flashback

92 21 25
                                    

Okulun ikinci haftası, pazartesi

Öğlen

Jiseok, Seungmin ve Jooyeon kantinde yemeklerini bitirmişlerdi. Jeongin o  gün gelmemişti. Seungmin yalnız oturuyordu.

Üçlü yemeklerini bitirdikten sonra dağıldılar. Jiseok normalde Seungmin ile sınıfa çıkardı ama o gün Gunil onu çağırmıştı. Bu yüzden Seungmin ile gidemedi. Jooyeon ise her zamanki gibi kelebeğinin yanına uçmuştu resmen.

Seungmin sınıfa çıktı. Tam kapıyı açacakken lavabodan sesler geldiğini duydu. Tuhaftı, normalde öğlenleri lavabonun yüzüne kimse bakmazdı.

Merak etti ve elini yıkama bahanesi ile oraya gitti. Gördüğü manzara karşısında şok olmuştu. Sınıflarının zorba öğrencisi Lee Minho ve karşı sınıftan onun gibi zorba kuzeni Min Yoongi Hyeongjun'a resmen zorbalık yapıyorlardı. Seungmin iki güçlü kişiye karşı gelemezdi. Minho ve Yoongi Seungmin içeri girince zorbalığı kesmişlerdi ama o gidince devam edeceklerdi. Seungmin bunu adı gibi biliyordu. Bir şekilde Hyeongjun'a yardım etmeliydi. Aklına hemen parlak bir fikir geldi. Jungwon ve Jay de öğlenleri kalıyordu. Hem onlar iki yaş büyüktüler. Ayrıca Jay çok güçlü birisiydi. Anında bir grup çeteyi haklayacak kadar çevik, hızlı ve güçlüydü. Lavabodan normal yürüyerek çıksa da çıktığı gibi 11/A sınıfına doğru koştu. 

İçeri girmek için kapıyı bir anda açtı. O sırada Jungwon ve Jay çifti çok yakın duruyolardı. Seungmin'in geldiğini görünce hemen ayrıldılar. Jay baştan Seungmin'e kızacaktı ama biliyordu ki Jeongin ve arkadaşları onları durduk yere rahatsız etmezdi. Hele ki sınıflarına soluk soluğa koşacak kadar

Jay: Bir sorun mu var Seungmin? Ne bu acele soluklansana biraz.

Seungmin: Olmaz. Yani... Jay yardımın gerek.

Jay: Ne konuda?

Seungmin: Hyeong için.

Jay: Hyeong? Şu size yeni gelen sessiz çocuk mu?

Seungmin: Evet nolur yardım et. Zor durumda...

Jay: Olay ne?

Seungmin: Minho ve Yoongi Hyeong'a z-

Jay Seungmin cümlesini bitirmeden olayı anlamıştı.

Jay: Şu an neredeler çabuk söyle.

Seungmin: Bizim lavabo

Jay, Jungwon ve Seungmin lavaboya doğru gittiler. Jay daha hızlı adımlarla yürüdüğünden daha önde yürüyordu.

Jay: Siz dışarıda bekleyin

Jungwon ve Seungmin onu onayladılar. Jay birden kapıyı açtı. Bulduğu pozisyon hiç hoş olmadı. Minho fark etmemiş, Hyeong'a kötü kötü sırıtıyordu. Yoongi Jay'i görmediğini fark edince hemen Minho'yu uyardı.

Yoongi: MİNHO!

Minho: Ne var be! İki eğlendirtmedin şurda!

Jay: Eğlence ha?

Minho Jay'in sesini hemen tanıdı ve Hyeongjun'u bıraktı. Jay'den korkuyorlardı çünkü Jay onları daha önce toplam iki kez dövmüş daha doğrusu dayaktan öldürmüştü.

Minho: Jay yanlış anladın...

Jay: Ne zaman bana Jay hyung demek yerine Jay diyecek kadar samimi olduk?

Lise Aşkı | Jungyeon/JoosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin