Allah Belanızı Versin

42 10 8
                                    

Şarkı pisikolojimi alt üst ederken ne yapacağımı bilemez halde efrafıma baktım .Bütün yaşadıklarımın bir senaryodan ibaret olması gerçeği ila yüzleşemeyeceğimi anlıyorum ve kendimi tutamayıp bağırıyorum .

Yuri :Allah belanızı versin .

Selin :Ah tatlım hadi sadece bir şarkı açtım niye bu kadar abarttın .

Bu terslikte bir iş vardı Hürkan uyumsuz değilse annesiyle nasıl kavga etti . Bu terslikte bir iş var ama çözemiyorum .Hürkan bana şimdi yardım etmen gerekiyor .Zihnimi okuyorsun biliyorum sana dediklerimi hatırlıyor musun ? Hatırlayamazsın ki sen gerçek değilsin değil mi ?Bana cevap ver .

Yuri :Beni beni gerçekten hafife almışsınız ama bunu hesap etmediniz dedim ve cebimden bir iğne çıkardım .

Selin :Sen en onu nereden ...

Yuri :Ah hiç sormiyacaksınız sanmıştım .
Hürkan bu iğeyi hatırladın mı Emre ,Erkan ,Kaan ,Ali siz hatırladınız mı ? Selin hanım ya siz hatırladız mı ?

Hürkan bir anda Selinin arkasında belirdi ve alkışlamaya başladı .

Hürkan :Valla bebeğim bende senden bu kadar beklemiyordum

Yuri :Ama sen oradaydın ve hala oradasın klonlandın mı ne yaptın .

Emre ve diğerleri Hürkanın arkasından çıktılar .

Ali :Valla yenge bu adam senin aşkından dağı değil sistemi deldi biz ne yapalım .

Emre : Valla Yuri ya adam klonlanmayı buldu .

Yuri :Abartmayın ben anladım zaten ne yaptığınızı .Evet Selin hanım şimdi ne yapmayı planlıyorsunuz .

Selin :Bunu .

Dedi ve bir düğmeye bastı bjr anda etrafımdaki insanlar bize silah doğrulttu .

Yuri :Anne ,abi, baba siz bile mi ?Bunu gerçekten yapabiliyor musunuz ?

Selin benim yanıma yaklaştı .

Selin :Düşündüğün kadar güçlü değilsin öyle değil mi? Gel bir anlaşma yapalalım sen canını kurtar bende deneyime devam ediyim .

Yuri :Nasıl olucakmış o ?

Selin :Merak etme sen hiç bir şey hatırlamayacaksın ?

Yuri :Hiç bir şey mi ?

Selin :Evet Hürkanda buna dahil .

Yuri :Peki unutmazsam ne olur ?

Selin :Eğer unutmazsan öleceksin .

Hürkan :Bana bak seni seni or...

Yuri :Hürkan sakin ol .

Hürkan :Beni unutacakmışsın duymadın mı ?

Yuri :Duydum peki nasıl unutacağım ?

Hürkan :Yuri beni gerçekten unutmak mı istiyorsun ?

Yuri :Selin hanım nasıl unutucam diye soruyorum .

Selin :Basit tatlım hipnoz yöntemiyle .

Yuri :Tamam .Herşeyi unutmaya hazırım .

Hürkan :Yuri bunu bana nasıl yaparsın ?Ben ben sensiz yapamam .

Yuri :Biliyorum işte sırf bu yüzden kabul ediyorum ya zaten. Ben seni unutucam ama sen benim her zman kameramanım olacaksın .Ben sensiz olucam ama sen yine beni biliceksin ,görüceksin ,seviceksin .

Hürkan :Evet sevicem seni çok seviyorum Yuri .

Yuri :Bende seni çok seviyorum Hürkan.

Selin :Ah ne kadar üzücü aşık çift ayrılıyor .Ne acı değil mi ?Başlasak mı artık .Gel buraya otur tatlım .

Dedi kahverengi bir koltuğu göstererek . Hürkan ve Ekip o kadar üzgündü ki konuşamıyorlardı bile .

Selin gözümün önünde bir şey sallamaya başladı ve uyumamı sağladı gerisini hatırlamıyorum ve sonunda odamda annemin beni okul için uyandırmasıyla günüm tekrardan başladı .

Anne :Günaydın meleğim .

Yuri :Günaydın anne off başım inanılmaz ağrıyor .

Anne :Aa istersen bu gün okula gitmeyebilirsin .

Yuri :Biliyor musun  bu çok iyi olur .

Anne :Tamam ben Fevzi hocana mesaj atarım .

Yuri :Teşekürler.

Annem odadan çıkınca tahmin ettiğiniz gibi yatağıma yatmadım .Onun yerine kameraya baktım .Kamerada tipimi biraz düzelttikten sonra yatağıma oturdum. Kamera tam karşımdaydı .

Yuri :Size bir şey diyim mi ?Bu kitabın yazarının bir sözü var .

Beyin unutur ,kalp beyin unutunca unutmak zorunda kalır ,Ruh ruh unutmaz istesede unutamaz ama ruhun bir özelliği de sadece hatırlamaya değer şeyleri hatırlaması ve bunları hem beyne hem kalbe hatırlatmasıdır .

Hürkan seni çok seviyorum.

Hürkan :Ne sen nasıl ?

Yuri :Annenin hesap edemediği bir nokta var ben hipnoz olmuyorum .

Hürkan :Nasıl be ?

Yuri :Keşke ben küçükkende beni izleseydin .Beni hipnoz etmeye çalışan kim varsa başaramadı .Nedenini bende bilmiyorum ama böyle bir özelliğim olduğu için kendimi şanslı hissediyorum .Yani Alinin şu fotoğrafı gibi ;

Fotoğrafı bulup gösteriyorum Selin tagmin ettiğimden daha sakin bir tavırla bana yaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafı bulup gösteriyorum Selin tagmin ettiğimden daha sakin bir tavırla bana yaklaştı .Ne olduğunu anlayamadan elindeki silahı bana doğrulttu ve beni vurdu .




Mutlu bir Doki Doki (Hugola )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin