15.Bölüm

1.3K 102 21
                                    

Merhaba benim sevgili okuyucularım herzamanki gibi geçen bölümdeki yorum ve beğenileriniz için teşekkür ederim.

Upuzun bir bölümle karşınızdayım okunca göreceksiniz sizin için baya! Uzun bir bölüm yazdım bu yüzden sizden extra yorum istiyorum :)

Gelecek bölüm hakkında şunu söylemem gerek ne zaman yayınlarım hiç bilmiyorum haftaya bu gün Üniverste sınavına gireceğim son sınav 21 haziranda o sınav bittikten sonra hep buradayım.Yepyeni bölümlerle birlikte Allah nasip ederse.

Yine çık konuştum size  iyi okumalar. :D İnşallah beğenirsiniz

(Azerice bir kısım var anlamayan arkadaşlar olursa anlamadığı  cümleye yorum yaparsa hemen cevap veririm)

...

Eldar.

Karşımda görmeyi beklediğim en son kişi vardı.Kapının arkasında Sütçü Mehmet amcanın olması gerekirken Eldar vardı.

Bir an üzerindeki pijamaya baktım ardından pofuduk terliklerime baktım ve bir anda kapıyı Eldarın suratına kapattım.Koşarak odama çıktım.Annem arkamdan bağrıyordu

"Naz kim gelmiş kızım" ve o an söylemem  gereken  en son şeyi söyledim.

"Dilenci gelmiş anne boşver yolladım gitti"

Evet kapıda dünyanın en yakışıklı dilencisi vardı.

Bir yandan pijamamı çıkarıp bir yandan anneme bağrıyordum elime ilk geçen tişörtümü alıp geçirdim pantolonumu giyip kendimi aşağıya attım attım diyorum çünkü merdivenlerden atlayarak indim basamakları üçer beşer atlayarak herhalde giyinme rekoru kırmışımdır diye düşündüm.

Rekor kırmam annemin kapıyı açtığı gerçeğini değiştiremedi tabiki tam açma diye çığlık atıyordum ki annem Eldar'a baktı sonra bana baktı

"Kızım sen iyimisin dilenci dediğin bu genç mi"

Eldar şaşkınlıkla kafasını bana çevirdi herşey için çok geçti anneme tam açıklama yapacaktım ki Eldar konuşmaya başladı.

"Merhaba Mine hanım ben Eldar Quliyev"

"Şey anne açıklayabilirim" Neyi açıklayacağımı bilmiyodum ama filmlerin klişe lafını söyleyerek bir yere bağlarım diye düşündüm tabiki olmadı

"Naz kızım neden misafirimizi içeriye almadın buyrun içeri geçin" diyerek Eldar'ı içeriye davet etti.

Aşkımın kokusu burnuma dolarken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu

"Dilenci ha bunun hesabını vereceksiniz küçük hanım"

Kulağıma yaklaşıp annem farketmeden bunları söyledi benim Yunan aşk tanrılarını kıskandıracak Azeri aşkım

Anın etkisinden çıkıp kendime geldim ve babam klasik köşesine oturmuş gazete okuyordu bizim geldiğimiz farkedip gözlüklerinin üzerinden bize baktı.

Sən Mənimsən(Sen Benimsin)TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin