18.Bölüm

958 78 7
                                    

Geri döndüm.

Evet yeni bölümle karşınızdayım umarım severek okursunuz.

Gelecek bölümler hakkında birşey söyleyemem ama yazdıkca sizinle paylaşacağım.

...

Elimdeki yüzüğe baktım.

Sonra Eldar'ın gözlerine.

Dedikleri kulağımda yankılanıyordu.Yüzüğü bir an çıkarmayı düşünmüştüm ama bunu yapamayacak kadar çok seviyordum onu.Bu kadar çabuk bitemezdi.

Bir anda ne olduğunu anlamadan kendimi kaybettim ve Eldar'ın dudaklarına yapıştım.Yaptığım delilikti Eldar içinden ben kiminle evleniyorum diye düşünmüştür kesinlikle.

Yavaşça geri çekilip kulağına yaklaştım.Hep o yapacak değildiya.

"Merak etme bu yüzük o kadar çabuk çıkmaz.Çünkü Sen benimsin Eldar Quliyev"

Yanından ayrılıp arabaya doğru ilerledim hafifçe arkamı dönüp ona baktım olduğu yerde duruyordu yüzünde aptal bir gülümseme vardı.

Arabaya geçip oturdum.Ardından Eldar geldi.

"Nereye gidiyoruz sahip"

Gülerek cevap verdim.

"Eve gidiyoruz"

...

Siyah ve beyaz

Uyandığımda kendi odamda olmadığımı anlamam uzun sürmedi.Etrafta siyah ve beyaz renkten başka birşey yoktu.Yataktan yavaşça kalktım.Üzerimde dün giydiğim elbise duruyordu.

Bulunduğum odadan çıktım upuzun bir koridor vardı.Hızlı adamlarla yürüdüm koridorun sonunda asma balkon vardı merdivenin başından aşağıya baktım.Modern tarzda döşenmiş eşyalar vardı.Alt kata indim.

Burnuma enfes kokular gelmeye başladı.Çizgi film karakterleri gibi kokuyu takip ettim ve sonunda kokuyu buldum.Karşımdaki görüntüyle kalbim küt küt atmaya başladı.Eldar bütün kaslarını sergileyen rambo tarzı bir atlet giymiş ocağın başında krep yapıyordu.Kan şekerim düştü sendeledim kapının kenarına yaslandım ve Eldar'ı izlemeye başladım.Beni farketmesi uzun sürmedi tabi.

"Günaydın birtanem" Evli çiftler gibi hissettim kendimi.

"Günaydın aşkım benim için kahvaltı mı hazırlıyorsun?" Yanıma geldi krepleri tabaklara koyduktan sonra alınma öpücük kondurdu.

"İyi uyudun mu?" Gülümsedim.İçimden senin yatağında senin kokunla uyumak sorman bile saçma demek istedim ama düşük çenemi tuttum.

"Evet çok iyi uyudum ama beni neden evime götürmedin ve ben yinemi uyuya kaldım? "

"Seninle ne yapacağımı bilmiyorum sürekli uyuyorsun ve seni taşımaktan belim ağrımaya başladı çok ağırsın"

Parmağımla kol kaslarına dokundum.
"Bunları boşunamı yaptınız Eldar bey?"

"Bunları hepsi senin için aşkım sen yüz kilo bile olsan seni yine taşıyacağım ama önce kahvaltımızı yapalım"

...

Muhteşem kahvaltının ardından bahçeye geçtik Eldar'la birlikte hem kahvelerimizi içip hemde sohbet ediyorduk.

"Aşkım senin bir evin olduğunu bilmiyordum.Otelde yaşamıyormuydun sen?"

"Otelde yaşamıyorum Naz herkes gibi benimde evim var.Sadece otelde ofisimin yanında oda var işler yoğun olduğunda orada kalıyorum"

Yüzüm asıldı evlendiğimizde ne olacaktı acaba diye düşündüm.

Sən Mənimsən(Sen Benimsin)TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin