Merhaba sevgili okuyucularım herzamanki gibi geçen bölümdeki yorum ve beğenileriniz için teşekkür ederim.Bölümleri eskisi gibi yazmıyorum çünkü sınava 1 ay kaldı ve çalışmalarım baya yoğunlaştı bu gün bir ara bulup sizin için yeni bölümü yazdım gelecek bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.Herzaman dediğim gibi yorum yorum yorum :)
...
Hayır... Hayır... Hayır...
Olamaz!!!!
Gözlerimi korkuyla açtım etrafa bakındım Allaha şükürler olsunki odamdaydım.Vücudumu yokladım istemsiz olarak bütün uzuvlarım yerindeydi şükür o nasıl bir rüyaydı öyle rüyanın içinde rüya bile gördüm.Kan ter içinde kalmıştım yatağımdan kalkıp mutfağa gidip su içtim.Saat 6 civarında olduğu için içeriye geçip oturdum geri yatsam yarım saat sonra uyanmam gerekeceti zaten o korkunç rüyadan sonrada uyuyamazdım.
Nasıl bir bilinçaltım var bilmiyorum rüyası bile korkunç vurulmamı geçtim tamda Eldar bana evlenme teklifi ederken olacak şeymi yani neyseki sadece bir rüya.Kahvaltımı yapıp odama geçtim hazırlanmaya başladım.Dolabımın önünde bir iki dakika durup elbiselerimi süzdüm sonunda lacivert elbisemi giymeye karar verdim saçlarımı at kuyruğu yapıp beyaz babetlerimi giydim.Evi son bir kez kontrol edip evden çıktım.
...
Ofise girip masama geçtim.Röya ve Samira hanım daha gelmemişti bu gün erken uyandığım için işe erken gelmiş oldum.İtalya macerası yüzünden bir ton iş birikmişti hemen işlere odaklanıp onları bitirmeye karar verdim.Yaklaşık 20 dakika sonra Röya ve Samira hanım geldi.Ama bana garip bir şekilde bakıyorlardı.Nededini anladığım için yüzümde falan birşey olduğunu düşündüm çantamdan aynamı çıkardım ama yüzümde birşey yoktu herzamanki gibi çok güzeldim ha ha ha iç sesim bana saçmalamayı bırakıp işe dönmem gerektiğini söyledi tam işe tekrar odaklanıyordum ki kafamı kaldırıp Röya ve Samira hanıma baktım.Kaçamak bir şekilde bana bakıyorlardı.Onları takmamaya karar verip işe odaklandım.
Telefonum titriyordu elime alıp baktım. Gelen mesaj "Eldarım"
"Aşkım günaydın otele yeni geldim odama gel sana söylemem gereken bir şey var."
Nasıl bir gün başlangıcı bu böyle herkeste bir gariplik var.Ofisten çıkıp Eldarın odasına doğru yürümeye başladım ama Röya ve Samira hanım gibi herkes bana bakıyordu kendimi kötü hissettim.Sanki bir suç işlemiş gibi hissediyordum.Hızlı adımlarla Eldarın odasına ulaştım.Sekreter beni görünce bir anda ayağa kalktı hortlak görmüş gibi sonra Eldarın içeride olduğunu söyledi bu olay iyice çığırından çıkmaya başladı diye geçirdim içimden neler oluyordu böyle.
Kapıyı açıp içeriye girdim ama Eldar odada yoktu bir iki adım daha attım bir anda arkamdan biri sarıldı Eldar olduğunu bilmesem çığlık atabilirdim.Beni kendine çevirip dudaklarıma kısa ama bir okadarda ateşli bir öpücük kondurdu.
"Seni çok özledim aşkım"
"Bende seni çok özledim" der demez tekrar öpmeye başladı beni ama geri çekilmek zorunda kaldım.
"Eldar farkindamısın bilmiyorum ama oteldeyiz her an biri gelebilir" diye söylendim ama hiç takmadı söylediklerimi
"Görsünler ne olacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sən Mənimsən(Sen Benimsin)Tamamlandı
ChickLitAntalya'dan Bakü'ye uzanan bir aşk hikayesi... ... Bu bardağı taşıran son damla olmuştu tam kapıyı açıp çıkacakken arkamdan sert bir el tutup kapıyı kapattı ve bir hışımla ensemi kavrayıp beni dudaklarımdan öptü dudaklarını hissedince bütün vücudum...