İşte size 15.bölümde bahsettiğim süpriz bu bölümü hem Türkçe hem Azerice yayınlıyorum :) (Diyalogların hepsi Azerice olduğu için böyle bir çözüm buldum) İnşallah sizin için hazırladığım bu küçük süprizi beğenirsiniz.Bu bölümdeki çevirileri için sevgili arkadaşım Ayka'ya teşekkür ederim :)
Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
..
Sakin ol!
Herşey Güzel olacak bir pot kırmadan bitecek bu yemek.
Beynim sürekli emirler savuruyordu.Quliyev malikânesinin önündeydik.
Malikâne diyorum ama saray yavrusu gibi bir yerdi.Bizim ev bu evin anca müştemilatı olurdu.
"Aşkım ben çok heyecanlıyım ya ailen beni sevmezse" Eldar elimi tutuyordu. Elimi tutması birazda olsa beni sakinleştirdi.
Etrafıma baktım bir kez daha iki gün önce Antalya'da ailemle yemek yiyorduk.Şimdi ise Eldar'ın ailesi ile tanışacaktım.
Eldar'ın muhteşem evlilik teklifinden sonra ertesi gün Bakü'ye döndük.Annemlerden erken ayrılmak zorunda kalmıştım ama Eldar için bunu yapmalıydım.
"Naz aşkım sana sürekli söylüyorum seni sevecekler heyecanlanmana gerek yok."
Eldar yanağıma bir öpücük kondurdu sakinleşmem için ama öpmesi beni dahada heyecanlandırdı.
Eldar zile bastı basar basmaz kapı açıldı.Karşımızda orta yaşlı bir bayan vardı.Giyiminden evin yardımcısı olduğu belli oluyordu.
"Xoşgəldiniz" dedi adını bilmediğim tonton teyze.
Eldar bütün ciddiyetiyle konuşmaya başladı.
"Anamla atam aşağıdadı?" Normalde çok samimi olan insan çalışanlarına karşı nasıl bu kadar soğuk oluyor hiç anlamıyorum.
"Bəli Eldar müəllim bağda sizi gözləyirlər." Yardımcı teyze önde biz arkada yavaşça bahçeye doğru ilerliyorduk ve ilerledikçe benim heyecanım katlanıyordu.
Ve artık geri dönüşü olmayan viraja girdik.Eldar'ın annesi ve babası bahçenin köşesindeki oturma grubunda oturuyorlardı.Bizim geldiğimizi farkedince ayağa kalktılar.Eldar'ın annesi Aynurə hanım Eldar'ın yanına gelip sanki yıllardır görmüyormuş gibi sarıldı.Sonra geri çekilip konuşmaya başladı.
"Canım oğlum yaxşısan çox darıxmışam səninçün."
Eldar askerlikten dönmüştü sanki Eldar iyiyim diyerek geçiştirdi. Aynurə hanım en sonunda beni farkedip bana döndü.
"Sən Naz olmalısan deyəsən" diyerek elini uzattı kendimi Birleşmiş Milletler G20 zirvesinde gibi hissediyordum çok soğuk bir karşılama yaşıyordum.Salaklık bende ne bekliyordum ki o haberleri gördükten sonra beni kesinlikle servet avcısı bir gelin adayı olarak görüyordu.
Bu soğuk müstakbel kayınvalide karşılamasından sonra müstakbel kayınpederim Samir beye döndüm.Beklediğimden çok farklı bir şekilde konuşmaya başladı.
"Xoşgəldin qızım necəsən?" Diye sordu.Müstakbel kayınpederim.
"Yaxşıyam çox sağolun siz necəsiz?" diyerek karşılık verdim en sevimli halimi takınarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sən Mənimsən(Sen Benimsin)Tamamlandı
ChickLitAntalya'dan Bakü'ye uzanan bir aşk hikayesi... ... Bu bardağı taşıran son damla olmuştu tam kapıyı açıp çıkacakken arkamdan sert bir el tutup kapıyı kapattı ve bir hışımla ensemi kavrayıp beni dudaklarımdan öptü dudaklarını hissedince bütün vücudum...