Merhaba(Salam) Benim sevgili okuyucularım.Sınavaların ikisinden kurtuldum ve sizler için yeni bölüm yazdım.İnşallah beğenirsiniz.Yorumlarınızı merakla bekliyorum.Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen.
Herzaman dediğim gibi yorum yorum yorum :)
İyi okumalar...
Aşk...
Onu anlatmam gerekirse benim için 5 harf yeterli.
Eldar...
...
Arabadan çıkıp deniz kenarına yürüdük sahile oturduk saat erken olduğu için hava çok soğuktu üşüdüğüm için biraz daha sokuldum Aşkıma oda üşüdüğümü farkedip
"Üşüdün mü? İstersen arabaya gidelim"
Bu güzel anı bozmamak için donabilirdim hiç sorun değil karşımda deniz doğmak üzere olan bir güneş ve yanımda Eldar vardı.
"Hayır ben iyiyim"
Dememe kalmadan cekedini çıkartıp omuzlarıma koydu.Başımı kaldırıp gözlerine baktım.
"Aşkım ben iyiyim al cekedini hasta olacaksın"
"Sen yanımdayken bana birşey olmaz.Şimdi bana sarıl ve anın tadını çıkar"
Eldar'ı dinleyip anın tadını çıkarmaya karar verdin ama kendi demesine rağmen bana rahat vermedi.
"Aşkım sana birşey sormak istiyorum. Dünkü pijamaların nerede neden onları giymedin? "
Gözlerimi devirip yeşil gözlerine baktım.
"Hangi pijamalar?"Salak ayağına yatmak bazen işe yarıyor.
"Hello Kitty baskılı olan onlara bayıldım."
"Benimle uğraşmak çok hoşuna gidiyor değil mi? Sen görürsün"
Koluna bir yumruk geçirdim ama bir anda taşların üzerine düştü.
"Aşkım ne oldu kalksana" Bir anda panik oldum sert vurmamıştım.Bir anda göz yaşları gözlerime hücum etmeye başladı.
"Eldar kalksana ne oldu Eldar" Defalarca seslenmeme rağmen ses çıkarmıyor.Panikten göz yaşlarım durmaksızın akıyordu dizlerimin önüne çöküp yüzüne yaklaştım.
Ve ne olduysa bir anda kendimi Eldar'ın üzerinde buldum.
"Çok mu korktun küçük hanım" Sırıtarak bunları söylüyordu.
Gözyaşlarım hala dinmiyordu bir anda yere yığılınca ne yapacağımı bilemedim ve onu kaybetme hissi korkunç düşüncesi bile
Kaslı göğüsüne hafifce vurdum.Sert vurmam benim zararıma olurdu.
"Nasıl korktum biliyormusun sen, çok kötüsün"
Hafif hıçkırıyordum.Hala Eldar'ın üzerindeydim beni yavaşça yana yatırdı ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu gözlerimin içine bakıp
"Ağlama sadece şaka yaptım"
Tekrar öptü dudaklarımı ben hiçbir tepki vermiyordum sadece gözlerinin içine odaklanmış şekilde bakıyordum sanki bir sihirin etkisindeydim.O sihir Eldar'dı.
"Seni seviyorum küçük cadı"
"Bende seni seviyorum"
Eldar ayağa kalktı.Ben hala taşların üzerinde yatıyordum tam ayağa kalkacakken beni ani bir şekilde kucakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sən Mənimsən(Sen Benimsin)Tamamlandı
ChickLitAntalya'dan Bakü'ye uzanan bir aşk hikayesi... ... Bu bardağı taşıran son damla olmuştu tam kapıyı açıp çıkacakken arkamdan sert bir el tutup kapıyı kapattı ve bir hışımla ensemi kavrayıp beni dudaklarımdan öptü dudaklarını hissedince bütün vücudum...