden çok etkili psikolojik haplar kullanmıştı. İlişki hayatıyla ilgili çoğu şeyi unutmuştu. Jungsu'nun yüzünü hatırlıyordu. Ama adını ve ailesiyle ilgili şeyleri unutmuştu. Şimdi de Jungsu'nun yüzü çok değiştiği için tanıyamıyordu. Ama Jungsu Jooyeon'u daha ilk günden tanımıştı.
Jungsu: BEYLER HANIMLAR! HAYDİ ŞU UYGULAMAYA SON DOKUNUŞLARI YAPIN BU GECE KONTROL EDERİZ.
Jungsu Jooyeon'un yanına gitti. Jooyeon bazı kodları değiştiriyordu.
Jungsu: Naber Joo?
Jooyeon: İyiyim teşekkürler siz nasılsınız?
Jungsu: Sağol iyiyim. Ee nasıl gidiyor?
Jooyeon: İyi gidiyor.
Jungsu: Bu şirketteki ilk projen bu değil mi?
Jooyeon: Evet.
Jungsu: Babam seni daha yeni olmana rağmen böyle bir şeye layık gördüyse abarttıkları kadar varsın belli ki.
Jooyeon: Abartılıyorum bence.
Jungsu gülümseyerek: Sanmam. Bu gece bakıcaz ne yapmışsın.
Jooyeon: Doğru.
Jungsu: E hadi kolay gelsin o zaman.
Jooyeon: Teşekkür ederim.
Jungsu Jooyeon'un omzuna samimiyetten vurup gitti. Jooyeon da işine devam etti.
Akşam
Şirkette sadece Jungsu, Namjoon, Jooyeon ve programda görev alan diğer görevlilerden biri Changbin vardı.
Namjoon: Umarım güzel bir şey ortaya çıkmıştır.
Jungsu: Çalışanları denetledim baba. Her zaman sıkı ve dikkatliydiler. Hele ki Jooyeon başını kaldırmadı resmen.
Namjoon: Yazılım işleri zor olmalı.
Jooyeon: Evet çok fazla detay var. Ama benim için sorun değil.
Changbin: Ee oyunu denemeyecek miyiz?
Jungsu: Deneyeceğiz.
Hepsi sırayla oyunu denediler. İki kişilik, üç kişilik, dört kişilik modları da denediler. İki kişilik modu Jooyeon ve Jungsu denediler. Jungsu istemişti birlikte denemeyi.
Namjoon: Güzel olmuş.
Jungsu: Cidden çok eğlendim. Hepinizin ellerine sağlık.
Jooyeon: Teşekkürler.
Jungsu: Jooyeon, çıkınca biraz konuşalım mı?
Jooyeon: Olur tabi.
Namjoon: Eh zaten çıkmalıyız artık. Kocişim beni bekler. Görüşürüz.
Changbin: Görüşürüz ben de çıkıyorum.
Jungsu: İyi geceler hepinize.
Jooyeon bilgisayarını katlayıp çantasına koyarken Jungsu onun kalemlerini toplamasına yardım etti.
Jooyeon: Ben toplardım neden zahmet ettiniz?
Jungsu: İçimden geldi Joo.
Jooyeon: Anladım teşekkürler.
Jooyeon kalemlerini de çantasına koydu. Birlikte şirketten çıktılar.
Jungsu: Seni eve bırakmamı ister misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkı | Jungyeon/Joosu
أدب الهواةJooyeon; arkadaşları Seungmin, Jeongin ve Jiseok ile yeni bir liseye başlar. İlk günlerde sıradan bir hayat yaşarlarken Jooyeon'un aşık olmasıyla bu sıradanlık sona erer. Shipler: Jooyeon ve Jungsu/O.de ve Junhan/Gaon ve Gunil/Jungwon ve Jay/Taehyun...